1538 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op MiszJee

Hey allemaal, hoe is het met jullie? Het is een beetje stil geworden in de ...
Hier gaat het goed heb de 20 weken echo gehad alles was perfect. Een hele drukke man in mijn buik. Verder voel ik me opzich goed wel heel erg veel last van lage onderrug pijn. Ben benieuwd na het mooie weer hoe we ons dan allemaal gaan voelen zie er tegenop

6 maanden geleden

Ik ook een beetje hetzelfde als de rest haha! Snel last van mn bekken, dus binnenkort starten met fysio en echt op een andere manier mn dag en belasting indelen. Dat vind ik nog lastig :p. Dochter is helemaal blij en vraagt 10 keer per dag of ze naar babyzusje mag kijken (= mijn buik). Volgende week maandag de 20w echo! Zin om de kleine meid weer te zien.

6 maanden geleden

Reactie op MiszJee

Hey allemaal, hoe is het met jullie? Het is een beetje stil geworden in de ...
Het gaat eigenlijk wel goed. Wel inderdaad bekkenklachten dus de dagen anders indelen en zo vergeet achtig als de pest 🤣 Buikje begint aardig te komen en lijk soms ook ons meisje te voelen. Over 2 weken de 20w echo met 20+3. Spannend en kan eigenlijk niet wachten :)

6 maanden geleden

Hoi! Ik ben nieuw in de groep! Ik had een andere app. Op Facebook zit ik al wel in de oktober groep, misschien een paar bekende?😊

6 maanden geleden

Ik had vandaag de 20 weken echo, en alles was gelukkig goed 🩵! Het duurde wel meer dan een uur, het kindje beweegt heel veel en wilde zelfs een koprol maken wat niet lukte haha

6 maanden geleden

Reactie op shannen2001

Hoi! Ik ben nieuw in de groep! Ik had een andere app. Op Facebook zit ik al ...
Leuk! Welkom 😊 ik zit ook in de fb groep, maar doe zelf meer met deze app.

6 maanden geleden

Reactie op Lin1993

Ik had vandaag de 20 weken echo, en alles was gelukkig goed 🩵! Het duurd ...
Wat fijn dat alles er goed uit zag!! En ergens ook fijn dat je een uur hebt mogen kijken haha 🙈 ik heb over een week de 20 weken echo. Kijk er enorm naar uit 💕

6 maanden geleden

Ik ben net lid geworden van deze groep.... het lijkt me heerlijk om verhalen te lezen, maar ook dingen te herkennen😉 Ik ben 7 oktober uitgerekend vd 2de.. benieuwd of deze beeb langer blijft zitten dan zuslief.

6 maanden geleden

Net de 20 weken echo gehad en beebsie is weer goedgekeurd. Ze was flink aan het koprollen en liet zich lastig opmeten maar het is gelukt! Ik voel haar al meerdere keren per dag lekker druk bewegen 🥰

6 maanden geleden

Gisteren de 20 weken echo gehad. De kleine dame is helemaal goed gekeurd! Ik moet nog wel extra controle vanwege een laagliggende placenta die nog even beter bekeken moet worden. Maar ik ben vooral blij dat met haar alles goed is🥰

6 maanden geleden

Leuk, al die goede 20 weken echo's weer! Ik mag maandag, heel veel zin om baby Truus weer te zien, ik voel haar nog weinig dus beetje onzeker soms.

6 maanden geleden

Gister de 20 weken echo gehad. Als het goed is word ik vandaag gebeld voor een nieuwe afspraak in het ziekenhuis van Maastricht. De baby lag dwars en met gezicht naar mijn rug en wilde totaal niet draaien dus ze konden maar weinig metingen doen. Geen reden tot paniek 13 weken echo was goed en wat ze gister kon zien was goed maar toch voelt het wel een beetje dubbel. Ach nog een keertje gluren naar de baby zo probeer ik het maar te bekijken 😁

6 maanden geleden

Ik heb vrijdag de 20 weken echo! Zin in maar ook spannend! Voel de baby al een paar weken meerdere keren per dag schoppen dus dat geeft wel een goed gevoel

6 maanden geleden

Ik heb vrijdag de 20 weken echo! Zin in maar ook spannend! Voel de baby al ...
Ik heb ook vrijdag de 20 weken echo en voel nog niks.. dus ben heel benieuwd naar de echo, hopelijk is alles goed!

6 maanden geleden

Onze 20 weken echo was helemaal goed, voel kindje ook bewegen. Gaat voor m'n gevoel snel nu, alweer bijna op de helft!

6 maanden geleden

Ik heb vrijdag ook de twintig weken echo en voor ons ook de geslachtsbepaling en ik ben razend benieuwd.voel Poef af en toe bewegen maar ook hele dagen niet. Net hoe het zit. Dus vind dat dan toch wel weer spannend

6 maanden geleden

Vandaag de 20 weken echo gehad. Alles was goed! Inmiddels wel nu al 6 kilo zwaarder. Zie het niet super erg aan mezelf. Heb ook nog niet echt heel erg een buik.. maar is 6 kilo wellicht best veel? Zal vast ook veel vocht zijn 😟

6 maanden geleden

Net de 20 weken echo gehad en alles was helemaal goed! Zo leuk om de kleine weer te zien❤️

6 maanden geleden

Een perfecte 20 weken echo gehad, alles was super te zien!! ♥️

6 maanden geleden

Reactie op Linzbeanz

Vandaag de 20 weken echo gehad. Alles was goed! Inmiddels wel nu al 6 kil ...
Ik ben ook 6 kilo aangekomen volgens het ziekenhuis was dat prima helemaal niet veel.