1538 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op unknown2024

Onze boxspring is maar 55 hoog geloof ik. Maar de poten zijn absoluut niet ...
Ons bed past ook niet op klossen.. Maandag komt de thuiszorg dus hopelijk kunnen wij ook zoiets afspreken!

3 maanden geleden

Reactie op unknown2024

Onze boxspring is maar 55 hoog geloof ik. Maar de poten zijn absoluut niet ...
Was de Kraamzorg bij jouw thuis geweest voor de intake? Ik heb dus een telefonische intake omdat het m’n tweede kind is (zelfde Kraamzorg) alleen toen had ik nog geen boxspring😆 maargoed dit stelt wel beetje gerust. Ik ga het gwn aankaarten tijdens het gesprek.

3 maanden geleden

Reactie op Lin1993

Ons bed past ook niet op klossen.. Maandag komt de thuiszorg dus hopelijk k ...
Kraamzorg* 🥲

3 maanden geleden

Reactie op mjmj2525

Ik vraag me dit ook af! Ons bed is al 70cm hoog..
Bij ons was het 66 cm hoog en dat keurde ze goed dus we hebben geluk haha

3 maanden geleden

Reactie op LLTNT

Was de Kraamzorg bij jouw thuis geweest voor de intake? Ik heb dus een tele ...
Ik had er gewoon even over gebeld omdat ik in het contract zag staan dat het bed 80 cm hoog moest zijn. Dus toen had ik uitgelegd dat het bed niet op klossen kon en daar reageerden ze dit dus op! Ze zijn laatst thuis geweest voor een intake maar tijdens de intake checken ze verder niet of alles in orde is of iets dergelijks. Maar zou dus gewoon even bellen! :)

3 maanden geleden

Wij hebben ook een boxspring, weet even niet meer hoe hoog maar hij is hoog. Ook hier geen probleem voor de Kraamzorg, klossen zijn niet nodig

3 maanden geleden

Ik heb gemaild en 70cm hoog is voldoende bij onze kwaamhulp geven ze aan!

3 maanden geleden

Vandaag 33 weken, maar heb sinds afgelopen week ook een bloeddruk op het randje. Elke keer was het wel te verklaren door stress en dergelijke. Maar inmiddels wordt ik nerveus voor de meting zelf waardoor hij dan alweer omhoog schiet. Gister had ik met de eerste meting 90/140. Toen eerst maar even alle controles gedaan (moest gister ook extra komen) en daarna was hij gelukkig al gezakt naar 85/135. Ik zou graag zo lang mogelijk bij de vk blijven lopen en we willen nog een weekje weg in Nederland over twee weken. Ik heb overigens nul klachten. Hebben jullie last van jullie bloeddruk? En hoe gaat het nu?

3 maanden geleden

Reactie op Knagerenco

Vandaag 33 weken, maar heb sinds afgelopen week ook een bloeddruk op het ra ...
Ik heb altijd al hoge bloeddruk en tijdens mijn zwangerschap is die soms te hoog maar over het algemeen is hij heel netjes. Heb dan wel bloedverdunners voor vergiftiging tegen te gaan. Ik heb zelf ook geen klachten nooit gehad ook. Miss een tip om elke keer andere tijd te meten ik doe dat zelf ook dan heb je beter beeld.

3 maanden geleden

Heb sinds vandaag last van soort menstruatiekrampen. Ik denk dat het indalingsweeen zijn? Ben 33 weken morgen.. merk wel dat t steeds zwaarder wordt. Hier en daar kleine pijntjes..

3 maanden geleden

Reactie op mini223

Heb sinds vandaag last van soort menstruatiekrampen. Ik denk dat het indali ...
Zouden heel goed indalingsweeen kunnen zijn ja! Maar kan best onprettig voelen... Ligt het kindje goed met het hoofdje naar beneden?

3 maanden geleden

Ik ben het gewoon een beetje zat eigenlijk. Ik wil niet meer zwanger zijn, ik wil mn baby.

3 maanden geleden

Morning! Ik maak me een beetje zorgen over mijn gewicht. Ik woog start zwangerschap 96kg en nu 95,5 kg op 32+5 weken. Ik eet gewoon normaal, beweeg normaal. Ik laat alleen alchohol staan wat anders is. Maar ook dat dronk ik 1x in de week.

3 maanden geleden

Reactie op heleentje1992

Ik ben het gewoon een beetje zat eigenlijk. Ik wil niet meer zwanger zijn, ...
Hier nog één! En dan zegt iedereen "geniet nou nog maar even van het zwanger zijn"..

3 maanden geleden

Ik denk dat vanavond een babyshower georganiseerd is voor mij.. vind dat toch wel spannend merk ik om zo in het ‘middelpunt’ te staan.. meer vrouwen die dit herkennen?

3 maanden geleden

Reactie op heleentje1992

Zouden heel goed indalingsweeen kunnen zijn ja! Maar kan best onprettig voe ...
Ik denk dat ik dat volgende week te horen krijg bij de controle😳

3 maanden geleden

Reactie op FemkeT1

Morning! Ik maak me een beetje zorgen over mijn gewicht. Ik woog start zwan ...
Zolang je baby goed groeit is er niks aan de hand toch?

3 maanden geleden

Reactie op mjmj2525

Ik denk dat vanavond een babyshower georganiseerd is voor mij.. vind dat to ...
Jaa herkenbaar wel! Daarom had ik bij mijn eerste aangegeven dat ik graag van te voren wou weten wanneer de babyshower zou zijn zodat ik mij er mentaal op voor kon bereiden 😂

3 maanden geleden

Reactie op heleentje1992

Ik ben het gewoon een beetje zat eigenlijk. Ik wil niet meer zwanger zijn, ...
Bohh herkenbaar wel! Zwanger zijn is sowieso niets voor mij.. nog een paar weekjes doorbikkelen😅

3 maanden geleden

Reactie op FemkeT1

Morning! Ik maak me een beetje zorgen over mijn gewicht. Ik woog start zwan ...
Zolang je baby gewoon goed groeit is er niets aan de hand. Je baby neemt wat hij/zei nodig heeft. Vaak is het zo dat hoe hoger je eigen gewicht is hoe minder kilo’s je in totaal aankomt.