1538 Reacties

6 maanden geleden

29-9-2024! ❤️

6 maanden geleden

Reactie op heleentje1992

Ja ik heb de kruidvat gekregen maar bij mij viel die wel tegen. Bij mijn ee ...
Ik had de eerste zws ook een box aangevraagd, weet al niet meer waar. Ik vond het eerlijk gezegd vooral reclame en weinig inhoud. Voelde niet zo duurzaam. Koop liever de spullen die we ook echt willen gaan gebruiken

6 maanden geleden

Ik had de eerste zws ook een box aangevraagd, weet al niet meer waar. Ik vo ...
Same! Dit keer alleen de Kruidvat box aangevraagd. De inhoud is leuk. De rest ga ik niet meer aanvragen. Hoor ook voornamelijk dat die tegenvallen

6 maanden geleden

Reactie op heleentje1992

Ja ik heb de kruidvat gekregen maar bij mij viel die wel tegen. Bij mijn ee ...
Die ga ik vanmiddag ophalen. Jammer dat die tegenviel 🫤

6 maanden geleden

Reactie op Linzbeanz

Hebben jullie nog leuke gratis boxen aangevraagd en of opgehaald? Ben er to ...
Deze is van het Kruidvat, ik heb ook foto's van de Blijedoos, Babypark en Babydump als je wil. Etos is een wachttijd omdat die zo populair zij

6 maanden geleden

Reactie op Nikc

Deze is van het Kruidvat, ik heb ook foto's van de Blijedoos, Babypark en B ...
Zo dat ziet er echt wel goed uit die lijkt zeker waard om te bestellen

6 maanden geleden

Ik had de eerste zws ook een box aangevraagd, weet al niet meer waar. Ik vo ...
Ja precies, maar ik vond het toen wel leuk om een beetje in die spulletjes en reclame te neuzen en nu weet ik gewoon wat ik wel of niet wil. En heel veel heb ik ook gewoon in huis vanwege de peuter, wij moeten eigenlijk alleen nieuwe luiers en wat flesjes bestellen tzt. Enige wat ik trouwens wel nog ga aanvragen is het kraampakket van de zorgverzekering :).

5 maanden geleden

Stil hier 👀 hoe gaat het met iedereen? Ik ben enorm aan het toeleven naar de 24w grens, ik vind het idee dat de medische wereld er vanaf dan alles aan doet om mn kind in leven te houden zo'n geruststellende gedachte. Verder hebben wij bijna vakantie, heel veel zin om even lekker weg te gaan met man & peuter nu ik me nog redelijk oke voel!

5 maanden geleden

Reactie op heleentje1992

Stil hier 👀 hoe gaat het met iedereen? Ik ben enorm aan het toeleven naar ...
Hier gaat het goed! 😊 ik leef ook heel erg toe naar die 24 weken grens, precies over 1 week gelukkig 🙌🏼 en heb dan ook nog een extra echo, omdat ze niet alles kon afvinken bij de 20 weken echo. Dus erg fijn om dan nog even te spieken. Merk wel dat ik steeds meer vertrouwen krijg, omdat ik haar ook elke dag veel voel schoppen. Geeft toch wat bevestiging 💕 wij gaan binnenkort ook op vakantie met onze peuter, heel erg zin in!

5 maanden geleden

Reactie op heleentje1992

Herkenbaar! Nog 1,5 week hier! Toch een fijn idee, al moet de kleine vent toch liever nog 14weken blijven zitten. Hier verder redelijk stabiel qua bijkomende klachten. Wordt niet veel erger gelukkig tot nu toe. Vind het de ene dag echt mega snel gaan dat ik denk wow kan zomaar over 14w er zijn, en soms denk ik oh als ie lang blijft zitten kan t zomaar nog 19w duren.... ongeduldig ben ik dan haha! Hier geen vakantieplannen meer helaaas

5 maanden geleden

Reactie op heleentje1992

Ik heb gisteren eindelijk op werk aangegeven dat fulltime werken niet meer gaat! Ik werk als bedrijfsleider in de horeca en voordat het restaurant opengaat moeten we het restaurant schoonmaken. Dit trekt mijn lichaam en vooral rug/bekken echt niet meer aan het eind van de dag! Dus vanaf nu alleen nog van 17 tot sluit (ongeveer 22:00/30 uur) Enorme opluchting dat ik niet meer m’n dagen hoef af te sluiten met pijn🙌🏼 Stiekem ook een beetje naar de 24 weken aan het toeleven, dat is zaterdag al! Voelt toch als een mijlpaal💪🏼

5 maanden geleden

Reactie op heleentje1992

Het gaat goed! Nu weekje vakantie en beetje aanrommelen in huis dus dat is echt heel erg lekker! Ik ben as zondag 24w maar daar niet zo heel erg mee bezig. Voel ons meisje nu heel veel en dat stelt me gerust. Pretecho 3/4d ingepland voor 27 weken en voelt het allemaal echt snel gaan.. Altijd de wens om mama te worden, nu komt dat zo dichtbij.. Ergens ook wel onwerkelijk bijzonder 🩷

5 maanden geleden

Hier leef ik ook naar de 24 weken toe, dat is aanstaande dinsdag. Ik heb op het algemene forum nog wel even gevraagd hoe dat zit in Frankrijk. Ik ga volgende week op vakantie en ik hoop het niet te hoeven ervaren, maar ik hoop dat deze grens voor Frankrijk ook 24 weken is. Wellicht een tip om het nog even te checken voor je vakantieland indien je op korte termijn gaat?

5 maanden geleden

Reactie op Happymealtje

Hier leef ik ook naar de 24 weken toe, dat is aanstaande dinsdag. Ik heb ...
Ohhh wat een goede tip, daar had ik nog niet bij stil gestaan. Ik denk dat wij ook Frankrijk gaan doen (als de zon maar schijnt), en ik zou dan 26 weken zijn.

5 maanden geleden

Reactie op heleentje1992

Zaterdag 23 weken! Zo weer een controle bij de verloskundige, weer even kijken hoe het met ons mannetje gaat! 💙 Maandag hebben wij een vakantie geboekt, 7 t/m 17 Juli naar Zakynthos ( Griekenland). We zijn 8 jaar terug er geweest dus kennen het eiland en hebben veel gezien. We gaan nu gewoon voor een relax vakantie. Mijn buik begint nu te groeien! Ook voel ik de kleine man wanneer ik even rustig zit of lig!

5 maanden geleden

Leuk om te horen dat de meesten het ook wel een beetje op dezelfde manier beleven! En hoe staat het met de klachten? Op mijn lijstje staat nu: bekkenpijn, maagzuur, veel plassen, en enorme vergeetachtigheid. Maar ik voel me mentaal echt goed en daardoor vind ik deze zwangerschap een stuk chiller dan de eerste.

5 maanden geleden

Hoihoi! Morgen tik ik de 24 weken aan, ergens wel een mijlpaal. Over een paar weken gaan we lekker op vakantie, daar kijk ik echt naar uit want nu zijn de weekenden zo druk met feestjes en verplichtingen dat ik ondertussen behoefte heb om even lekker samen te zijn. En ik merk dat ik niet genoeg energie heb om alles af te lopen in het weekend🙈 Mn energie is eigenlijk de enige kwaal waar ik last van heb. Oja en veel plassen maar gelukkig word ik er nog niet wakker van 's nachts.

5 maanden geleden

Reactie op heleentje1992

Leuk om te horen dat de meesten het ook wel een beetje op dezelfde manier b ...
Leuk om weer even van iedereen te lezen hoe het gaat! Moeten we vaker doen, deze updates! Ik heb momenteel last van: - Mega onhandigheid (voorheen was ik juist zó handig en gecontroleerd, dus ken mezelf helemaal niet zo) - Bekkenklachten en lage+midden rugpijn als ik teveel heb gedaan - nog steeds(!!!) verstopte neus - moeilijke stoelgang Mentaal gaat het super goed gelukkig! Behalve dat m’n buik nu zo’n beetje richting een “echte” zwangerschapsbuik gaat en moet wennen aan het “dikker” zijn. Merk dat ik het toch best lastig vind om niet meer een slank lichaam te hebben, zeker wanneer ik met mijn slanke vriendinnen en zusjes ben. Stom he?

5 maanden geleden

Hier helaas nog steeds platgelegd door HG. Kan al 4 maanden niks behalve op de bank liggen. Geniet alsjeblieft van wat je allemaal kan, ook al is het minder dan dat je gewend bent. Ik zou heel graag weer eens het huis uit gaan. Een rondje lopen, naar een winkel, een verjaardag, werk, noem maar op. Zelfs iets kleins huishoudelijks zoals een was ophangen of de vaatwasser inruimen mis ik. Ik kan letterlijk niks. Koester wat je allemaal kunt en doet!

5 maanden geleden

Hier helaas nog steeds platgelegd door HG. Kan al 4 maanden niks behalve op ...
Oh nee wat verschrikkelijk dat je nog steeds alleen maar kan liggen. Heel veel sterkte, ik kan me niet voorstellen hoe dat voor je moet zijn.