1538 Reacties
6 maanden geleden
Hier ook 20 weken echo gehad, alles goed met de kleine meid. We zijn volop aan het nadenken voor de naam... Zijn jullie er allemaal al uit?
6 maanden geleden
Reactie op heleentje1992
Hier ook 20 weken echo gehad, alles goed met de kleine meid. We zijn volop ...
Wij hebben al vanaf het begin 2 namen die we allebei heel erg mooi vinden. We zijn er alleen nog steeds niet over uit wat de naam gaat worden. Ik vind het echt zo lastig!
6 maanden geleden
Reactie op heleentje1992
Jaa wij hebben sinds we weten dat het een meisje wordt een naam ☺️ ik zag de naam ergens voorbij komen en was meteen verliefd. Gelukkig is mijn man nooit de moeilijkste en vindt hij bijna alles wel mooi 🤭 dus we waren het heel snel eens
6 maanden geleden
Reactie op heleentje1992
Wij zijn voorbij de start maar nog niet aan het einde van het begin 🥲😂😂😂😂😂 wij weten ook niet wat het wordt dus moeten ook eens meerdere opties 😂😂 gelukkig hebben we nog wel even.
6 maanden geleden
Reactie op Crocs lover
Wij zijn voorbij de start maar nog niet aan het einde van het begin 🥲😂😂� ...
Hahaha nou wij hoeven alleen maar meisjes namen maar het is nog steeds een flinke puzzel. Mijn man is onwijs kieskeurig. We hebben een favoriet maar die lijkt qua uitspraak wat op de naam van een nieuwe collega van hem. Dus dat vind ie dan weer stom.
Of dan hebben we een mooie naam en dan is de betekenis echt super lame.
Het einde is hier dus ook nog echt niet in zicht.
6 maanden geleden
Reactie op Jezzica93
Jaa wij hebben sinds we weten dat het een meisje wordt een naam ☺️ ik zag d ...
Ohhh wat fijn dat het zo 'makkelijk' ging! En voelen jullie geen enkele twijfel? Knap hoor!
6 maanden geleden
Reactie op Happymealtje
Wij hebben al vanaf het begin 2 namen die we allebei heel erg mooi vinden. ...
Bij mijn eerste dochter hebben we voor de tweede naam ook altijd 2 opties gehad. En pas in het ziekenhuis besloten welke het mooiste/beste bij haar paste! Ik ken meer mensen die uit twee namen pas bij de geboorte hebben gekozen!
6 maanden geleden
Reactie op heleentje1992
Ja, mijn vent en ik liggen met alles mijlenver uit elkaar met wat we mooi vinden, dus ik dacht nouuuu dat wordt wat. We liepen op een dag het ziekenhuis uit bij een fertiliteitsarts vandaag(die zooo lief was en op het gemak stelde, voelde ons even geen nummertje) en toen zei ik...als het nou ooit mag lukken en het wordt een meisje vind ik dit ook wel een hele mooie naam en toen zei hij zomaar ja ik ook...afgelopen week naar elkaar uitgesproken dat dat hem dan ook moet worden. Alleen de schrijfwijze nog
6 maanden geleden
Reactie op heleentje1992
Bij mijn eerste dochter hebben we voor de tweede naam ook altijd 2 opties g ...
Klopt, bij mijn zoontje hebben we ook pas in het ziekenhuis een keuze gemaakt. Ik verwacht dat dat dit keer ook weer het geval gaat worden 😂
6 maanden geleden
Reactie op Nikc
Ja, mijn vent en ik liggen met alles mijlenver uit elkaar met wat we mooi v ...
Wat een prachtig verhaal!
6 maanden geleden
Wij hebben gisteren een goede 20-weken echo gehad 🩷 onze kleine meid lag heerlijk eigenwijs met haar hoofdje de hele tijd in m'n bekken, dus allerlei capriolen moeten uithalen om 3 seconden haar hoofdje in beeld te krijgen hihi. We zijn er ook al helemaal over uit wat haar naam gaat worden 🥰
6 maanden geleden
Gisteren een super mooie 20w echo gehad! De kleine man werkte goed mee en hij kreeg een dikke 10 van de echoscopist😍🩵 ze zat zelf ook steeds van "oh wauw wat mooi. Fantastisch!"
Dus wij zijn helemaal euforisch en klaar voor de 2e helft van de 1e zwangerschap🩵🫄🏼
6 maanden geleden
Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad, ons meisje is helemaal goedgekeurd. Hoofd was wat lastig te zien, uiteindelijk wel 😍
6 maanden geleden
Wat gaat het allemaal ontzettend snel ineens he! We zijn nu ongeveer op de helft allemaal! 🙈
6 maanden geleden
Heeft iemand een voucher nog over voor centerparcs? Die kreeg je bij de prenatal? Ik heb mijne per ongeluk weggegooid😢. En willen graag nog weggaan met ons 2tjes🍀🍀
6 maanden geleden
Reactie op joyce1411
Zou je hem willen delen met mij🍀 ik ben je dan 10000 maal dankbaar