1538 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Vinilla

Ik ook volgens eigen berekeningen! ☺️ spannend want heb nog een zoontje die ...
Grappig, mijn zoontje is ook van 14 oktober en nu 3 oktober uitgerekend. De eerste was er met 40+1 dus hoop eigenlijk dat de tweede ook zo mooi op tijd komt. Maar ook kans dat het misschien wel weer de 14e wordt 😉

9 maanden geleden

Reactie op Rooozie

Grappig, mijn zoontje is ook van 14 oktober en nu 3 oktober uitgerekend. De ...
Oh wat toevallig, zo leuk! 🥰

9 maanden geleden

Wat duurt het laaaaang tot die eerste echo. Nog 11 dagen...

9 maanden geleden

Ik ben 5 oktober uitgerekend!

9 maanden geleden

Ik ben 2 oktober uitgerekend! 🤍

9 maanden geleden

Wat voor symptomen ervaren jullie? Ik heb soms het idee dat ik nog niet genoeg voel ofzo haha, ik ben namelijk nog niet perse heel misselijk. Hoe ervaren jullie dat?

9 maanden geleden

Reactie op willietibbie

Wat voor symptomen ervaren jullie? Ik heb soms het idee dat ik nog niet gen ...
Ik voel mij steeds beter… 😬 al een paar dagen/nachten. Begin wel wat te stressen..

9 maanden geleden

Ik ben 6 weken vandaag en heb al een paar dagen bijna geen symptomen meer behalve wat rommelende darmen en een opgeblazen buik.

9 maanden geleden

Reactie op Naoooomi

Ik ben 6 weken vandaag en heb al een paar dagen bijna geen symptomen meer b ...
Ik heb exact dit! Ben 6+4of5. Had jij eerst wel veel symptomen? Ik wel, en ook echt vanaf week 3 dus ver voordat ik ongesteld moest worden al. Ik sliep niet meer, was kortademig, last van obstipatie, heel veel plassen, extreem pijnlijke borsten etc etc. Alle symptomen zijn nu ongeveer weg of bijna weg. Ik voel mij ook weer een stuk ‘normaler’. Het was namelijk nogal zwaar vond ik.

9 maanden geleden

Reactie op Natasjax

Ik ben 6 oktober uitgerekend 😊
Zelfde hier, spannend!

9 maanden geleden

Reactie op ClaudiaPH

Ik heb exact dit! Ben 6+4of5. Had jij eerst wel veel symptomen? Ik wel, en ...
Jaa ik had ook meer symptomen zoals vaak flauw/duizelig voelen, veel honger hebben, levendige dromen en onrustig slapen. Dat onrustig slapen heb ik nu nog wel, wordt meerdere keren per nacht wakker, kan dan wel weer verder slapen maar om 7 uur uiterlijk ben ik klaar wakker. Maakt het je onzeker dat je nu bijna niks voelt?

9 maanden geleden

Reactie op Naoooomi

Jaa ik had ook meer symptomen zoals vaak flauw/duizelig voelen, veel honger ...
Het wisselt een beetje. Afgelopen 2 dagen vond ik het wel prima. Voelde echt als dat ik even kon bijkomen en was daar hard aan toe! Nu dag 3 met minder symptomen begin ik mij er toch wat ongemakkelijker bij te voelen… nog 6 dagen tot de echo dus dat is ook weer niet zo lang. Echo is met 7 1/2 week dus zou toch goed zichtbaar moeten zijn dan! Ik denk dat, mits alles goed is, ik dan wel opgelucht zal zijn. Daarbij ben ik wel iemand die van het ergste uitgaat zodat het alleen maar mee kan vallen. Maar ik weet ook dat die strategie niet altijd helpend is. 😉 Ik probeer er dus gewoon positief in te blijven staan en ook een beetje te genieten van minder symptomen! 👌

9 maanden geleden

Misschien een stomme vraag. Lees over gepasteuriseerde melk. Burrata kan in nl makkelijk gegeten worden omdat het altijd om gepasteuriseerd gaat. Maar wat als dat er niet bij staat? Bijvoorbeeld alleen melk?

9 maanden geleden

Ik sluit mij hier ook aan, uitgerekend op 1 oktober van onze eerste 🥰

9 maanden geleden

Vandaag een vroege echo gehad ivm eerder MA. vandaag 6+1 weken en een mooi kloppend hartje

9 maanden geleden

ja was eerst midden september maar op de eerste echo terug gezet naar 6 weken. Dus nu uitgerekend rond 30 september/1 oktober.

9 maanden geleden

Reactie op tes manuaal

Misschien een stomme vraag. Lees over gepasteuriseerde melk. Burrata kan in ...
Dan mag je het eten. Als het gaat om rauwmelkse kaas moet het er verplicht opstaan.

9 maanden geleden

Reactie op Reinaa

Dan mag je het eten. Als het gaat om rauwmelkse kaas moet het er verplicht ...
Top dankjewel 🙏🏻

9 maanden geleden

Reactie op ClaudiaPH

Het wisselt een beetje. Afgelopen 2 dagen vond ik het wel prima. Voelde ech ...
Jaa meer kunnen we ook niet doen, dan er positief in staan en geloven in ons lijf en het wondertje 🥹🤍. Ik heb over 5 dagen de echo, dan ben ik 6+5

9 maanden geleden

Reactie op M3lissa

Vandaag een vroege echo gehad ivm eerder MA. vandaag 6+1 weken en een mooi ...
Gefeliciteerd, zo fijn! ❤️ Spannend dan na een MA he..