1538 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op RJenee1993
Doen jullie nu eigenlijk nog testen, of wachten jullie op de eerste echo?
Hoi vanochtend heb ik nog een testje gedaan, in totaal 5 testjes dus van 3 verschillende merken. Ik wil nu dus even stoppen met testen en de afspraak bij de verloskundige afwachten.
9 maanden geleden
Reactie op willietibbie
Wanneer zijn jullie van plan het tegen je werkgever te zeggen? Ik werk full ...
Ik heb met mijn vorige zwangerschap gewacht tot 16 weken en ben van plan om dat zo weer te doen. Ik werk in de kinderopvang.
9 maanden geleden
Reactie op RJenee1993
Doen jullie nu eigenlijk nog testen, of wachten jullie op de eerste echo?
Ik test nog iedere dag in de ochtend. Om toch die bevestiging te krijgen dat ik echt zwanger ben. Hoe lang ik het ga volhouden weet ik niet. Omdat ik wat bloed ben verloren gisteravond en vanochtend blijf ik het denk ik nog wel testen.
9 maanden geleden
Hi! ik verwacht ergens tussen 1-3 okt uitgerekend te zijn, de berekeningen verschillen een beetje en mn cyclus is ook niet altijd dezelfde lengte.
20 feb de eerste echo en dit zou ons tweede kindje zijn!
Ik heb ergens vorige week voor het laatst getest, maar toen was de test streep positief voordat ie de controle bereikt had dus toen moest ik van mezelf stoppen met testen Hahaha.
9 maanden geleden
3 oktober uitgerekend (volgens mijn eigen berekening). 19 feb eerste echo bij de verloskundige. Het is onze 3e, blijft toch weer spannend hoor!
9 maanden geleden
Hoi allemaal, gefeliciteerd 👶🏼
Ik ben (als het goed is) 8/9 oktober uitgerekend en m’n eerste echo is (pas!) de 29e dan ben ik 8+3. Weet nu ruim een week dat ik zwanger ben. Vandaag een CB week test gedaan ter check (nu 4+5 zwanger) en die gaf 3+ aan! Jeej❤️
9 maanden geleden
Ik ben als het goed is 3 oktober uitgerekend 🤞🏻
Ik ook 3 okt. Zo te lezen met aantal meer, leuk 😊
9 maanden geleden
Hier volgens eigen telling, uitgeteld voor 1 oktober. Morgen dus 6 weken.
Mijn 4e kindje. Andere 3 zijn al wat ouder (12, 10 en 7)
21 februari heb ik mijn eerste echo.
De tijd lijkt precies al te vliegen!!
Bij mijn vorige zwangerschappen moest ik altijd vanaf dag 1 stoppen met werken. Nu mag ik blijven werken tot 6 maand.
9 maanden geleden
Hoi dames 💕 gefeliciteerd allemaal. Zo fijn om berichten te lezen van jull ...
Gefeliciteerd!! ✨🤰🤍. Hier ook zwanger middels ICSI. Hierdoor weten ook veel mensen al van de positieve terugplaatsing af. 14e de echo (super zenuwachtig), bij een goede echo ga ik het op werk vertellen en overige familie.
9 maanden geleden
Reactie op Naoooomi
Gefeliciteerd!! ✨🤰🤍. Hier ook zwanger middels ICSI. Hierdoor weten ook ve ...
Jij ook gefeliciteerd!!🤍🧸 wat fijn dat het bij jou ook is gelukt! Ohhh heerlijk dat jou echo al de 14e is, is toch een stuk dichter bij dan de 21e haha, ben ook zo enorm zenuwachtig ervoor ☺️ vind het zelf wel gek dat veel mensen het al weten, omdat het nog zo pril is.
9 maanden geleden
Hi allen vandaag me eerste controle gehad
Vond de ervaring niet fijn
Werdt niet naar me gevoel geluisterd dus na de afspraak meteen gebeld voor een vervolg afspraak met een andere arts
9 maanden geleden
Reactie op Rainbow baby after allot off miscarriages
Werd ...
Dat is vervelend om te horen! Wat deed ze?
9 maanden geleden
Dat is vervelend om te horen! Wat deed ze?
Omdat nog pril is moet het via inwendige echo dat snap maar in mijn dossier staat ivm trauma verleden moet je me de stappen doorlopen en het liefst eerst uitwendig proberen zij deed gewoon hup die stoel kantelen mevrouw benen laten zakken dus ik al meteen in verdediging en me lichaam reageert meteen stijf
Zeg ze schijnuit heb niet de heledag
Ik gaf aan vanwege meerdere miskramen en tumor moet ik sws vroege echo’s om de week kijken ondanks de eerste 10 weken het langzaam groeit want normaal is je eerste echo pas met 7/8 weken
Maar verschilt per patiënt en situatie ze gaf daar geen gehoor aan ze zag het vruchtje in vruchtzakje en zei ja hoor heel pril nou kom maar over 4 weken zie je meer
9 maanden geleden
Vandaag even contact met vk over roze afscheiding die ik zo af en toe heb. Voor nu geen actie alleen bij toename maar goed ze zei ook al je weet nu gewoonweg nog niet goed of het goed zit. Dus dat is best spannend, hoop ook wel echt dat ik met de vk een klik heb😅
9 maanden geleden
Reactie op Rainbow baby after allot off miscarriages
Werd ...
Wat rot.. En fijn dat je over kan naar een andere
9 maanden geleden
Reactie op Happy7720
He wat balen zeg zo’n ervaring…. 😟
Ja was echt kut
9 maanden geleden
Reactie op tes manuaal