1538 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op AnneliesDu
Hey, wij hebben dit gehad bij onze eerste dochter.. bleek dat ik zwangersch ...
Heftig verhaal!!
Maar wat fijn dat jullie meid het goed doet nu!!
Hoe kwamen ze er dan achter dat je zwangerschapsvergiftiging had? Had je helemaal geen klachten?
Ik hoop op, nu ik meer rust heb, dat de kleine zelf een inhaalslag gaat maken maar de angst dat ze zelf iets afwijkends heeft is toch echt aanwezig..
4 maanden geleden
Mijn huidige zwangerschapsfase: Minimaal 10 keer op een dag de babykamer inlopen en een beetje dagdromen.
4 maanden geleden
Reactie op heleentje1992
Mijn huidige zwangerschapsfase: Minimaal 10 keer op een dag de babykamer in ...
Heel herkenbaar, nog even een knuffeltje verplaatsen of een rompertje opnieuw vouwen of dergelijke.
4 maanden geleden
Reactie op mjmj2525
Heftig verhaal!!
Hoe kwa ...
Heel veel succes , en sterkte. Toch allemaal weer spannend
4 maanden geleden
Reactie op mjmj2525
Heftig verhaal!!
Hoe kwa ...
Ik had enkel op het einde klachten (rond 34-35 weken). De klachten waren dan snel moe, duizeligheid, zwarte vlekjes als ik veel deed en verhoogde bloeddruk.
Maar ik dacht eigenlijk dat dit door de zwangerschap kwam en had niet door dat het zwangerschapsvergiftiging was 🫣
Deze keer ben ik alerter en neem ik al de hele zwangerschap meer rust 😉
4 maanden geleden
Hi meiden, even een vraagje: ik twijfel nogal over wat te kopen aan rompertjes voor onze oktober baby, ik hoor vaak rompertjes met lange mouwen en daarover nog een truitje ivm het op temperatuur houden van de baby. Maar hoor ook regelmatig dat over een rompertje met lange mouwen moeilijk een truitje te krijgen is en een rompertje met korte mouwen ook prima is.
Wat gaan jullie doen? 🙂
4 maanden geleden
Reactie op noelle91
Hi meiden, even een vraagje: ik twijfel nogal over wat te kopen aan rompert ...
Ik heb eigenlijk alleen maar overslag rompers met lange mouwen.. Eind sept / begin oktober komt ze dus daarna wordt het alleen maar frisser denk ik..
Snap wel dat je het lastig vind.. Zoveel adviezen
4 maanden geleden
Reactie op noelle91
Ik had voor mijn juli kindje alleen rompers met korte mouw en deze schuiven door naar baby twee. Ik vind persoonlijk rompers met lange mouwen echt een gedoe om de reden die je noemt. Ik heb liever wat dikkere overkleding over de korte romper. Daarnaast lag mijn newborn vaak in een warm dekentje gewikkeld. Ook dat geeft veel warmte.
Maar goed anderen zweren weer bij de rompers met lange mouwen, dus doe wat goed voelt!
Aanrader is wel echt om overslagrompers te halen. Dat is zoveel makkelijker aankleden aangezien deze niet over het hoofdje hoeven.
4 maanden geleden
Reactie op noelle91
Hier een peuter rondlopen geboren in februari. Toen was het al snel warm dus vooral korte mouw rompers gebruikt. Ik heb nu zowel korte als lange mouwen rompertjes in huis. Uittesten wat daarvan het fijnste is en daar dan meer van kopen ter zijner tijd.
4 maanden geleden
Reactie op noelle91
Ik heb juist bij mijn oudste (zij is van december) alleen maar lange mouw rompers gebruikt voor de eerste 2 a 3 maten. En ook het jaar daarna weer. Ze had het snel koud, dus dit was lekker warm!
Nu dus inderdaad praktisch alleen maar lange mouw rompers in huis. Alles overslagromper, veel te veel gedoe anders.
4 maanden geleden
Reactie op Jezzica93
Hebben jullie baby’s ook zoveel de hik 🙈? Hier minimaal 10 keer op een dag ...
Ik twijfel haha. Mijn baby is heel actief, maar ik kan nog niet helemaal plaatsen hoe ik haar gehik zou kunnen voelen haha
3 maanden geleden
32 weken vandaag! Voor mijn gevoel mag ik nu echt gaan aftellen en mezelf gedragen als hoogzwangere vrouw 🤣
3 maanden geleden
Reactie op heleentje1992
32 weken vandaag! Voor mijn gevoel mag ik nu echt gaan aftellen en mezelf g ...
Heel herkenbaar ik ben nu 32+2 . Blij met elke kopje thee wat me wordt aangereikt op werk. En alle zware klusjes die ik zo uit handen kan geven. (Ik werk in de zorg)
3 maanden geleden
Vandaag 32+4.. Nog 1 weekje werken en dan met verlof.. Dan beginnen met vluchtkoffer en kleertjes wassen. Babykamer is zo goed als af maar voelt nog zo chaotisch.. Nesteldrang incoming
3 maanden geleden
Reactie op Lin1993
Hier ook nog één week werken! 🙋🏼♀️ Mijn to do ziet er ook zo uit haha. K ...
Jaaaa! Lekker aanrommelen en niet naar werk hoeven om daar gezeur aan te horen 😜