1538 Reacties

7 maanden geleden

Wij krijgen ook een jongen 🩵

7 maanden geleden

Wij krijgen ook een jongetje!🩵🩵 Nu nog de naam bedenken, die hadden we v ...
Hier hetzelfde!! Voor een meisje hadden we het al bedacht voor de zwangerschap 😂

7 maanden geleden

Hier een meisje ❤️ En we hebben er al 1 van 19 maand rondlopen. Wat leuk 2 zusjes 🥰

7 maanden geleden

Wat hebben jullie al snel je geslachtsecho? Ik mocht echt pas komen in week 16, stommmnnm. Moet nog 2 weken wachten ;(

7 maanden geleden

Reactie op Jade1410

Wat hebben jullie al snel je geslachtsecho? Ik mocht echt pas komen in week ...
Mijn regulierecentrum doet het ook pas vanaf 16 weken. Nu met 14+6 een echo elders gehad 😂

7 maanden geleden

Wij hebben gisteren te horen gekregen dat we een meisje krijgen!🩷🩷

7 maanden geleden

Ook voor ons gisteren de bevestiging.... een meisje 🩷🥰🥰🥰

7 maanden geleden

Reactie op Jade1410

Ziin inderdaad verschillende plekken die het een stukje eerder doen! Wij hebben bewust met 16w en dat is aankomende maandag 💙🩷

7 maanden geleden

Oh jongens ben zo benieuwd naar het geslacht. Partner en ik denken beide iets anders.. Dus heel benieuwd wie er gelijk gaat hebben

7 maanden geleden

Reactie op Jade1410

Ik had m bij 15+2 gewoon bij mijn verloskundige praktijk! (Maar ben ook 28 sept uitgerekend dus ben al iets verder dan de oktober club)

7 maanden geleden

Reactie op IJW

Wij krijgen ook een jongetje 🩵 zo leuk! Tijdens de termijnecho sprak de VK ...
Ik kan je zeggen, een luier verschonen voor een jongetje is veel makkelijker dan een meisje. Haha. Snel schoonvegen en klaar. Er kan nergens poep tussen blijven zitten terwijl dit bij een meisje wel eens kan gebeuren (schaamlipjes). Onze zoon heeft overigens maar 1x in de ‘lucht’ geplast met zijn plassertje omhoog 😜😜😜. Hij is nu 20 maanden. Ben nu zwanger van de tweede en dinsdag geslachts echo.

7 maanden geleden

Voor iedereen die een update wilde na de voorspelling van het kleine meisje in de wachtkamer bij de tandarts 2 weken geleden (die tegen haar moeder zei "kijk, dat is een mevrouw met een baby in haar buik, een meisje". Ze had gelijk! We krijgen inderdaad een meisje 🩷🩷

7 maanden geleden

Reactie op IJW

Wij krijgen ook een jongetje 🩵 zo leuk! Tijdens de termijnecho sprak de VK ...
Jongetje is zo makkelijk verschonen juist haha 😊 hij heeft maar 1x iemand ondergeplast en dat was gelukkig de verpleegkundige in het ziekenhuis 🤭🤭

7 maanden geleden

Reactie op wendymichelle

Voor iedereen die een update wilde na de voorspelling van het kleine meisje ...
Ja, echt een heel mooi en bijzonder verhaal!! 😊

7 maanden geleden

Reactie op wendymichelle

Haha bijzonder he ❤️ ons zoontje van 1,5 zei steeds zusje zusje toen we net zwanger waren. Ook bij het maken vd echo bij vk wees die en zei zusje. En het blijkt idd een meisje te zijn 🤣 of het toeval is…

7 maanden geleden

Reactie op Jezzica93

Haha bijzonder he ❤️ ons zoontje van 1,5 zei steeds zusje zusje toen we net ...
Wauw zo bijzonder!! ❤️

7 maanden geleden

Reactie op wendymichelle

Wat bijzonder idd!!!

7 maanden geleden

Vandaag het hartje gehoord en die was meteen te horen❤️ En een trapje, die ik helaas nog niet voel.. Zo bijzonder

7 maanden geleden

Reactie op tes manuaal

Vandaag het hartje gehoord en die was meteen te horen❤️ En een trapje, die ...
Bijzonder hè, hoeveel weken ben je nu?

7 maanden geleden

Vanaf het eerste moment had ik het gevoel dat dit een jongetje zou zijn en het is vandaag bevestigd 💙