1538 Reacties
vor 7 Monaten
Reactie op wendymichelle
Vandaag 13 weken, mijlpaal! We beginnen het 2e trimester met een flinke ver ...
Hier ook snot verkouden. Vreselijk. Ik merk dat de neus zout spray redelijk werkt. Wie weet is dat een goede tip?
vor 7 Monaten
Reactie op Celiie
Helaas komt ik uit bij douchen (stomen zonder menthol capsules), zout dropj ...
Met drop moet je onder oppassen..ik ben een risico voor zwangerschapsvergiftiging en mag daarom helemaal geen drop en zoethout
vor 7 Monaten
Reactie op Knagerenco
Met drop moet je onder oppassen..ik ben een risico voor zwangerschapsvergif ...
Ik denk dat ieder die daar een risico op loopt dat dan zelf weet dat ze dat niet mogen gebruiken. Voor ieder ander een zout dropje (niet te veel) kan geen kwaad.
Sterker nog veel vrouwen kunnen soms door een lage bloeddruk wat flauw worden en word het zelfs als advies gegeven door verloskundigen om dan even een dropje te pakken.
vor 7 Monaten
Reactie op Zalla
Hoe gaat het met jullie buik?!
‘s Ochtends word ik wakker met een bijna pla ...
Same! 7!-10 uitgerekend. Echt drama haha
vor 7 Monaten
Reactie op Zalla
Hoe gaat het met jullie buik?!
‘s Ochtends word ik wakker met een bijna pla ...
Hier nog 1 haha..
vor 7 Monaten
Reactie op Zalla
Beterschap!! Hier hetzelfde 🤒
Jij ook beterschap!!
Ben zo erg aan het hoesten, maar ook echt pijn m'n onderbuik nu (denk door het gehoest, arm kind wordt foor elkaar geschud haha..). Maar zal geen kwaad kunnen toch?
vor 7 Monaten
Reactie op wendymichelle
Jij ook beterschap!!
Ben zo erg aan het hoesten, maar ook echt pijn m'n on ...
Nee hoor, kan geen kwaad!
vor 7 Monaten
Hier begint het babybuikje al mooi te komen! Nu iedereen het mag weten vind ik het heerlijk om mijn zwangerschapsleggings weer te dragen. Ik ben erg trots op mijn buikje!
Het gaat wel echt veel sneller dan bij mijn vorige zwangerschap. Denk dat ik zo’n 6 weken ‘voorloop’ op de groei toen 😂
vor 7 Monaten
Reactie op mini223
Mag ik vragen welke leggings je draagt?
Ik heb er een aantal van mijn vorige zwangerschap, die zijn van noppies en zalando. Zou niet weten welke modellen.
Daarnaast recent bijgevoegde 2 pack gekocht via mamalicious. Zijn vrij dunne leggings dus niet te dragen als broek. Ik draag er een lang vestje boven. Ontzettend comfortabel!
Zwangerschaps jeans draag ik niet. Ik vond dit echt ellendige dingen dus daar begin ik niet meer aan 😂
vor 7 Monaten
Reactie op wendymichelle
Jij ook beterschap!!
Ben zo erg aan het hoesten, maar ook echt pijn m'n on ...
Och wat naar! Hier gaat het al stukken beter gelukkig. Hoesten zal voor de baby geen kwaad kunnen. Ik las koorts wel, heb je die onder controle? Nogmaals veel beterschap gewenst ❤️🩹
vor 7 Monaten
Joehoeeee 2e trimester is vandaag ingegaan! Gevierd boven de wc 🤣 hoop dat het klopt wat ze zeggen en dat de klachten snel minder worden en ik weer wat meer energie krijg!
vor 7 Monaten
Reactie op willietibbie
Joehoeeee 2e trimester is vandaag ingegaan! Gevierd boven de wc 🤣 hoop dat ...
Gefeliciteerd!!! Toch een mijlpaal 😊 ik hoop dat je je snel beter voelt want dat spugen is ook niks.
Meer energie is hier nog nergens te bekennen helaas en ik ben morgen 15 weken 🙈 sterker nog ik ben vermoeider dan in het eerste trimester. Heb nog steeds hoop want de verloskundige zegt dat t tot week 16 kan aanhouden dus nog 1 week doorzetten 😮💨
vor 7 Monaten
Heeft iemand al de eerste schopjes gevoeld? 👀 Ik denk soms 'misschien was dit m wel' maar ik vind het nog niet duidelijk!
vor 7 Monaten
Reactie op heleentje1992
Heeft iemand al de eerste schopjes gevoeld? 👀 Ik denk soms 'misschien was ...
Ja ik, denk ik! Met 14+1, tweede kindje, placenta achter. Altijd lastig want lijkt zo op je darmen, maar toen de VK de doppler erop zette bewoog het kindje erg (kun je horen) en voelde ik echt een schop tegen de doppler aan. Die avond kwam kindje tegen m'n hand aan liggen duwen en heeft daar een tijd gelegen. Maar kleine slag om de arm want lastig te onderscheiden zo vroeg... Eerste kindje voelde ik met 15+2 placenta voor.
vor 7 Monaten
Reactie op heleentje1992
Heeft iemand al de eerste schopjes gevoeld? 👀 Ik denk soms 'misschien was ...
Yes hier zijn de ‘bubbeltjes’ flink aanwezig. Ik herken ze van mijn vorige zwangerschap, anders had ik denk ik nu niet geweten dat dit echt de baby is haha
vor 7 Monaten
Reactie op Happymealtje
Yes hier zijn de ‘bubbeltjes’ flink aanwezig. Ik herken ze van mijn vorige ...
Ik weet niet zo wat je kan voelen eigenlijk qua baby.. Hoeveel weken ben jij nu?