1538 Reacties

8 maanden geleden

Je kunt even contact opnemen met je fysio
Jaa vk had al goede opgeschreven aangezien ik al had aangegeven dat mijn rug altijd minder goed is geweest. Ga ze deze week maar is bellen denk ik dan

8 maanden geleden

Lieve allemaal, ik heb sinds vandaag rechts in me zij een soort steken. Het steekt en trekt eigenlijk direct weg. Iemand een idee ? Ik maak me direct zorgen.

8 maanden geleden

Reactie op joyce1411

Ooh inderdaad heel benieuwd we schelen maar een dag ik heb z’n gevoel op di ...
Nou dat is morgen al, dan hoop ik op woensdag.. ik heb 28 maart de 13 weken echo, zou zo fijn zijn als de uitslag voor die tijd binnen is zodat alles (zo goed als) uitgesloten kan worden..

8 maanden geleden

Reactie op finniesmama

Nou dat is morgen al, dan hoop ik op woensdag.. ik heb 28 maart de 13 weken ...
Ik heb hem al binnen alles was goed 🤍

8 maanden geleden

Reactie op joyce1411

Ik heb hem al binnen alles was goed 🤍
Ooh wow, dat is super snel zeg! Hoe krijg je het precies binnen? Fijn dat alles goed is 🥰

8 maanden geleden

Reactie op finniesmama

Ooh wow, dat is super snel zeg! Hoe krijg je het precies binnen? Fijn dat a ...
Jaa snel hè ik ben zo blij morgen nog de echo maar heb alle vertrouwen. Ik ben medisch dus ik kon het zien via mijn portaal in het ziekenhuis.

8 maanden geleden

Reactie op joyce1411

Jaa snel hè ik ben zo blij morgen nog de echo maar heb alle vertrouwen. Ik ...
Ooh, ik heb net ook in mijn portaal gekeken maar nog niets gezien. Portaal van Antonius bedoel je toch? Ik denk dat ik t via de verloskundige hoor want ik ben niet (meer) bij de gynaecoloog nu

8 maanden geleden

Morgen alweer de 13 weken echo voor mij metprecies 13 weken. Wle spannend hoor misschien zien we wel al iets aan de nub al is het nog vroeg! Eigenlijk hoor ik niet helemaal meer thuis in de oktober groep maar ik was hier vanaf het begin lid omdat ik eerst eind september uitgerekend was en vind t zo gezellig om met iedereen me te lezen

8 maanden geleden

Hey iedereen, ik sluit mij graag aan bij deze groep. Op 1 maart kregen wij een kloppend hartje op de echo te zien ♥️ En afgelopen vrijdag hebben wij te horen kregen tijdens de termijnecho dat ik uitgerekend ben op 7 oktober. Ondanks dat ik vrijdag een goede echo met beweeglijk kindje heb gehad ben ik sinds vandaag erg onzeker zonder aanleiding. Ik leef nog een beetje van controle tot controle. Hebben jullie dat ook? Donderdag ga ik voor NIPT test en woensdag 3 april voor de 13 weken echo. Zo spannend allemaal. Nog even deze twee weken doorbikkelen 🤞🏼Super fijn om jullie ervaringen te lezen. De positieve berichten over goede echo’s en uitslagen geven mij hoop 💕

8 maanden geleden

Reactie op Firstborn7okt2024

Hey iedereen, ik sluit mij graag aan bij deze groep. Op 1 maart kregen wij ...
Ik ben ook op 7/10 uitgerekend en leef eigenlijk ook nog van afspraak tot afspraak. Ik denk dat dit wel weg zal gaan na de nipt uitslag en de 13 weken echo!

8 maanden geleden

Reactie op Celiie

Morgen alweer de 13 weken echo voor mij metprecies 13 weken. Wle spannend h ...
Lekker blijven plakken! Alles is vast en zeker hele maal goed! 😘

8 maanden geleden

Reactie op Firstborn7okt2024

Hey iedereen, ik sluit mij graag aan bij deze groep. Op 1 maart kregen wij ...
Herkenbaar hoor! Bij mijn vorige zwangerschap zakte dit weg na de nipt en 13 weken echo. Denk dat dat nu ook weer het geval zal zijn

8 maanden geleden

Reactie op finniesmama

Ooh, ik heb net ook in mijn portaal gekeken maar nog niets gezien. Portaal ...
Jaa idd. Ik denk idd ook kreeg je je andere bloed uitslagen via Antonius of verloskundige?

8 maanden geleden

7 oktober uitgerekend 🥰

8 maanden geleden

Reactie op Jade1410

Lekker blijven plakken! Alles is vast en zeker hele maal goed! 😘
Lief van je dankjewel 😘😘

8 maanden geleden

Zonet de termijn echo gehad. Ben ineens al 12 weken en 5 dagen en 26 september uitgerekend.... zomaar ineens voorbij de magische 3 maand 😍

8 maanden geleden

Reactie op MiszJee

Zonet de termijn echo gehad. Ben ineens al 12 weken en 5 dagen en 26 septe ...
Wat fijn ❤️

8 maanden geleden

Reactie op MiszJee

Zonet de termijn echo gehad. Ben ineens al 12 weken en 5 dagen en 26 septe ...
Dat is lekker! Hoe ver dacht je zelf te zijn?

8 maanden geleden

Reactie op mamainspe24

Dat is lekker! Hoe ver dacht je zelf te zijn?
Dacht 11 weken en 5 dagen dus dat is een weekje verder. Wel ineens drukte in de agenda met allerlei afspraken die eraan komen

8 maanden geleden

Reactie op MiszJee

Dacht 11 weken en 5 dagen dus dat is een weekje verder. Wel ineens drukte i ...
Oh dat scheelt best veel ja! Nice :)