1538 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op heleentje1992

Ik ben het gewoon een beetje zat eigenlijk. Ik wil niet meer zwanger zijn, ...
Ben ik blij dat ik niet de enige ben die zich zo voelt. Ik zei het gisteren toevallig tegen mijn partner van ik wil niet meer zwanger zijn, ben op🥺

3 maanden geleden

Warm! Om gek van te worden! Hebben jullie het ook zo warm heel de dag? Ik ben gewoon chagrijnig omdat het mooi weer is… Ons huis staat ook pal in de zon, geen bomen of iets dergelijks. Zodra de zon schijnt, loopt het binnen al snel op naar 30 graden (ik overdrijf niet) We hebben op onze slaapkamer en woonkamer airco. Maar mijn man begint nu te zeuren als ik hem aanzet want hij heeft een kriebel in z’n keel en geeft de airco daarvan de schuld. 😒 Sorry hoor ik maar ik ben 34 weken zwanger en dan klaagt hij over een kriebel 🤨 Vannacht heb ik een matras van boven naar beneden gesjouwd, en ben in de woonkamer gaan liggen, naast de airco 😂😂

3 maanden geleden

Reactie op Anouuka

Warm! Om gek van te worden! Hebben jullie het ook zo warm heel de dag? Ik ...
Als je man ‘s nachts last heeft van de airco, laat hem dan lekker naar de bank vertrekken. Zo hebben wij het nu geregeld haha. Mijn vriend zette ‘s nachts steeds stiekem de airco uit als hij het fris had. Boos dat ik dan was als ik wakker werd van het zweet 😂. Meerdere malen hebben we er ruzie over gehad want dan moest hij maar een pyjama aantrekken. Tegen de kou kan je je kleden, tegen de warmte niet 😂.

3 maanden geleden

Reactie op Anouuka

Warm! Om gek van te worden! Hebben jullie het ook zo warm heel de dag? Ik ...
Ik heb opvliegers in combinatie met deze hitte🥹🥹🥹 ben echt aan het aftellen pfoeeee

3 maanden geleden

Reactie op mjmj2525

Ik denk dat vanavond een babyshower georganiseerd is voor mij.. vind dat to ...
Zeker! Ik heb vorige week een gehad en vond het ook niet leuk. Super lief bedoeld, maar voelde me alleen maar ongemakkelijk zo in het middelpunt van de belangstelling.

3 maanden geleden

Reactie op Bloembak0007

Zeker! Ik heb vorige week een gehad en vond het ook niet leuk. Super lief b ...
Ik had het toch juist, inderdaad een babyshower haha Gelukkig met niet te veel mensen, alleen in het begin heb ik me ongemakkelijk gevoeld maar gelukkig trok dit weg. Heel lief en toch een leuke avond gehad, lekker laagdrempelig

3 maanden geleden

Ben 33,5 week en begin nu last te krijgen van lichte misselijkheid als ik op m’n linkerzij of rug heb gelegen. Meer mensen hier last van?

3 maanden geleden

Hoe gaat het verder dames? Hier 32 weken en moet zeggen vind het echt een pittige zwangerschap, wel dankbaar maar pittig vooral met een kleine die rondloopt. Ben aan het aftellen 🥴

3 maanden geleden

Vandaag 33+4 weken en op zich gaat het wel goed. Heb lichamelijk alleen maar last van dikke voeten en vocht in handen als het warm is en ik te weinig beweeg. Alleen ik snap niks meer van mijn slaapritme en energielevel. Ik sta goed uitgerust op in de ochtend, overdag non stop aan het gapen dat ik verlang naar mijn bed. Maar nu 23:59 uur, klaar wakker in bed… morgen gaat de wekker om 7 uur 😅😢

3 maanden geleden

Reactie op Kikiiik

Vandaag 33+4 weken en op zich gaat het wel goed. Heb lichamelijk alleen maa ...
Ah ja dat is echt zo vervelend, als je niet kan slapen terwijl je zo moe bent! Wat mij helpt als ik 's nachts wakker ben en niet meer in slaap kan vallen, is gewoon echt even naar beneden gaan. Een halfuurtje ofzo en daarna opnieuw proberen. Dat helpt mij beter dan in bed blijven liggen, draaien, piekeren, geirriteerd worden, etc.

3 maanden geleden

Reactie op dimple

Hoe gaat het verder dames? Hier 32 weken en moet zeggen vind het echt een p ...
Goed! Vorige week vrijdag harde buiken (tenminste dat denk ik). Ik ben wat vermoeider maar sinds vrijdag ook m'n verlof dus dat is heerlijk! Vandaag 34+1

3 maanden geleden

Hier ondertussen ook de 34 weken aangetikt. Net controle gehad bij de vk. Echt een kind van dr moeder want ze ligt in stuit (ben zelf ook geboren in een stuit). Vanavond maar beginnen aan de spinning babies oefeningen😅. Verder voel ik me goed, weinig tot geen klachten. Hopelijk blijft dat nog zo🤞

3 maanden geleden

Whoee ik heb verlof! Laatste weken waren pittig maar het zit er op!🥳

3 maanden geleden

Schoonzus vroeg gister aan mijn man of ik op zag tegen de bevalling. Man: ik denk dat ze er vooral heel erg naar uit ziet dat de zwangerschap voorbij is. Hahaha hij kent me zo goed. Hier geen angst voor bevallen! Hoe is dat bij jullie?

3 maanden geleden

Reactie op heleentje1992

Schoonzus vroeg gister aan mijn man of ik op zag tegen de bevalling. Man: ...
Hier precies hetzelfde! Bij mijn eerste zag ik er ook niet tegenop, was vooral blij dat de zwangerschap eindelijk klaar was haha. Nu heb ik precies hetzelfde! Vorige was er met 35+6. Hoop dat deze blijft zitten tot 37 weken maar daarna mag ze komen! En daarna hoef ik noooooit meer zwanger te zijn 🥳🎉

3 maanden geleden

Reactie op heleentje1992

Op een rare manier heb ik zin in de bevalling? Het is wel de eerste keer dus waarschijnlijk ga ik er dan wel anders over denken haha. Maar het lijkt me gewoon mooi om dat hele proces te ervaren waarbij je lichaam gewoon weet wat het moet doen en je daarna je kleintje hebt.

3 maanden geleden

Reactie op shannen2001

Op een rare manier heb ik zin in de bevalling? Het is wel de eerste keer du ...
Dat had ik bij de eerste ook hoor! En nu weer! Gewoon zin in :). Natuurlijk doet het pijn, maarja, dat is maar tijdelijk en je werkt echt ergens naar toe!

3 maanden geleden

Reactie op Happymealtje

Hier precies hetzelfde! Bij mijn eerste zag ik er ook niet tegenop, was voo ...
Haha same! Vanaf 37 weken mag ze komen, kom maar door. Maar ik beviel de vorige keer op 39+6 dus ik vermoed dat ik iets langer geduld moet hebben. En inderdaad.. dan nooooit meer.

3 maanden geleden

Reactie op heleentje1992

Ik ben van mezelf erg angstig, al jaren bang om ooit te gaan bevallen. Maar sinds ik zwanger ben is die angst echt volledig weg. Ik kijk er al sinds het begin juist erg naar uit haha, ik heb wel een HG zwangerschap dus ben ook lichamelijk en mentaal gezien best blij als het zover is. Natuurlijk vind ik het af en toe best spannend als ik er echt over nadenk. Maar spannend is natuurlijk heel normaal. Ik kijk er dus ook echt naar uit! 🙈

3 maanden geleden

Ik heb er dus ook best wel zin in, ben vooral heel benieuwd wat mijn lichaam kan en hoe het zal zijn. En straks met de kleine.