1538 Reacties
8 maanden geleden
Na een spannend weekend met bloedverlies op vrijdag, zojuist een hele goede termijnecho gehad! 🩷🩵 de baby lag er perfect voor, 11+1 ben ik nu en uitgerekend op 7 oktober de kleine spruit. Nu proberen de angst dat het misgaat los te laten, de magische grens van een succesvolle termijnecho is officieel bereikt! 🥰
8 maanden geleden
Reactie op willietibbie
Na een spannend weekend met bloedverlies op vrijdag, zojuist een hele goede ...
Wauw super! Van harte gefeliciteerd. Ik ben ook uitgerekend op 7 oktober. Wat je zegt nog even spannende dagen tot aan de 13 weken echo
8 maanden geleden
Reactie op joyce1411
Jaa idd. Ik denk idd ook kreeg je je andere bloed uitslagen via Antonius of ...
Zowel de eerste keer bloedprikken bij vk als een week later via de gynacoloog staan wel in mijn portaal. Moest vandaag toevallig gynaecoloog een berichtje sturen en zag nog niets nieuws staan, meestal kreeg ik er ook een mail over.. ik wacht “gewoon nog even” af 😃
8 maanden geleden
Reactie op Happymealtje
Hier ook een goede nipt! Nu op naar de 13 weken echo op de 27e!
Wat leuk! Ik heb ook de 27e de 13-weken echo. Vind je het ook zo spannend? Ik zag volgens mij dat jij ook 1 oktober bent uitgerekend. Ik ook 😊 voor mij eerste kindje, ik mis nu even de bevestiging dat alles goed gaat daar binnen hahaha, duurt nog even voor we weer mogen kijken 😉
8 maanden geleden
Reactie op Firstborn7okt2024
Hey iedereen, ik sluit mij graag aan bij deze groep. Op 1 maart kregen wij ...
Herkenbaar hoor! Tussen de termijnecho en 13-weken echo zit bij mij bijna 3 weken en ik merk nu echt dat ik de bevestiging mis. Over 8 dagen de 13-weken echo. Maar voor mij is het vooral omdat ik de baby (natuurlijk) nog niet voel bewegen dat ik continu bang ben dat het hartje is gestopt of iets.. echt heel stom 🙈 zeker spannend dus!!
8 maanden geleden
Even beetje klagen. Net als vorige zwangerschap begin ik het weer vooral mentaal zwaar te vinden. Na 17u stort ik in en ben ik niks meer waard als vrouw, moeder, of gewoon voor mezelf. Ik trek het gewoon niet zo goed om al die ballen hoog te houden en aan alle verwachtingen van anderen te voldoen. De zwangere versie van mij kan écht minder aan :(
8 maanden geleden
Reactie op unknown2024
Wat leuk! Ik heb ook de 27e de 13-weken echo. Vind je het ook zo spannend? ...
Begrijpelijk hoor! Ik vind het nu nog niet zo heel erg spannend, maar de zenuwen beginnen meestal 2 dagen van tevoren te komen en zijn dan flink aanwezig. Het blijft toch iedere keer weer spannend. Bij mijn vorige zwangerschap merkte ik dat ik na de nipt en 13 weken echo echt begon met genieten! Die 13 weken echo voelt voorlopig als laatste ‘hobbel’.
8 maanden geleden
Reactie op heleentje1992
Even beetje klagen. Net als vorige zwangerschap begin ik het weer vooral me ...
Een bal laten vallen is niet erg hè! Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar het is onmogelijk om altijd alle ballen hoog te houden.
Kan je je hart luchten bij de mensen om je heen? Wellicht dat dat al iets kan opluchten.
Voor de rest gewoon je rust proberen te pakken! Het huishouden komt later wel weer, of niet 😁
8 maanden geleden
Reactie op heleentje1992
Even beetje klagen. Net als vorige zwangerschap begin ik het weer vooral me ...
Ik heb dit momenteel ook! En dit is mijn eerste zwangerschap, ik ben er op dit moment helemaal klaar mee met het zwanger zijn, ik ben de gehele dag zo moe en dan speelt er ook nog eens de misselijkheid bij en het amper eten wat gewoon niet lukt. En iedereen om mij heen zegt het komt goed maar zelf zie ik door het bos de bomen niet meer ( ik ben morgen 12 weken ) in ieder geval veel sterkte! 😘
8 maanden geleden
Reactie op ClaudiaPH
Helemaal mee eens. Zwanger zijn bevalt mij ook erg slecht…. 😬
+1, ik kijk ernaar uit dat we een jaar verder zijn en de meeste hormonen m'n lijf weer uit zijn
8 maanden geleden
Reactie op unknown2024
Wat leuk! Ik heb ook de 27e de 13-weken echo. Vind je het ook zo spannend? ...
Ik ben ook 1 oktober uitgerekend. Heb 29ste de 13 weken echo. En met een beetje mazzel dan ook de uitslag van de Nipt
8 maanden geleden
Zo fijn dat ik niet de enige ben! Ik hoop oprecht dat er straks weer wat extra energie is!
8 maanden geleden
Reactie op joyce1411
Jaa het komt vast snel ik kreeg er idd een mail van en dat ik een bericht h ...
Ik kreeg vanmorgen het bericht dat de nipt goed was! Ook geen nevenbevindingen !