1538 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Bloembak0007

En de tip om je verzekering te checken want als je aanvullend verzekerd ben ...
Echt? Gewoon ontspanningsmassages dus ook?

2 maanden geleden

Reactie op H1994

Echt? Gewoon ontspanningsmassages dus ook?
Iedere verzekeraar heeft andere voorwaarden voor aanvullende verzekeringen, want aanvullende pakketten mogen ze zelf samenstellen. Dus ik zou dit even nakijken of navragen bij je verzekering. Het wordt namelijk vaker niet vergoed uit je verzekering dan wel. Dus voor je voor verrassingen komt te staan, tipje :)

2 maanden geleden

Ook eindelijk de 37 weken aangetikt. Alles in huis van top tot teen gepoetst en alles voor de baby staat klaar. M’n geduld is nu al op, de baby mag komen hoor😂

2 maanden geleden

Reactie op shannen2001

Ook eindelijk de 37 weken aangetikt. Alles in huis van top tot teen gepoets ...
Wat leuk! Dus je bent ook op 5 oktober uitgerekend 👍🏼🤭 hier staat ook alles klaar. Heb afgelopen week ( eerste verlof week) van alles gedaan. Nu de komende tijd lekker mijn rust pakken en als het nog lukt met vriendinnen lunchen oid.

2 maanden geleden

Reactie op mirenwi1991

Wat leuk! Dus je bent ook op 5 oktober uitgerekend 👍🏼🤭 hier staat ook al ...
Jaa klopt! Hier indd ook afgelopen week alles gedaan en nu ook maar leuke dingen doen denk ik. Het liefst ga ik gewoon zitten wachten maar daar gaat de tijd niet sneller van haha

2 maanden geleden

Vannacht om 02:15 is onze dochter Léana geboren met 37+3 en 2436 gram.🩷.. ik begon net aan mijn verlof te wennen haha! Net een weekje verlof maar had een sterk voorgevoel dat zij met 37 weken zou komen, net als mijn eerste. Wij maken het goed! Goodluck ladies you got this💪🏽

2 maanden geleden

Reactie op LLTNT

Vannacht om 02:15 is onze dochter Léana geboren met 37+3 en 2436 gram.🩷.. ...
Gefeliciteerd! En wat een prachtige naam! Geniet er van 🩷

2 maanden geleden

Reactie op LLTNT

Prachtige naam zeg! Gefeliciteerd met jullie dochter en hopelijk is de wolk heel erg roze en kunnen jullie samen genieten.

2 maanden geleden

Reactie op anoniem666

Gefeliciteerd! En wat een prachtige naam! Geniet er van 🩷
Dankjewel!🥰 Gaan we zeker doen.🤗

2 maanden geleden

Reactie op heleentje1992

Prachtige naam zeg! Gefeliciteerd met jullie dochter en hopelijk is de wolk ...
Dankjewel!🥰 Op de naweeën na mag ik niet klagen, we gaan zeker genieten🤗

2 maanden geleden

Reactie op LLTNT

Gefeliciteerd en wat een mooie naam! 🩷 Geniet ervan!

2 maanden geleden

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ze maandag gaan starten met inleiding. In principe met een ballon want vandaag was alles nog totaal niet klaar ervoor. Ik heb een te hoge bloeddruk en mijn waardes waren niet goed meer. (Nog geen eiwitten, maar vanwege HELLP in de de familie nemen ze geen risico) Ik vind het best spannend en is ook wel heel erg anders dan de bevalling die we tot nu toe op de planning hadden..(thuis in bad).

2 maanden geleden

Reactie op LLTNT

Wauw gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!🥰

2 maanden geleden

Nu de bevalling dichterbij komt (nu 38 weken) merk ik toch wel dat ik het spannend begin te vinden. Weet ook totaal niet wat ik kan verwachten, is ons eerste kindje. Meer dames die dit zo ervaren? 🤗

2 maanden geleden

Reactie op noelle91

Nu de bevalling dichterbij komt (nu 38 weken) merk ik toch wel dat ik het s ...
Ik ben nu 37+3 en begin dit ook wel te voelen..

2 maanden geleden

Reactie op noelle91

Zeker! Ben nu 37+3. Eerste kindje. Heb veel harde buiken, veel buikpijn in de nacht.. is allemaal best spannend hoe de komende weken gaan verlopen!

2 maanden geleden

Reactie op noelle91

Jazeker! Nu 38+2 en ik ben nu vooral benieuwd.. Hoe zal het zijn, hoe ga ik met de pijn om etc.. En vooral wanneer gaat het beginnen.. Ook ons eerste kindje, heb wel het idee dat het nog even gaat duren 😜

2 maanden geleden

Hallo allemaal! Ik ga straks even terug lezen. Heb deze groep gemist. Ik ben 3 okt uitgerekend van ons 2e kindje, heb een pittige zwangerschap achter de rug met veel spoed bezoekjes door bloedverlies. Zit nu al een week elke dag aan CTG ivm minder leven, en heb vandaag thuis monitor meegekregen. Stiekem hoop ik dat hij wat eerder wil komen 🩵

2 maanden geleden

Reactie op noelle91

Ook bij een tweede kindje ervaar ik dit hoor! Vorige kwam heel plotseling waardoor ik er van te voren nog totaal niet mee bezig was aangezien ik nog nog een tijdje moest. Nu ben ik overal veel bewuster van en bij ieder steekje vraag ik mij af of het nu gaat beginnen 😂. Deze baby zit al ruim twee weken langer dan haar broer dus ik hoop dat ze snel komt haha

2 maanden geleden

Reactie op noelle91

Ik denk dat bijna iedereen t wel een beetje zo ervaart, het is ook niet niks een geboorte!