1538 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op joyce1411
Ik heb net me doos open gemaakt zie er helaas niks inzitten van centerparks ...
Geef niks in ieder geval bedankt om te kijken😘
6 maanden geleden
Wij mochten van de week ook langskomen voor de 2e weken echo. Ondertussen al weer 21 weken zwanger dus was erg benieuwd. Alles gaat goed met onze kleine meid. Dat is zo'n enorme opluchting. Durf er steeds meer op te vertrouwen dit kleine meisje over een paar maanden in m'n armen te mogen houden 😍
6 maanden geleden
Reactie op joyce1411
Mocht ik hem nog vinden hoor je het 😊
Bedankt!!
6 maanden geleden
Nog meer dames die slecht slapen omdat de baby je steeds wakker schopt? 🥲 hier is ze sinds een week elke nacht stipt om 2 uur en 5 uur wakker en hard aan het schoppen. Ben nog steeds verbaasd over hoe hard het aanvoelt tov mijn zoontje, en nu ligt de placenta zelfs voor…
6 maanden geleden
Reactie op Jezzica93
Nog meer dames die slecht slapen omdat de baby je steeds wakker schopt? 🥲 ...
Oh jee, dat is wel onhandig ja.
Ik slaap nu 5 uur per nacht en dat is niet aan elkaar.
De eerste 4 maanden sliep ik 2 á 3 uur per nacht.
Ondank dat 5 uur nog niet genoeg is ben ik er al heel blij mee. Met 5 uur kan je enigszins functioneren en met 2/3 helemaal niet. Ook is langdurig 2/3 uur slapen gevaarlijk voor de baby (vertelde de kinderarts).
Ik hoop dat ik de 5 uur nog kan oprekken naar iets meer maar vooralsnog is dit het zo’n beetje.
Bij mij heeft het dan weer niks met de baby te maken. Die voel ik alleen nog maar zachtjes en dat maakt mij niet wakker. Dat zal nog wel komen denk ik, maar hopelijk duurt dat nog even. 🙃
Sterkte in elk geval. Waarschijnlijk is er weinig aan te doen. Gelukkig is een zwangerschap altijd een tijdelijk event.. 😅
6 maanden geleden
Reactie op ClaudiaPH
Oh jee, dat is wel onhandig ja.
Ik slaap nu 5 uur per nacht en dat is nie ...
Oh balen zeg dat je ook zo weinig slaapt! 5 uur klinkt beter dan 2 a 3 uur 🥴 maar alsnog erg weinig. Ik kwam vannacht ook steeds erg moeilijk weer in slaap en mijn zoontje kwam vanochtend dit keer om half 6 al 🥲 heb nu net even een powernap gedaan, waardoor ik me iets beter voel. Komt jouw slapeloosheid echt van de zwangerschap of had je er altijd al last van?
6 maanden geleden
Jaa hier ook een slechte slaper! In het begin van de misselijkheid maar nu de laatste weken vanwege het vele plassen. Als ik om vier/vijf uur moet dan kom ik gewoon niet meer in slaap. Ik ben dan al te wakker, de baby begint flink te schoppen of ik krijg zo’n honger waardoor slapen niet meer lukt. Ik probeer overdag geen powernapjes te doen, maar met een dreumes is het echt af en toe even nodig 😴
6 maanden geleden
Reactie op Happy7720
Iemand tips voor fijne zalf/cremé voor de baby?
Ik vind Weleda fijn!
6 maanden geleden
Reactie op Happy7720
Iemand tips voor fijne zalf/cremé voor de baby?
Naïf!!
6 maanden geleden
Afgelopen vrijdag de 20 weken echo gehad. Onze kleine meid is goedgekeurd volgens de checklist.
We hebben een verlegen meisje, ze bleef nog een beetje achter m’n navel verstoppen waardoor de echoscopiste niet goed naar het ruggetje kon kijken. Na een hartig woordje met haar gesproken te hebben liet ze zelfs meer zien!
Er was ook een dame bij die de opleiding tot echoscopist aan het leren was en vroeg of ze mocht kijken/oefenen bij mij en natuurlijk zeg ik daar geen nee tegen. Eventjes langer mogen kijken 🩷
Nu 20+3, uitgerekend op 4 oktober
6 maanden geleden
Vandaag de 20 weken echo gehad. Baby girl was erg eigenwijs, maar gelukkig gaat alles goed met haar🩷. Ik heb heel wat moeten schudden met de heupen en even moeten springen en huppelen om haar te laten draaien. Helaas niet gelukt, maar gelukkig was alles wel te zien. Morgen ben ik 21 weken zwanger.
6 maanden geleden
Reactie op Linzbeanz
Hebben jullie nog leuke gratis boxen aangevraagd en of opgehaald? Ben er to ...
Ja ik heb de kruidvat gekregen maar bij mij viel die wel tegen. Bij mijn eerste vond ik het wel leuk al die dozen. Die van de prenatal was leuk dacht ik!