1538 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op unknown2024

Ik ben van mezelf erg angstig, al jaren bang om ooit te gaan bevallen. Maar ...
Wat fijn dat die angst helemaal weg is! En ik kan me helemaal voorstellen dat je de HG zat bent.

3 maanden geleden

Hi dames, gaan jullie voor een dekentje of slaapzak? En als jullie voor een slaapzak gaan: hebben jullie tips (qua TOG waarde en/of merk)? Is ons eerste kindje dus we hebben geen idee 🙃

3 maanden geleden

Reactie op noelle91

Hi dames, gaan jullie voor een dekentje of slaapzak? En als jullie voor een ...
Hi! ik vind slaapzakjes echt ideaal, meestal neem ik eentje waarvan je de mouwtjes eraf kan halen zodat je zelf kunt bepalen qua warmte.

3 maanden geleden

Hi! Ik ben bezig met mijn vluchtkoffer.. Nu staat erin dekentje of voetenzak. Wat doen jullie?

3 maanden geleden

Reactie op noelle91

Hi dames, gaan jullie voor een dekentje of slaapzak? En als jullie voor een ...
Ik ben team slaapzak, maar let wel op dat het vanaf een bepaald gewicht kan. Die ik heb zijn vanaf 3,5 kg, en op basis van mijn vorige kindje denk ik dat deze baby ook minder zal wegen. In het begin doen wij dus een dekentje. Wij gaan de puckababy newborn gebruiken 0,5 Tog, omdat het in de slaapkamer een aangename temperatuur zal zijn. En we hebben ook een love to dream slaapzak cadeau gekregen dus het wordt even aankijken.

3 maanden geleden

Reactie op tes manuaal

Hi! Ik ben bezig met mijn vluchtkoffer.. Nu staat erin dekentje of voetenza ...
Ik neem beide mee. Voetenzak in de autostoel en dekentje doe ik voor als we daar nog in het ziekenhuis zijn om warm te houden bijv.

3 maanden geleden

Reactie op Jadyb

Ik neem beide mee. Voetenzak in de autostoel en dekentje doe ik voor als we ...
Oke dankjewel! Ik hoop thuis te bevallen maar kan het maar beter in huis hebben

3 maanden geleden

Reactie op tes manuaal

Ik zou beiden doen! Voetenzak voor in de auto, maar dekentje om lekker in te wikkelen in het ziekenhuis.

3 maanden geleden

Reactie op Happymealtje

Ik zou beiden doen! Voetenzak voor in de auto, maar dekentje om lekker in t ...
Top! Dan hebben we dat maar in orde voor het geval we toch naar het ziekenhuis moeten..

3 maanden geleden

Reactie op tes manuaal

Euhhh ik heb zelf niet eens een voetenzak gekocht eigenlijk, zijn er mensen hier die een reden hebben om dit juist wel of niet aan te schaffen? Ik laat me graag adviseren 🫣

3 maanden geleden

Reactie op unknown2024

Euhhh ik heb zelf niet eens een voetenzak gekocht eigenlijk, zijn er mensen ...
Het hoeft denk ik niet per se, maar in de herfst/winter erg fijn voor in de maxi cosi! Mijn eerste heeft er het hele najaar heerlijk warm in gelegen. Een dik dekentje voldoet denk ik ook, maar een voetenzak vind ik fijner/warmer

3 maanden geleden

Reactie op unknown2024

Ja ik heb er voor deze baby juist wel een! Voor het gemak vooral, die kan dan lekker in de maxi cosi blijven. En eigen dekentje vind ik toch soms wat ingewikkelder instoppen in zo'n krappe autostoel. Overigens werd me dit gewoon tweedehands aangeboden: joh ik heb dit lijkt dat je wat?

3 maanden geleden

Reactie op unknown2024

Voetenzak was super handig bij ons eerste dochter (van eind augustus), het was een koude winter en eens ze goed bewoog dan schopte ze constant haar deken af zich en met de voetenzak bleef die wel goed op haar liggen. En die konden we dan makkelijk open ritsen als we in de auto of warme winkel gingen zonder haar er de hele tijd moesten eruit halen ofzo. Dus super handig de voetenzak!

3 maanden geleden

Sinds vanavond wat zeurende baarmoeder. Beetje vergelijkbaar met ongesteld moeten worden.. Het is geen pijn maar beetje drukkend, meer meiden met die klachten?

3 maanden geleden

Reactie op tes manuaal

Sinds vanavond wat zeurende baarmoeder. Beetje vergelijkbaar met ongesteld ...
Ik heb precies t zelfde!! Pijn is een groot woord maar wel oncomfortabel!

3 maanden geleden

Reactie op mjmj2525

Ik heb precies t zelfde!! Pijn is een groot woord maar wel oncomfortabel!
Jaaa precies! Sinds wanneer heb jij het?

3 maanden geleden

Reactie op tes manuaal

Jaaa precies! Sinds wanneer heb jij het?
Sinds een weekje denk ik, bijna elke dag, meestal einde vd dag! Ben nu 34+3

3 maanden geleden

Reactie op mjmj2525

Sinds een weekje denk ik, bijna elke dag, meestal einde vd dag! Ben nu 34+3 ...
Ohhh das best al even, ja ik heb het sinds een uurtje. Ik 35+2!

2 maanden geleden

Klein vreugde dansje; laatste werkdag vandaag en dan verlof! Stiekem vind ik het heel gek dat ik vanaf volgende week niets meer hoef te doen of bereikbaar ben voor allerlei vragen🙈

2 maanden geleden

Reactie op Happy7720

Als het goed is 2 oktober uitgerekend, maar de echo nog niet gehad, dus hel ...
Ik ook 2 oktober