1538 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op shannen2001
Van 23:30 - 2:30 ongeveer wakker gelegen had steeds het gevoel dat ik weeën ...
Helaas wel. Ik had al de hele week rommel en valse alarmen snachts. Moest mij gister avond melden voor ballon (wordt ingeleid vanwege hypertensie ) en toen zat alles dus nog potdicht aldus de helpende arts. Dus had geen fluit uitgemaakt. Beetje jammer
2 maanden geleden
Net met een vriendin nog een stuk gewandeld (zo'n 5 km). Ik heb vandaag weer een heel energieke dat terwijl ik de afgelopen 2 dagen 0,0 energie had... Pff het wisselt zo.. 😔
2 maanden geleden
Vannacht serieuze weeën gehad om de 2 minuten dus hup naar t ziekenhuis maar ze zwakte af en geen ontsluiting. Ik krijg een geplande keizersnede dus daarvoor was t fijn dat t niet doorzetten maar aan de andere kant vind ik t nu wel extra spannend of we 3 oktober gaan halen of alsnog een semi spoed keizersnede gaan krijgen. Morgen sowieso weer een groeiecho en overleg met de gynaecoloog.
2 maanden geleden
Reactie op Bowden
Vannacht serieuze weeën gehad om de 2 minuten dus hup naar t ziekenhuis maa ...
Ik hoop dat je vandaag gerustgesteld bent of een nieuw plan hebt gekregen!
2 maanden geleden
Reactie op Laura4321
Net bij de VK geweest en de groei van mijn baarmoeder is achteruit gegaan e ...
Vreemd, op dit termijn is het heel lastig om te meten. Zou me er nu zeker niet druk om maken. Hoe was de echo?
2 maanden geleden
Reactie op mjmj2525
Ik denk dat ik vaker oefenweeen heb.. maarja, weet niet zo goed wat ik moet ...
Ja hier ook… Ik wist niet dat ik dit ooit ging zeggen, maar ik heb zin om te bevallen! Haha
2 maanden geleden
Reactie op shannen2001
Van 23:30 - 2:30 ongeveer wakker gelegen had steeds het gevoel dat ik weeën ...
Ja.. hier ook al paar dagen flink gerommel zonder dat het doorzet.. Hoe meer ongemak voor de bevalling, hoe sneller de bevalling misschien gaat. 🥰
2 maanden geleden
Reactie op Knagerenco
Helaas wel. Ik had al de hele week rommel en valse alarmen snachts. Moest m ...
Hoop dat je een soepele bevalling hebt na t plaatsen van de ballon!
2 maanden geleden
Reactie op eerste avontuur
Vreemd, op dit termijn is het heel lastig om te meten. Zou me er nu zeker n ...
Helaas niet goed, de baby loopt ineens 4 weken achter kwa groei en ze denken aan een placenta die niet meer goed doorbloed word. Ik word morgenochtend met “spoed” in het ziekenhuis opgenomen.. het kon niet meer vandaag want ze hadden geen plek in het ziekenhuis
2 maanden geleden
Reactie op Laura4321
Helaas niet goed, de baby loopt ineens 4 weken achter kwa groei en ze denke ...
Gadver wat schrikken. Heel veel succes!!!
2 maanden geleden
Reactie op lor41196
Zijn er meer dames hier die nog 0 voortekenen voor de bevalling hebben geha ...
Ik had bij de eerste ook 0 voortekenen. En nu wel druk op m’n bekken en harde buiken maar ook geen echte voortekenen verder hoor. Het is allemaal onvoorspelbaar en t enige wat werkt is het over je heen laten komen (hoe moeilijk ook)..
2 maanden geleden
Reactie op lor41196
Zijn er meer dames hier die nog 0 voortekenen voor de bevalling hebben geha ...
Ik heb ook nog 0 voortekenen.
Ik ben nu 38+3. Die van mij dobbert wel in de goede houding, maar is ook nog niet volledig ingedaald. Ik heb direct bel advies gekregen op het moment dat m’n vliezen breken. Ik ben benieuwd.