1538 Reacties
9 maanden geleden
Mijn man heeft boodschappen gedaan voor het eten, er komt een vriend bij ons eten. Hij wilde graag een soepje en wraps met gerookte zalm eten.... thanks schat 😂
9 maanden geleden
Reactie op heleentje1992
Mijn man heeft boodschappen gedaan voor het eten, er komt een vriend bij on ...
Hahah want zalm is ook gewoon heel lekker, dan moet jij ze met kipfilet eten. Dan maakt je man meer, kan jullie vriend kiezen en valt het niet zo op, toch?
9 maanden geleden
Ik ben volgens eigen berekening 4 oktober uitgerekend. Over 2 weekjes 1e echo! Spannend. Ik heb al een dochter van 14 en zoon van 12 uit een eerdere relatie.
Voor mijn aanstaande is het de 1e.
In augustus een miskraam gehad. de 1e echo was toen al niet goed, leeg vruchtzakje. Nu dus extra spannend.
9 maanden geleden
Reactie op Naoooomi
Jaa meer kunnen we ook niet doen, dan er positief in staan en geloven in on ...
Ik heb een echo over 4 dagen. Ben dan 6+6 hopelijk. 🙏
Ook al is het mn 2e kindje. Het is en blijft spannend!!
9 maanden geleden
ik moet even van mij afschrijven, aangezien niemand het om mij heen nog weet dat ik zwanger ben..
ik ben als alles goed gaat 7/10 uitgerekend! ik ben momenteel 5weken 6 dagen en heb sindsg gisteren weer roze afscheiding en af n toe een sliertje bloed bij het afvegen. de verloskundige al gebeld maar die kon niet heel veel doen in dit termijn. ik heb op 21/02 mijn eerste echo, nog even 1,5 week op mn tanden bijten en hopen dat de gekke afscheiding stopt. ben dood nerveus maar probeer mijzelf kalm te houden en ook genoeg rust te pakken. merkte dat het wel veel met mij doet na mijn vorige miskraam. ik moest wel even huilen vanmorgen, vraag me dan toch af of ik iets fout doe maar dat is een stomme gedachten.
xx
9 maanden geleden
Reactie op Jade1410
ik moet even van mij afschrijven, aangezien niemand het om mij heen nog wee ...
Snap heel goed dat het je een onzeker gevoel geeft en is rot dat je altijd in deze begin periode zoveel moet wachten maar als ik je een tip mag geven probeer afleiding te zoeken door een leuke serie? Of koken wat een beetje meer moeite en tijd kost ? Of iets leuks voor in huis kopen idk😊 mij helpt het ! Ik ben namelijk ook nog pril zwanger hopelijk jou ook veel succes ! En trouwens is het misschien geen optie om een echo te laten maken waar je dan wel voor moet betalen maar voor je gemoedsrust? Misschien is het mogelijk en anders je focussen even proberen te verleggen 🤗
9 maanden geleden
Reactie op Mel51024
Snap heel goed dat het je een onzeker gevoel geeft en is rot dat je altijd ...
Lief je berichtje! Probeer inderdaad zoveel mogelijk er niet over na te denken en een serietje aan te zetten. Dat helpt een hoop.
Mijn verloskundige zei: je mag best komen voor een echo, maar als je geen hartje hoort nog, omdat je zo vroeg nog in de zwangerschap zit, ben ik bang dat je meer angst krijgt dan verlossing. Dus ik had gezegd: ik denk er nog even over na in het weekend en bel maandag terug als ik nog steeds angst heb.
9 maanden geleden
Heel even in paniek. Net best een wilde "vrijpartij" gehad. En meteen bloedverlies daarna met helder rood bloed en floddertjes. Nu alleen nog helder rood bloed... Ik ben er echt van slag van, iemand geruststellende woorden?
9 maanden geleden
Reactie op tes manuaal
Heel even in paniek. Net best een wilde "vrijpartij" gehad. En meteen bloed ...
Schijnt niet uitzonderlijk te zijn als je zwanger bent, kan gewoon komen doordat er meer heel veel bloedvaten in de baarmoederhals zitten tijdens de zwangerschap, die makkelijk kunnen scheuren als de seks wat heftig was. ❤️
9 maanden geleden
Reactie op yazmien
Ik ben op 6 oktober uitgerekend, 20 februari eerste echo!
Wat leuk ik ook
9 maanden geleden
Schijnt niet uitzonderlijk te zijn als je zwanger bent, kan gewoon komen do ...
Schrok me echt dood en ben eigenlijk helemaal niet zo paniekerig aangelegd. Zag het al helemaal mis gaan 😅
9 maanden geleden
Reactie op tes manuaal
Schrok me echt dood en ben eigenlijk helemaal niet zo paniekerig aangelegd. ...
Snap ik wel! Maar je hebt neem ik aan geen krampen oid gehad. Kan bijna geen toeval zijn dus het moet wel door de seks komen, en van seks kan je echt geen mk krijgen
9 maanden geleden
Snap ik wel! Maar je hebt neem ik aan geen krampen oid gehad. Kan bijna gee ...
Nee helemaal niks en het is ook weer verdwenen. Vond het ook sneu voor partner, die wist ook niet zo goed wat die nou met me moest.. Heeft lief het bed verschoont.
Nee dat bleef ik ook maar herhalen in m'n hoofd. Als het goed zit, dan hoeft er niks te gebeuren en anders had het zo moeten zijn ofzo. Werd gelukkig snel rustiger, maar baal dan ook een beetje van m'n eerste reactie..
9 maanden geleden
Reactie op tes manuaal
Heel even in paniek. Net best een wilde "vrijpartij" gehad. En meteen bloed ...
Je baarmoedermond is heel erg doorbloed en er knapt snel een vaatje waardoor je bloed kan verliezen. Zelf ook een keer gehad toen ik zwanger was van m’n dochtertje en tadaa ze is er. Geen zorgen maken daarom!