1538 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op noelle91
Nu de bevalling dichterbij komt (nu 38 weken) merk ik toch wel dat ik het s ...
Hi! Hier ook 38 weken en best wel gespannen.. eerste kindje ook. Behalve afleiding zoeken, en vooral niks google!!! Helpt het mij heel erg om een lijstje te maken met waarop ik mij allemaal verheug. Wandelen tussen de herfstblaadjes met de kleine, knuffelen, etc.
En weet dat elke moeder dit heeft gevoeld. Misschien dat je je verbonden voelt met de vrouwen op deze wereld.? 😊 Heb vertrouwen in je lichaam en de kleine. ❤️
2 maanden geleden
Hier nu 37+5 en ons meisje is denk ik al behoorlijk ingedaald.
Vorige week vrijdag laatste controle gehad en nu komende woensdag weer.
Bij mijn vorige zwangerschap werkte mijn placenta op t laatst minder goed en dus met 38+5 ingeleid.
Ik merk dat ik spanning opbouw met de lange tijd tussen de controle in en dan nu meen dat ik haar minder voel.
Wat zouden jullie doen? Gynaecoloog bellen?
En voelen jullie nu ook minder/ andere manier van bewegingen?
2 maanden geleden
Reactie op Bowden
Vorige week ...
Mijn verloskundige heeft me deze week 38+3 zwanger heel duidelijk gemaakt dat ik moet bellen bij minder leven voelen. Ook als ik haar wel voel maar voor mijn gevoel minder moest ik bellen. Ik zou voor de zekerheid gewoon bellen al is het voor je eigen gemoedsrust.
2 maanden geleden
Reactie op Bowden
Vorige week ...
Mijn zoon is echt volledig ingedaald. Ik word zaterdag ingeleid maar ik voel hem al 2 weken mindere ene dag veel meer andere dag bijna niks ze zeide tegen mij hoort erbij elke keer op de ctg doet meneer het uitstekend gelukkig. Als je niet vertrouwd gewoon bellen aan jezelf ongerust maken heb je helemaal niks
2 maanden geleden
Meer dames dagelijks last van hoofdpijn? Bloeddruk is eigenlijk altijd goed maar heb steeds vaker en langer last van hoofdpijn 😅
2 maanden geleden
Reactie op Happymealtje
Meer dames dagelijks last van hoofdpijn? Bloeddruk is eigenlijk altijd goed ...
Wel steeds vaker inderdaad 😕 38+3 nu. Ben ook beetje bang telkens dat er weer een migraine aanval aankomt, maar dat blijft gelukkig nog weg
2 maanden geleden
Reactie op Laura4321
Ik kreeg te horen van een aantal vriendinnen dat je vanaf 35 weken elke wee ...
Ik had dit ook.. was er met week 34 en daarna pas weer 37, kreeg daar ook stress ban haha. Vanaf nu wel wekelijks
2 maanden geleden
Reactie op Happymealtje
Meer dames dagelijks last van hoofdpijn? Bloeddruk is eigenlijk altijd goed ...
Ja ik ook! Denk steeds dat ik migraine krijg
2 maanden geleden
Ohh fijn dat ik niet alleen ben! Ik ben zelf niet bekend met migraine en denk ook niet dat dat zal komen, maar het is wel ontzettend vervelend om iedere dag hoofdpijn te hebben.. Had het rond de 33 weken ook een tijdje en nu dus sinds een week weer dagelijks
2 maanden geleden
Reactie op Bowden
Vorige week ...
Ik zou wel altijd bellen! Hier al ruim een week elke dag aan de ctg ivm minder leven voelen, beter het zekere voor het onzekere
2 maanden geleden
Reactie op Bowden
Vorige week ...
Ik voel ook echt een andere manier van bewegen. Maakt mij ook soms best onzeker. Het is logisch dat ze steeds minder ruimte krijgen maar toch twijfel ik af en toe of het voldoende is. Vandaag gelukkig weer heel veel gevoeld.
Bij twijfel sowieso bellen!
2 maanden geleden
Reactie op saraatje24
Hi! Hier ook 38 weken en best wel gespannen.. eerste kindje ook. Behalve af ...
Hallo mama'tje to be! Hier vandaag 38w en 2d. Goeie tip om al wat te mijmeren over herfstwandelingetjes, daar kijk ik ook erg naar uit. Vorige week op 37+2 ltste onderzoek gehad. Ik hoorde toen dat ik 3cm ontsluiting had, dat ze het hoofdje voelde en een 'vochtblaas'. Ik dacht toen amai dat gaat nu wel erg snel komen en kreeg toch wel wat 'gezonde' spanning. Intussen 1 week verder, blijft meneertje rustig zitten... Ik hoop intussen op extra 'gratis' cmrs ontsluiting 🤭 en probeer nog maximaal te genieten van de laatste dagen rust.
2 maanden geleden
Ik voelde net een keiharde pang onderin m’n buik, sindsdien veel harde buiken 😐 de baby is volledig ingedaald, ik verlies geen vocht als ik op m’n hand blaas. Het voelt zo gek en weet echt even niet of ik moet bellen of afwachten. De plek van de knap is af en toe nog heel licht gevoelig. Hmm…
2 maanden geleden
Reactie op unknown2024
Ik voelde net een keiharde pang onderin m’n buik, sindsdien veel harde buik ...
Bellen. Daar doe je niks verkeerds mee!
2 maanden geleden
Van 23:30 - 2:30 ongeveer wakker gelegen had steeds het gevoel dat ik weeën had. Toch in slaap gevallen en nu is alles weer over😢 ik ben er zó klaar mee en zó klaar voor. Meer mama’s die vaker een “vals alarm” hebben gehad?
2 maanden geleden
Reactie op shannen2001
Van 23:30 - 2:30 ongeveer wakker gelegen had steeds het gevoel dat ik weeën ...
All. The. Time. 😩😩
2 maanden geleden
Reactie op shannen2001
Van 23:30 - 2:30 ongeveer wakker gelegen had steeds het gevoel dat ik weeën ...
Ja helaas wel 😬