1538 Reacties
7 maanden geleden
Hoi dames, ik sluit me hier ook graag aan! Ik ben 7 oktober uitgerekend, heb nog geen geslachtsecho gedaan maar ga dit wel zo snel mogelijk inplannen. 28 April gaan wij het geslacht bekendmaken (en zelf erachter komen) tijdens het vieren van mijn zoontje zijn eerste verjaardag (hij is van 1 mei 23 🥹).
7 maanden geleden
Hallo allemaal! Ik sluit me ook aan bij deze kletsgroep. Mijn uitgerekende datum is 2 oktober en ben momenteel zwanger van ons 2de wondertje 🥰. Eerste trimester was ik vaker misselijk en moe vergeleken met eerste maar nu met 16 weken voel ik me al stukken beter. Hoe gaat met jullie?
7 maanden geleden
Reactie op 28 September 2022
Hallo allemaal! Ik sluit me ook aan bij deze kletsgroep. Mijn uitgerekende ...
Welkom! Leuk dat je aansluit en gefeliciteerd! Fijn dat het goed met je gaat! Hier gaat het erg met ups en downs, veel moe en ook nog regelmatig boven het toilet.... je moet er wat voor over hebben 😉
7 maanden geleden
Ik zag een reclame voor McDonalds op insta en nu wil ik een menuutje 😭. Ik moet echt gezonder gaan eten, al mijn cravings zijn ongezond 😭.
7 maanden geleden
Reactie op heleentje1992
Ik zag een reclame voor McDonalds op insta en nu wil ik een menuutje 😭. Ik ...
Ohhh lekker! Dit was tijdens mijn eerste zwangerschap ook 1 van mijn cravings. Ik ben toen wel eens tijdens mijn lunch pauze op de fiets gestapt terwijl het heel hard sneeuwde om een menu te halen in coronatijd 😂😂
7 maanden geleden
Reactie op Happymealtje
Ohhh lekker! Dit was tijdens mijn eerste zwangerschap ook 1 van mijn cravin ...
Dit helpt niet! Gelukkig geen Mac hier op fietsbare afstand. Een restje pannenkoeken dan maar voor lunch. Ook niet echt een gezonde keuze.
7 maanden geleden
Reactie op MiszJee
Welkom! Leuk dat je aansluit en gefeliciteerd! Fijn dat het goed met je gaa ...
Wat vervelend :( hopelijk wordt met tijd beter... ik vond de misselijkheid deze ronde ook wat zwaarder maar misschien komt ook door energieke peuter die rond loopt xD
7 maanden geleden
Reactie op Imke97
Vandaag weer bij de verloskundige geweest en te horen gekregen dat wij een ...
Super leuk nieuws !!
7 maanden geleden
Hebben meer vrouwen last van dat ze ontzettend veel moeten poepen? 🤣 ik ga nu minimaal 3x per dag en ook geen kleine hoeveelheden haha. Hoor om me heen alleen verhalen over constipatie namelijk
7 maanden geleden
Pfff vandaag 16+2 weken zwanger maar laatste dagen soms zo’n zeurende buikpijn. Nu ook 😵💫 voelt echt als gigantische menstruatieachtige pijn. Het zal wel het oprekken zijn vd baarmoeder. Las dat dat normaal is rond 16/17 weken. Kan me niet herinneren bij mn vorige zwangerschap dat ik het zo erg had 🙈 pfff… meer dames die hier last van hebben?
7 maanden geleden
Reactie op Jezzica93
Pfff vandaag 16+2 weken zwanger maar laatste dagen soms zo’n zeurende buikp ...
Pfoe dit had ik afgelopen 24u ook echt heel erg. Elke keer als ik naar de wc ging vang voor bloed, net als in de eerste weken.. vervelend! Maar het is groeipijn volgens mij, een warme kruik ofzo helpt goed bij mij.
7 maanden geleden
Reactie op Jezzica93
Bijna 16 weken trouwens
7 maanden geleden
Reactie op Jezzica93
In combinatie met obstipatie lig ik momenteel echt te creperen in m’n bed 🥲 ik kan niet meer staan of lopen, zoveel pijn doet het