1538 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op joyce1411

Bijzonder hè, hoeveel weken ben je nu?
15+5! Echt heel bijzonder, op dat soort momenten is er meer besef dat ik echt zwanger ben🙏🏻

7 maanden geleden

Nipt uitslag binnen! Ook die is helemaal toppie 🤍🥳

7 maanden geleden

14+1 pretecho en we krijgen een meisje 🩷 ( heb 3 meisjes straks 4 )

7 maanden geleden

Reactie op tes manuaal

15+5! Echt heel bijzonder, op dat soort momenten is er meer besef dat ik ec ...
Jaa vond ik ook, ik heb hem gister voor het eerst voelen schoppen ook echt heel bijzonder en gek🥰

7 maanden geleden

Reactie op joyce1411

Jaa vond ik ook, ik heb hem gister voor het eerst voelen schoppen ook echt ...
Oehh hoe voelde het? 16w was jij of niet? Heel bijzonder ❤️

7 maanden geleden

Reactie op tes manuaal

Oehh hoe voelde het? 16w was jij of niet? Heel bijzonder ❤️
Ik ben nu 16+3. Jaa het voelt echt als een belletje die knapt het is wel echt heel kort maar hij deed het wel 3/4x haha. Kan nie wachten tot je het van buiten kan voelen😊

7 maanden geleden

Reactie op joyce1411

Ik ben nu 16+3. Jaa het voelt echt als een belletje die knapt het is wel ec ...
Wat bijzonder 💙💙

7 maanden geleden

Reactie op joyce1411

Ik ben nu 16+3. Jaa het voelt echt als een belletje die knapt het is wel ec ...
Wat leuk. Ik heb een aantal keren gehad dat mijn buik hard werd, bewoog en ik ook vanalles van binnen voelde... denk dat dat valt onder de noemer harde buiken, wat ik wel erg vroeg vind in de zwangerschap, maar het voelde als een teken van leven,

7 maanden geleden

Reactie op MiszJee

Wat leuk. Ik heb een aantal keren gehad dat mijn buik hard werd, bewoog en ...
Jaa zo leuk. Zolang het voelt als een teken van leven is het bijzonder. Vind zo gek idee dat er een mensje in me buik zit die straks gewoon een eigen leven gaat hebben als die groot is.

7 maanden geleden

Vanavond de geslachtsecho.. Zat echt met een meisje in m'n hoofd maar steeds meer aan het twijfelen.. En ook al 2 dagen klachten van een blaasontsteking die niet geconstateerd wordt :(

7 maanden geleden

Reactie op tes manuaal

Vanavond de geslachtsecho.. Zat echt met een meisje in m'n hoofd maar steed ...
Spannend! Die klachten van blaasontsteking had ik ook, werd ook niks geconstateerd.. Na een paar dagen ging het bij mij vanzelf over!

7 maanden geleden

Reactie op Lin1993

Spannend! Die klachten van blaasontsteking had ik ook, werd ook niks gecons ...
Jaaa ben zo benieuwd! Echt heel naar, me ook maar ziekgemeld van werk, vind ik altijd wel wat lastig.. Ga zo nog een stickje inleveren, hap zei dat, dat wel goed was om te doen als ik nog klachten had.. Wel fijn dat het na een paar dagen over ging🎉

7 maanden geleden

Wij ook eindelijk net de geslachtsecho gehad en.... We krijgen opnieuw een dochter! 🩷 Ik was de afgelopen dagen toch een beetje zenuwachtig geworden, maar vind het heel fijn dat het voor mijn gevoel nu allemaal wat concreter wordt. Nu begint de namen stress!

7 maanden geleden

Vanavond de geslachtsecho!! Waaaahhhh!!

7 maanden geleden

Hoe zorgen jullie dat je toch actief blijft ondanks de vermoeidheid? Ik ben nog steeds ontzettend moe en daardoor is de valkuil dat ik zomaar een halve of hele dag op de bank/bed beland en wat hazenslaapjes doe en vooral eindeloos op m’n telefoon zit te scrollen. Hier ga ik me ook niet echt positiever van voelen.. toch lukt het me niet mezelf van die bank te slepen. Hoe doen jullie dit?

7 maanden geleden

Reactie op willietibbie

Ik ooook🎉

7 maanden geleden

Reactie op Nienke02

Hoe zorgen jullie dat je toch actief blijft ondanks de vermoeidheid? Ik ben ...
Hey Nienke, best lastig soms he. Ik heb een baan waardoor ik in elk geval uit huis moet, maar nog niet perse actief ben. Daarom probeer ik als het even kan met de fiets te gaan (is voor mij half uur fietsen) of in de pauze of avond te wandelen. Niet altijd even makkelijk maar het helpt wel echt. Belangrijk om een goed dag en nacht ritme te houden dus zou mijn tip zijn niet in bed te blijven maar er echt uit te gaan en als je de behoefte en kans hebt alleen in de middag even te liggen (met een wekker ernaast) je zult dat wel echt zelf moeten doen, kost wellicht wat discipline maar wellicht helpt het te weten dat het ook echt beter voor je kleine spruit is. Veel succes!!

7 maanden geleden

Reactie op Nienke02

Ik had dit kunnen schrijven. Ik heb exact dit!! Ik probeer nu valeriaan ‘s nachts. Pas twee nachten en heb nog niet het gevoel dat het helpt. Ik heb een week lang mijn best gedaan overdag niet te slapen maar ook dat gaat moeizaam en de afgelopen twee dagen lag ik gewoon weer in bed…

7 maanden geleden

Reactie op Nienke02

Wat mij helpt tegen het oneindige scrollen is een tijdslot instellen voor die apps (kan met iPhone sowieso). Daardoor stopt ie bij mij na 1 uur ermee, daardoor ben ik toch geneigd wat vaker erop uit te gaan 😊 en weet niet of je op locatie werkt maar lekker met de fiets of lopend ipv met de auto als dat mogelijk is, zodat je toch iets van beweging hebt gedaan

7 maanden geleden

Reactie op willietibbie

Mijn gevoel klopte!! It’s a 🩷🩷🩷