1538 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op mirenwi1991
Lieve dames! Het was eindelijk zo ver mijn huidige BH's passen niet meer. M ...
Heb je misschien nog oude iets grotere bh’s ofzo liggen? Soms voldoet de eerste maanden ook nog gewoon met zo’n. extra tussenstukje er tussen zetten
7 maanden geleden
Reactie op Happymealtje
Heb je misschien nog oude iets grotere bh’s ofzo liggen? Soms voldoet de ee ...
Nou het zit hem niet in de omvang. Die is nog hetzelfde alleen de cup is groter.. 😕
7 maanden geleden
Reactie op mirenwi1991
Nou het zit hem niet in de omvang. Die is nog hetzelfde alleen de cup is gr ...
Aah oké, dan ontkom je niet aan de grotere bh’s!
7 maanden geleden
Wij krijgen een kleine meid🩷. Altijd gedacht dat ik boysmom zou worden. Nu krijgt krijgt mijn zoontje gewoon een zusje!
7 maanden geleden
Ik heb eindelijk de geslachtsecho ingepland hahaha. Tot nu toe was dat iets van: oh ja dat moet nog. En nu vind ik het opeens spannend en zit het in mn hoofd. Volgende week weten we het 🩷🩵
7 maanden geleden
Ik heb volgende week maandag de geslachtsbepaling, maar nou lees ik dat het met 15 weken nog niet altijd even goed te zien is. Hoe hebben jullie dat beleefd?
7 maanden geleden
Reactie op willietibbie
Ik heb volgende week maandag de geslachtsbepaling, maar nou lees ik dat het ...
Bij ons was het bij 13 weken al wel duidelijk en met 14 weken nog een keer bevestigd. Ik vind t ook vrij duidelijk zichtbaar 😊 fouten komen wel eens voor, maar niet zo heel vaak volgens mij.
7 maanden geleden
Reactie op willietibbie
Ik heb volgende week maandag de geslachtsbepaling, maar nou lees ik dat het ...
Vorige keer hoorden wij rond 15 weken: duidelijk een meisje. Maar ik geloofde het nog niet helemaal omdat ik zelf echt het gevoel had een jongetje te krijgen. Dat gevoel hield aan, maar bij de 20 weken echo werd het toch heel duidelijk bevestigd (en we hebben inderdaad een dochter gekregen).
7 maanden geleden
Reactie op Nikc
Leuk allemaal die geslachtsecho's steeds een stapje dichterbij, maar nu de ...
Nee haha, trek in zoete snoep! Veel kokhalzen, Chinese kalender.. ik had allemaal meisjes dingen! Het wordt een JONGEN🩵
7 maanden geleden
Reactie op tes manuaal
Zijn er al meiden die weten wat ze gaan krijgen 🩷💙
Jongen 🩵
7 maanden geleden
Reactie op Lin1993
Leuk allemaal om te horen! 🩷🩵 Wij weten het morgen!
Wij ook morgen! Om 19u00 morgen pretecho 🥰
7 maanden geleden
Reactie op IJW
Wij krijgen ook een jongetje 🩵 zo leuk! Tijdens de termijnecho sprak de VK ...
Ohhh zet je schrap, dat piemeltje kan echt alle kanten op gaan 😂🙈