1538 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op Rainbow baby after allot off miscarriages
Omdat nog pril is moet het via inwendige echo dat snap maar in mijn dossier ...
Wauw echt klote dat je zo'n ervaring hebt opgedaan en dan die opmerking over dat ze niet heel de dag heeft. Deze arts heeft echt geen empathie voor haar patiënten. Je doet er zeker goed aan om naar een andere arts te vragen! Hopelijk voel je je daar wel prettig bij!
9 maanden geleden
Volgens eigen berekening 3 okt uitgerekend en 14 feb eerste echo. Hopelijk zit het goed 🤞
9 maanden geleden
Ik ben 3 oktober uitgerekend.
Vorige week donderdag al een echo gehad en de donderdag er voor ook. Bij precies 4 en 5 weken, omdat er twijfel was over een bbz. Gelukkig afgelopen donderdag gezien dat het vruchtje op de goede plek zit. Nu in week 7 weer een echo om te kijken of er een kloppend hartje te zien is. Vind het zoooo spannend weer..
9 maanden geleden
Reactie op Suzi98
Mijn echo was goed! Mooi kloppend hartje en baarmoeder zag er goed uit.
6+2 ...
Super fijn!
9 maanden geleden
Reactie op Suzi98
6+2 ...
yessss de eerste mooie echo! gefeliciteerd, fijn dat je ook al een kloppend hartje hebt gezien ❤️
9 maanden geleden
Hebben jullie ook dat jullie vroege symptomen soms er wel zijn en soms helemaal niet? Vorige week heb ik door de misselijkheid al heel veel moeten kokhalzen maar nu bijvoorbeeld weer helemaal niet 🤔 en vorige week heel moe en deze week valt dat dan weer heel erg mee. Merk dat ik me daar dan toch een beetje zorgen om maak ofzo, terwijl het normaal is om tot 7 weken nog niet zo heel veel klachten te hebben. Ben benieuwd hoe jullie dat ervaren!
9 maanden geleden
En ik moet echt nog een tijd wachten op de eerste echo helaas, kan pas op 26 februari terecht. Maar gelukkig tussendoor wel een week op wintersport wat hopelijk veel afleiding gaat geven 🤞🏼
9 maanden geleden
Reactie op willietibbie
Hebben jullie ook dat jullie vroege symptomen soms er wel zijn en soms hele ...
Klopt dit heb ik inderdaad ook , ik ben ook wel snel geneigd mezelf te vergelijken met ervaringen van andere. Ik had ook heel erg het gevoel ik voel me niet zwanger genoeg maar nu ervaar ik de ene dag meer van een bepaald symptoom dan de andere dag. Ik omarm hoe het komt.
9 maanden geleden
Reactie op Suzi98
6+2 ...
Wat goed! 😍😍