1538 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op Jezzica93

Ergens fijn dat je dit ook ervaart (niet dat ik je die pijn gun 😅🤣), maar ...
Ja ik was gisteren bij de vk voor de 16w controle en toen had ik t gevraagd en zij zei indd dat het groeipijn is wss, warmte helpt het beste beste. Komtgoed! Lekker rustig aan!

7 maanden geleden

Reactie op Jezzica93

Bah, ik heb ook heel de dag op de bank gelegen 🥲 het is nu net iets aan he ...
Vreselijk!! Fijn dat het bij jou wegtrekt en hopelijk wegblijft! Ik ben net wakker geworden met dat rechts extreem veel pijn doet, het trekt door naar mn rug en schouders. Jeetje, de huisartsenpost zei dat ik extra macrogol moet nemen, maar dat wil blijkbaar nog niet werken. Voelt echt alsof alles afscheurt van binnen 😥

7 maanden geleden

Reactie op Jezzica93

Bah, ik heb ook heel de dag op de bank gelegen 🥲 het is nu net iets aan he ...
Nou ik lig in het ziekenhuis voor een spoed operatie wegens een galblaasontsteking 😢 hopelijk gaat het met jou wat beter!

7 maanden geleden

Reactie op unknown2024

Nou ik lig in het ziekenhuis voor een spoed operatie wegens een galblaasont ...
Wat naar zeg. Goed dat je toch nog een keer aan de bel hebt getrokken. Hopelijk knap je snel op. Sterkte!

7 maanden geleden

Reactie op unknown2024

Oh neee dat meen je niet! 😣 bah dan kwam de pijn toch heel ergens anders vandaan… heel veel sterkte en hopelijk knap je snel weer op!!

7 maanden geleden

Reactie op unknown2024

Oh nee sterkte!! Dat de operatie maar goed mag gaan en je kindje in je buik er niks van zal merken 🙏🏻

7 maanden geleden

Vandaag 16 wk precies! Heeeel veeel rugklachten de afgelopen dagen, alles zit in de weg voor mn gevoel en een griep erbij🥲🥲

7 maanden geleden

Bedankt allemaal. Heb nog erg veel pijn maar mag zo naar huis. De kleine man in m’n buik zag er nog goed uit op de echo na de operatie ❤️

7 maanden geleden

Reactie op unknown2024

Bedankt allemaal. Heb nog erg veel pijn maar mag zo naar huis. De kleine m ...
Wat fijn dat alles goed gaat met de baby ❤️ lekker uitrusten thuis! En hopelijk zakt de pijn snel af 🍀

7 maanden geleden

Reactie op unknown2024

Wat goed om te horen en wat een opluchting moet day zijn geweest. Sterkte nog en hopelijk knap je snel weer helemaal op!

7 maanden geleden

Reactie op SaraEly

Vandaag 16 wk precies! Heeeel veeel rugklachten de afgelopen dagen, alles z ...
Dat klinkt niet fijn. Beterschap. Hopelijk als je weer beter bent is je rug ook wat meer hersteld

7 maanden geleden

Reactie op unknown2024

Wat fijn dat alles goed is. Doe rustig aan, en neem de tijd voor je herstel😉 je lichaam heeft helaas tijd nodig om te wennen zonder galblaas.

7 maanden geleden

Concentratie voor werk is de laatste paar dagen zo ver te zoeken... Ik heb veel meer zin in baby dingen uitzoeken en een beetje schoonmaken en opruimen.

6 maanden geleden

7 oktober 😊

6 maanden geleden

Hey allemaal, hoe is het met jullie? Het is een beetje stil geworden in de groep. Midden in het 2e trimester voelt allemaal een stuk rustiger en bedenk ik me weleens, pff er is ook nog een lange weg te gaan. Maar ondertussen schieten we alweer richting de 20 weken. Zelf ben ik nu 19 weken zwanger, qua energie ben ik redelijk ok. Ons meisje voel ik eigenlijk dagelijks even. Kwaaltjes die ik heb is enorm emotioneel en veel last van een verstopte neus. Hoe vergaat het jullie zo in het 2e trimester??

6 maanden geleden

Reactie op MiszJee

Hey allemaal, hoe is het met jullie? Het is een beetje stil geworden in de ...
Hier op en af 😊 de vermoeidheid is een stuk minder gelukkig, wel wat minder gaan werken ivm bekkenpijn. Ik voel onze baby ook elke dag wel een paar keer wat meer geruststelling geeft! Wel sinds 4 dagen last van krampen in mijn baarmoeder na ontlasting te krijgen. Maak me hier een beetje zorgen over. Het voelt heel zwaar en drukkend daar beneden, als een soort weeen 😵‍💫 ik mag straks even naar de vk voor extra controle gelukkig

6 maanden geleden

Reactie op MiszJee

Hier inmiddels bijna 18 weken. Eigenlijk gaat het aardig goed! Vermoeidheid is stukken minder en geen misselijkheid oid meer. Wel beginnende bekkenklachten waarvoor bij de fysio. Voel de kleine man nog niet, ivm voorliggende placenta: kijk er ontzettend naar uit! Deze week 2 weken op vakantie komen eind vd weekend weer terug, dinsdag even naar het hartje laten luisteren, toch even bevestiging zoeken. De week daarna 20w echo!

6 maanden geleden

Gaat goed! Wel nog best moe, lig doordeweeks vaak om 21:00 - 21:30 in bed. Hopelijk wordt dat toch nog wat minder. Buik begint al aardig te groeien en as maandag 20 weken echo 🙏🏼! Ik voel de baby nog niet. Maar placenta ligt voor en het is mijn eerste kindje, dus weet ook niet zo goed wat ik moet voelen haha

6 maanden geleden

Reactie op MiszJee

Droge HG zwangerschap hier. Na 2,5 maand plat liggen van de misselijkheid kan ik nu weer eens per dag iets kleins doen, daarna hele dag rusten. Energie is heel laag en m'n spieren zijn er flink aan gegaan dus tijdens en na inspanning krijg ik ook lichte bekkenklachten. Niet echt een zws om over naar huis te schrijven dus. Ben ook al 2,5 mnd volledig ziekgemeld, mag weer gaan werken als ik iets meer energie overhoud.

6 maanden geleden

Reactie op MiszJee

Bij mij gaaf het eigenlijk best goed. Af en toe wat verstrooid en einde van de dag wel echt moe. Oja en ik droom nog wel heel intens elke nacht helaas. Wat mn vriend vooral positief ervaart is dat ik tegenwoordig heel gestructureerd ben🤣 dat was ik voorheen totaal niet. Ik voel me gewoon weer lekker mezelf! A.s. maandag de 20 weken echo alweer, dat vind ik wel spannend.