1538 Reacties
7 maanden geleden
Vandaag een succesvolle 13 weken echo gehad! Baby’tje ziet er heel gezond uit, en was lekker van het vruchtwater aan het drinken haha
7 maanden geleden
Reactie op joyce1411
Haha ook allemaal jongens bij zijn kant? Nee haha ons voor gevoel zei 100% ...
Hhaha jaa! Ohh dan is het logisch wel even schakelen denk ik.. Tuurlijk ontzettend welkom maar als je gevoel zo sterk was, dan is dat dat schakelen denk ik👶🏼
7 maanden geleden
Wij hebben gisteren een goede 13 weken echo gehad 🥰 donderdag geslachtsbepaling, we hebben allebei het gevoel dat het een meisje is. Zo benieuwd! Lijkt me allebei super 🩷🩵
Random verhaal: laatst liep ik bij de tandarts de wachtkamer in en zat er een meisje van een jaar of 4 bij haar moeder op schoot. Meisje zegt "kijk mama, dat is een mevrouw met een kindje" (je ziet echt nog niet dat ik zwanger ben). Dus die moeder zegt "neejoh, dat is geen kindje, dat is een mevrouw". Dat meisje "jahaaaa, maar ook een kindje in haar buik; een meisje". Nou zo bizar!! Dus ik zei zo tegen die moeder; ik ben idd zwanger. Nou zij keek me aan van whuuut 🤣🤣 dus extra benieuwd of dat meisje gelijk heeft en het idd ons gevoel bevestigt dat we een meisje krijgen haha. Wilde dit bijzondere verhaal even delen!
7 maanden geleden
Reactie op wendymichelle
Wij hebben gisteren een goede 13 weken echo gehad 🥰 donderdag geslachtsbep ...
Wow heel bijzonder! Laat je het weten donderdag?
7 maanden geleden
Reactie op Nikc
Leuk allemaal die geslachtsecho's steeds een stapje dichterbij, maar nu de ...
Wij krijgen een jongetje 💙 ik heb HG en last van een slechte huid ineens dus zou je eerder denken dat ik een meisje krijg 😂
7 maanden geleden
Reactie op wendymichelle
Wij hebben gisteren een goede 13 weken echo gehad 🥰 donderdag geslachtsbep ...
Oehh wat bijzonder 🙏🏻🩷
7 maanden geleden
Reactie op unknown2024
Wij krijgen een jongetje 💙 ik heb HG en last van een slechte huid ineens d ...
Gefeeeeli💙 Had je een zoontje verwachtM
7 maanden geleden
Reactie op Nikc
Leuk allemaal die geslachtsecho's steeds een stapje dichterbij, maar nu de ...
Mijn zwangerschap verloopt vooralsnog exact als bij mijn zoontje. Ik heb precies dezelfde kwaaltjes als toen dus op basis daarvan zou je zeggen dat het een jongetje wordt. Volgens de nub theorie wordt het een meisje. We gaan het van de week zien!😁
7 maanden geleden
Reactie op tes manuaal
Gefeeeeli💙 Had je een zoontje verwachtM
Dankjewel! 😊 Ik dacht eerst een meisje tot ik op de 13 weken echo dacht dat ik een piemeltje zag 🙈 dus toen begon ik wel te twijfelen of het niet toch een jongen was. Maar had wel iets meer een meisjesgevoel!
7 maanden geleden
Lieve dames! Het was eindelijk zo ver mijn huidige BH's passen niet meer. Mijn borsten worden nu echt groter, dus gisteren een zwangerschapsbh gescoord bij de Noppies. Eerst maar even 1 gekocht om te kijken of deze echt wel lekker zit. De dame van de winkel vertelde dat je wel 2 maten kan groeien qua cup 😯