1538 Reacties
2 maanden geleden
7 oktober uitgerekend en ik heb gisteren te horen gekregen dat de geplande keizersnede op 3 oktober gaat zijn. Spannend en een beetje onecht om zo al de datum te weten!
Nu hopen dat ze niet eerder komt want dan wordt het alsnog een spoedkeizersnede wat ik nou juist wil voorkomen!
2 maanden geleden
Ik merk nu de laatste werk(middagen) inzicht zijn ik echt zo erg aan het aftellen ben tot mijn verlof. Aankomende week nog 3 bso middagen werken en dan verlof. 🥳 De eerste week van mijn verlof nog wat afspraken staan maar die weken erna is mijn agenda echt helemaal leeg.. zo heerlijk 🤣
2 maanden geleden
Jaaaa hier ook verlof! Officieel pas a.s. woensdag maar ik heb mn laatste dagen succesvol vrijgepland 🥳 hier en daar moet ik nog wat open eindjes weg werken, maar dat is niet meer dan een halve dag werk.
2 maanden geleden
Hier ook verlof sinds gistermiddag! Ik keek er zo enorm naar uit! 1 oktober uitgerekend en nog lang niet klaar met alles in huis.. En toen kreeg ik gistermiddag opeens een verstopte neus (ik dacht - prima, kind is weer naar school, ik word verkouden), gisteravond had ik het opeens heeeeel koud (ik heb het al maanden niet meer koud!) en vannacht de hele nacht liggen woelen en zweten met koorts, ondanks paracetamol.
Jullie kunnen het wel raden zeker..? Corona.. vanmorgen positief getest. Ik vind mezelf echt heel zielig nu, had me zo op vandaag verheugd 🥺
2 maanden geleden
Ik heb verlof sinds vorige week donderdag. En donderdag avond stap ik onder de douche. Uitslag op mijn buik..vrijdag ochtend uitslag van mijn enkels tot mijn oren. Verloskundige en huisarts bezocht en diagnose PUPPP gekregen. Niet erg, wel erg vervelend. Gelukkig een huisarts die wel van aanpakken hield. (We zijn sinds maandag een weekje op vakantie in eigen land) Dus een heel arsenaal aan zalf mee gekregen en dat helpt tegen de jeuk. Maar ik had de start van mijn verlof iets anders voorgesteld 😅
2 maanden geleden
Reactie op Knagerenco
Ik heb verlof sinds vorige week donderdag. En donderdag avond stap ik onder ...
Oeiii, heel vervelend!!
2 maanden geleden
Reactie op Poezebol
Hier ook verlof sinds gistermiddag! Ik keek er zo enorm naar uit! 1 oktober ...
Oei🥲🥲
2 maanden geleden
Reactie op Poezebol
Hier ook verlof sinds gistermiddag! Ik keek er zo enorm naar uit! 1 oktober ...
Aahw zo shit.
Beterschap!
Ik had de eerste 4 dagen van m'n officiële verlof buikgriep, ook helemaal kut. Maar het wordt beter!
2 maanden geleden
Gelukkig, not alone, 6 okt uitgerekend dus officieel nog een weekje werken. Afgelopen week corona, een koortslip en buikgriep. Wat een aanslag op mijn lijf is dit. Enorme harde buiken. Hopelijk echt lichamelijk hersteld voor de bevalling begint.. dat vind ik het belangrijkste.
Het komt vast goed 🍀☺️
2 maanden geleden
Vandaag precies 37 weken! Vorige kindje is met 35+6 geboren en heeft daardoor wat complicaties gehad. 37 weken voelt dus echt als een mijlpaal! Op naar de 38🎉
2 maanden geleden
Hier ook de mijlpaal bereikt: 37 weken! Voelt toch een beetje als een overwinning. 😇 Het einde van de HG-zwangerschap is in zicht, can’t wait to meet my baby 💙
2 maanden geleden
Ik ben vandaag ook 37 weken. Voelt echt als een mijlpaal. Kan niet wachten op d e kleine te ontmoeten. (Dus ik hoop niet dat het nog 5 weken duurt)
2 maanden geleden
Wiehoe! Vandaag 37+2. Meer last van harde buiken.. Heel benieuwd wanneer ze zich indient.. Hoop wel pas eind sept..
2 maanden geleden
Yesss hier ook de 37 aangetikt. En alles staat klaar... Wachten wachten wachten!