1538 Reacties

2 maanden geleden

Nog mensen nestel gedrag? Ik heb hier al de hele zwangerschap een beetje 'last' van. Vandaag zijn we de keuken opnieuw aan het kitten 🤣

2 maanden geleden

Reactie op ani321

Nog mensen nestel gedrag? Ik heb hier al de hele zwangerschap een beetje ' ...
Yes hiero! Sinds gisteren avond ineens best erg 🙈 volgende week is onze verbouwing klaar maar tot die tijd kan ik nog niet alles poetsen, klaarzetten, opbouwen etc en dat geeft onrust!!! Nog even doorbijten

2 maanden geleden

Reactie op ani321

De eerste weken van mijn verlof wel, maar nu is dat voorbij en wil ik alleen maar warm onder een dekentje op de bank liggen 😂😂

2 maanden geleden

Reactie op ani321

Ik hoop dat het nog komt 😂😂🫣 37+5

2 maanden geleden

Vandaag ook 37 weken aangetikt 🎉.

2 maanden geleden

Reactie op ani321

Jaa heel erg 😝 gisteravond 3 uur lang bezig geweest met de berging op te ruimen. Mega last van mn rug daarna maar het was het waard 🤭

2 maanden geleden

Reactie op ani321

Ik wil van alles, maar mijn bekken en rug vinden er iets anders van 😅

2 maanden geleden

Reactie op Dexzijnmama

Ik wil van alles, maar mijn bekken en rug vinden er iets anders van 😅
Hahhaa ja zelfde hier. Morgen 37 weken. Vandaag de badkamer ‘even’ geboend. Nou ik heb het daarna geweten hoor. Lig nu op de bank met een boek 😂

2 maanden geleden

Reactie op H1994

Hahhaa ja zelfde hier. Morgen 37 weken. Vandaag de badkamer ‘even’ geboend. ...
Oh vreselijk hè, maar toch maar naar luisteren want inderdaad ons lijf straft ons meteen af haha.

2 maanden geleden

Reactie op Jezzica93

Jaa heel erg 😝 gisteravond 3 uur lang bezig geweest met de berging op te r ...
Herkenbaaaaaar! Deuren moesten perse geverfd worden. Tuin moet op orde zijn en ga zo maar door😅 En dan flinke harde buiken oeps

2 maanden geleden

Reactie op ani321

Zeker. Mijn man had vakantie en ik verlof. Dus de vloer van onze aanbouw moest geïsoleerd worden. Alles eruit gehaald. 1,5 kuub zand eruit en isolatie en nieuwe vloer erin. Lekker nog even klaar voor de baby er is

2 maanden geleden

Reactie op ani321

Jaa en sinds 2 dagen echt extreem!

2 maanden geleden

Reactie op ani321

Jup hierzo! Ik heb de wasmachine schoongemaakt, filter, trommel, deur en niet vergeten dat zeepbakje.. was een hele klus haha!

2 maanden geleden

Het begint hier wat te rommelen, of het indaling of voorweeën zijn of dat het door gaat zetten, weet ik nog niet... Maar ik heb vandaag een bruiloft waar we al heeeel lang naar uitkijken. Nog even geduld baby, please!

2 maanden geleden

Reactie op heleentje1992

Het begint hier wat te rommelen, of het indaling of voorweeën zijn of dat h ...
Ohhh wat spannend zeg! Hopelijk blijft baby nog even zitten tot na de bruiloft 🥹❤️.

2 maanden geleden

Reactie op ani321

Niet qua schoonmaken maar heb wel drang om te zorgen dat we alles in huis hebben qua voorraad. Dus genoeg wc papier, theesmaken, koffiemelk, koffiebonen, de muisjes etc. 🙈 mn vriend vindt het heel grappig om te zien welke voorraad er die dag aangevuld is.

2 maanden geleden

Reactie op Westlandse92

Niet qua schoonmaken maar heb wel drang om te zorgen dat we alles in huis h ...
Ohhh heel herkenbaar! Ik heb ook al veel grote zware boodschappen in huis gehaald, zoals drinkflessen en toiletpapier en hondenvoer en koffiecupjes en wasmiddel etc 😬

2 maanden geleden

Pff even m'n gal spuwen.. vandaag op m'n werk gesprek gehad over mijn contract die 31-10 afloopt.. nou komen ze nu doodleuk aan deze niet te gaan verlengen.. pff ben 1 oktober uitgerekend en was net een beetje van de laatste weekjes aan het genieten..

2 maanden geleden

Reactie op Dolyko

Pff even m'n gal spuwen.. vandaag op m'n werk gesprek gehad over mijn contr ...
Zo, dat is rot zeg. Zag je hem niet aankomen? Was je toe aan een vaste aanstelling?

2 maanden geleden

Reactie op Poezebol

Zo, dat is rot zeg. Zag je hem niet aankomen? Was je toe aan een vaste aans ...
Ik zag hem niet aankomen. Ik kon nog 1x 1 jaar verlenging krijgen..