1538 Reacties

9 maanden geleden

Hier 4 oktober! En 19 februari de echo, spannend allemaal!

9 maanden geleden

Reactie op Celiie

gefeliciteerd! dat is al fantastisch nieuws! jouw (eerste paar) dagen kunne ...
Neee inderdaad! Volgende week maandag weer n echo 😊

9 maanden geleden

Leuk! Ik verwacht dat ik 6 oktober ben uitgerekend. 14 februari een eerste vroege echo ivm dagelijks bloedverlies (vorige zwangerschap helaas ook..)

9 maanden geleden

Reactie op willietibbie

Wanneer zijn jullie van plan het tegen je werkgever te zeggen? Ik werk full ...
Ik werk ook in het onderwijs. Bij mij op school zijn ze vaak rond maart al wel bezig met de formatie van volgend school jaar. Als het goed is weet ik dan net of alles goed zit en ga ik het vertellen, zodat ze weet dat ze opzoek moet naar vervanging

9 maanden geleden

Hi, afgelopen weekend onze eerste echo gehad en toch wat terug gezet in dagen. Dus voor nu is de uitgerekende datum 2-10-24. 17 februari mogen wij nog terugkomen om te zien of alles voorspoedig groeit. Zo ontzettend spannend allemaal 🤞🏼🤞🏼🤞🏼

9 maanden geleden

Reactie op daantje_28

Leuk! Ik verwacht dat ik 6 oktober ben uitgerekend. 14 februari een eerste ...
Hoeveel bloedverlies heb je? Ik heb nu ook een beetje bloed verlies, helderrood paar druppels.

9 maanden geleden

Ik verwacht dat 3 oktober de uitgerekende datum is. Ik moet nog een afspraak maken voor een echo. Vorige maand een miskraam gehad en merk dat ik wat aan het uitstellen ben met het maken van een echo…🙈 stom hè.

9 maanden geleden

Reactie op youarewelcome

Hoeveel bloedverlies heb je? Ik heb nu ook een beetje bloed verlies, helder ...
Heel minimaal hoor, elke dag een klein beetje bij afvegen en dat ook niet de hele dag door.

9 maanden geleden

Volgens mijn eigen berekening ben ik op 2 oktober uitgerekend. Toevallig ben ik zelf ook op 2 oktober jarig ☺️ Ik ben zwanger van ons tweede kindje. Ons dochtertje van nu 10 maanden oud is geboren met 34 weken

9 maanden geleden

Volgens eigen berekening zwanger van ons tweede wonder 5+5, op 4 oktober uitgerekend ☺️ 29 februari pas eerste echo, dus nog flink geduld beoefenen. Mijn moeder, zus, tante, oom en 2 tennismaatjes weten het al 😅 Ben echt slecht zoiets leuks voor me te houden, maar mijn man zijn fam weet nog van niks en ik wil ook wel de echo afwachten wat dat betreft en het op een leuke manier aankondigen 🤗

9 maanden geleden

Reactie op HBBF

Volgens eigen berekening zwanger van ons tweede wonder 5+5, op 4 oktober ui ...
Ik ook 29e 1e echo. Gisteren m’n schoonouders en schoonzusje en haar partner ingelicht. Vanavond m’n eigen ouders en broertje. De rest doen we na de echo pas! Moeilijk hè geheim houden🙈

9 maanden geleden

Reactie op willietibbie

Wanneer zijn jullie van plan het tegen je werkgever te zeggen? Ik werk full ...
Ik heb het al vertelt ik werk op een zorg boerderij dus ik moest wel want mag niet meer in stallen en met mest werken

9 maanden geleden

Ik verwacht ~29 september! Heb volgende week de vitaliteitsecho dus weet dan meer. Zo spannend!

9 maanden geleden

Hallo allemaal, ik ben als het goed is 5 oktober uitgerekend!🤞🏼

9 maanden geleden

Lag gisteravond in bed en partner sliep al. Had een mini buikje door natuurlijk ook de darmen maar was echt even een geluksmomentje😅🥰

9 maanden geleden

Vandaag erachter gekomen dat we zwanger zijn.Uitgerekend 2 oktober en morgen verloskundige bellen voor een afspraak. Spannend allemaal dames🥰

9 maanden geleden

Reactie op Luna1983

Vandaag erachter gekomen dat we zwanger zijn.Uitgerekend 2 oktober en morge ...
Ik ook op 2 oktober 😍

9 maanden geleden

is lichtroze afscheiding nu normaal met 6 weken? :(

9 maanden geleden

Reactie op Mathildas

is lichtroze afscheiding nu normaal met 6 weken? :(
Neem anders contact op met je verloskundige. Hoop dat alles goed komt❤️

9 maanden geleden

Hai allemaal, gefeliciteerd 🥳. Ook ik ben volgens mijn berekening (eisprong) of 31 september of 1 oktober uitgerekend. Zo benieuwd naar de eerste echo, die is op 26-02. Spannend!! Wij hebben al een zoontje van bijna 2