1538 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op Loesd

Bij mij net geen 10 min.
Dat is wel heel erg kort.. hebben ze ook wel echt letterlijk alles stap voor stap nagekeken?

8 maanden geleden

Reactie op Loesd

De 13 weken echo was goed! Wel heel kort. Hoe lang duurde het bij jullie?
Bij mij duurde het zeker 45 minuten ze nam echt heel goed de tijd. de kleine was beetje druk dus duurde het langer.

8 maanden geleden

Reactie op Loesd

Bijna 1 uur lang.. de kleine lag net iedere keer verkeerd voor de metingen haha 🙈

8 maanden geleden

Reactie op Loesd

15 minuutjes ongeveer

7 maanden geleden

Reactie op Loesd

Bij mij net geen 10 min.
Hier ook net geen 10 minuten. Het is dat ik die man kende van de vorige keer en dat hij toen heel aardig was maar hij had duidelijk zijn dag niet, zei niks vriendelijks en vloog erdoorheen. Was echt wel een beetje teleurgesteld. Tuurlijk fijn dat alles er goed uitzag en de baby tot dusver gezond lijkt, maar had toch graag wat mooie plaatjes gehad en wat langer willen kijken.

7 maanden geleden

Reactie op Celiie

Hier ook net geen 10 minuten. Het is dat ik die man kende van de vorige kee ...
Wat jammer zeg

7 maanden geleden

Reactie op Loesd

Bij ons duurde het 35 minuten, omdat de baby gedraaid lag.. anders denk ik 20 minuten.

7 maanden geleden

Vandaag toch weer bloedverlies bij het afvegen, weet dat de kans heel klein is dat er iets ernstigs is na een goede termijnecho maar is nu toch elke keer spannend met naar de wc gaan 😥 en ook spannend om nu af te wachten tot onze 13 weken echo, over 1 week 😱

7 maanden geleden

Reactie op finniesmama

Oh wat toevallig. Ik heb je volgens mij toegevoegd als vriend via dit forum ...
Ik weetniet hoe ik je een bericht moet sturen privé 🙈

7 maanden geleden

Reactie op dpswaebeke

Bij ons duurde het 35 minuten, omdat de baby gedraaid lag.. anders denk ik ...
Mijne was bijna uur lang😅 hij/zij bewoog continu en konden daardoor weinig meten uiteindelijk maar inwendig en toen lukte het🤣

7 maanden geleden

Reactie op Loesd

Bij ons duurde de 13w echo zo'n 20 min. Baby lag perfect en werkte mee, echoscopist was heel vriendelijk en legde van alles uit etc.

7 maanden geleden

Ik kan mijn man vandaag niet uitstaan. - dag 1 zindelijkheidstraining peuter. - die overigens veel te vroeg wakker was en nu niet wil slapen. - ik heb last van stemmingswisselingen . - het huis is een ontplofte bende (zie punt 1). Dit wordt een laaaaang weekend.

7 maanden geleden

Wij hebben vandaag de 13-weken echo gehad. Alles zag er goed uit, wat een opluchting 😃😃 Was stiekem best wel zenuwachtig. Duurde bij ons een klein half uurtje.

7 maanden geleden

Ik mis soms de steun van bepaalde mensen.. Met name die ik dan helemaal heb gesteund in hun moeilijke tijd. Aan de andere kant wel hele lieve mensen die het wel doen. Denk dat de hormonen soms iets meer doen dan ik zou willen

7 maanden geleden

Reactie op tes manuaal

Ik mis soms de steun van bepaalde mensen.. Met name die ik dan helemaal heb ...
Op wat voor steun zit je te wachten dan? Misschien kan je dat naar hen uitspreken? Voor mensen zonder kinderen voelt het vaak allemaal wat minder speciaal enzo. Wellicht dat ze het niet eens doorhebben?

7 maanden geleden

Reactie op Happymealtje

Op wat voor steun zit je te wachten dan? Misschien kan je dat naar hen uits ...
Nouja af en toe een appje van hoe het gaat zal al gewaardeerd worden eigenlijk. Ze hebben zelf twee kindjes en heb dit andersom altijd wel gedaan. Heb haar bijv ook geholpen met de zorg toen het haar niet lukte, ga zo maar door. Lastige is een beetje dat de relatie bekoeld is nadat er wat uitspraken zijn gedaan. Nu merk ik dat nu ik dit typ, ik eigenlijk geen behoefte voel om dit uit te spreken. Bevestigd alleen het gevoel dat ik het meer af en toe mis, dan, dan dat ik dat heel erg vind. Is het nog te volgen ;)

7 maanden geleden

Reactie op Loesd

Bij mij draaide onze Poef precies als het moest dus met een half uur had ze alles gemeten en gezien

7 maanden geleden

Vandaag 13 weken, mijlpaal! We beginnen het 2e trimester met een flinke verkoudheid/griepje om het te vieren! Iemand tips wat veilig te gebruiken tegen de verstopte neus en hoest? Stuur straks m'n man op pad om het één en ander te halen ;)

7 maanden geleden

Reactie op wendymichelle

Vandaag 13 weken, mijlpaal! We beginnen het 2e trimester met een flinke ver ...
Helaas komt ik uit bij douchen (stomen zonder menthol capsules), zout dropje voor je keel (niet te veel 😮‍💨) en paracetamol... lekke roroberen veel te slapen zodat t gauw over is. En mijn theorie met alles qat je niet mag gebruiken: als je slaapt merk je het niet 🙈

7 maanden geleden

Reactie op Celiie

Helaas komt ik uit bij douchen (stomen zonder menthol capsules), zout dropj ...
Dat je niet lekker bent bedoel ik he! Als je slaapt voel je niks 🤣