1538 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Dolyko

Pff even m'n gal spuwen.. vandaag op m'n werk gesprek gehad over mijn contr ...
Jeetje dat is wel heel erg rot

2 maanden geleden

Reactie op Dolyko

He wat vervelend zeg, niet helemaal het nieuws waarop je dan zit te wachten! Hopelijk kan je straks eerst van jouw kindje genieten en vind je daarna weer een fijne baan!

2 maanden geleden

Iemand bekend met menstruatie achtige lage rugpijn? Het is de hele nacht al constant aanwezig en ik kan er niet van slapen. Ben al onder de douche geweest en heb een kruik gemaakt 😅. Hoef je maanden lang niet ongesteld te worden, krijg je alsnog de kwaaltjes haha.

2 maanden geleden

Reactie op Happymealtje

Iemand bekend met menstruatie achtige lage rugpijn? Het is de hele nacht al ...
Van de week ook een dag gehad. Wist niet goed wat het was. Of het kwam doordat ik teveel gedaan had of iets anders. Daarna was het weg en gisterochtend weer even terug. Bij mij hielp rust nemen. Maar weet niet of dat toeval was. Wel heel vervelend gevoel inderdaad! Hopelijk kun je nog een beetje slapen.

2 maanden geleden

Reactie op dimple

Ohhh wat spannend zeg! Hopelijk blijft baby nog even zitten tot na de bruil ...
Hele dag en ook 's nachts nog oefen weeen gehad, maar van de bruiloft hebben we ontzettend genoten. En nu ben ik er écht klaar voor. Dit kindje mag komen! Ik wil mn meisje vasthouden!

2 maanden geleden

Reactie op Dolyko

Heh mag dat zomaar? Ik kan me voorstellen dat het rauw op je dak valt, zeker zo in je verlof. Hadden ze goede redenen hiervoor? Zelfs met tijdelijke contracten zijn er regels!

2 maanden geleden

Reactie op marlin**

Van de week ook een dag gehad. Wist niet goed wat het was. Of het kwam door ...
Uiteindelijk ben ik nog wel even weer in slaap gevallen, maar nu ik wakker ben is het nog steeds aanwezig. Heb gisteren niets geks gedaan en voornamelijk doorgebracht op de bank 🤷‍♀️. Hoop stiekem dat mijn lichaam zich aan het klaarmaken is, maar zal wel nog niet haha

2 maanden geleden

Reactie op Happymealtje

Uiteindelijk ben ik nog wel even weer in slaap gevallen, maar nu ik wakker ...
Ik had dat als indalingsweeën, maar gisteren had ik kramp in mijn onderrug dat uitstraalde naar mijn bovenbeen. Het kwam en ging, uiteindelijke stopte het dus dacht aan oefen/voorweeën. Ik denk dat je lichaam aan het voorbereiden is, meest logische rond dit termijn

2 maanden geleden

37weken aangetikt 🩵

2 maanden geleden

Reactie op Happymealtje

Iemand bekend met menstruatie achtige lage rugpijn? Het is de hele nacht al ...
Al sinds week 34 😭 oefenweeën, yay :(

2 maanden geleden

Reactie op Akica

37weken aangetikt 🩵
Ik ook🥹🩷

2 maanden geleden

Reactie op heleentje1992

Heh mag dat zomaar? Ik kan me voorstellen dat het rauw op je dak valt, zeke ...
Ja in principe mag dat zomaar.. ik ga wel m'n rechtsbijstandverzekering inschakelen om zeker te weten dat dit mag. De redenen waren een beetje vaag.. en echt goed waren ze niet.. het heeft ook niet met mijn functioneren te maken verder. Ik ben helemaal klaar met deze organisatie en had echt even nodig om alles op een rijtje te krijgen pff

2 maanden geleden

Reactie op Happymealtje

He wat vervelend zeg, niet helemaal het nieuws waarop je dan zit te wachten ...
Ja ik heb m'n mindset gelukkig kunnen omzetten. Eerst genieten van de kleine en dan goed nadenken wat ik wil. Werk vinden zal niet enorm lastig worden, ik werk in de kinderopvang, maar ik wil wel even goed nadenken wat ik precies wil.

2 maanden geleden

Reactie op LLTNT

Ik ook🥹🩷
Hier ook vandaag!!

2 maanden geleden

Gisteren tijdens controle veel te hoge bloeddruk. Urine teveel eiwitten en urinezuur(bloed) verhoogd. Na ctg naar huis voor 24u urine opvangen onderzoek, vanmiddag terug inleveren en melden op de afdeling. De vraag of we dan naar huis mogen of opgenomen dienen te worden ivm zwangerschapsvergifitiging... zou al ingeleid worden met 38w en wordt nu vervroegd naar +-37w. Ben nu 36+4, dus ineens gaar alles bizar snel en als er teveel afwijkingen zijn vandaag wordt het misschien wel vandaag of morgen al inleiding. Heeeel spannend!! Wie heeft zo'n 24u urine onderzoek gehad? Eiwit/kreat ratio was 0.47 en eiwit totaal 0.37. Urinezuur 0.38. Bloeddruk 160/104.

2 maanden geleden

Slaap al nachten slecht en gisteren voor de tweede keer een zwangerschapsmassage gehad en bij beide keren heb ik de hele nacht doorgeslapen! Aanrader voor mensen die hetzelfde hebben :)

2 maanden geleden

Reactie op mamainspe24

Gisteren tijdens controle veel te hoge bloeddruk. Urine teveel eiwitten en ...
Wat spannend!! Heel veel succes!! 🍀

2 maanden geleden

Reactie op Dolyko

Ja in principe mag dat zomaar.. ik ga wel m'n rechtsbijstandverzekering ins ...
Ja, dat mag zomaar, zelfs zonder opgaaf van redenen helaas. Maar je hebt vast zo weer een andere baan in jouw sector! En gelukkig is er een vangnet in de vorm van WAZO en daarna WW, dus hoef je er niet eens erg haast mee te maken.

2 maanden geleden

Reactie op Poezebol

Ja, dat mag zomaar, zelfs zonder opgaaf van redenen helaas. Maar je hebt va ...
Klopt ja, ik gun mijzelf nu ook even de rust om te bedenken wat ik wil.

2 maanden geleden

Reactie op H1994

Slaap al nachten slecht en gisteren voor de tweede keer een zwangerschapsma ...
En de tip om je verzekering te checken want als je aanvullend verzekerd bent worden massages vergoed!