1538 Reacties

9 maanden geleden

Ik sluit mij hier graag aan. Uitgerekende datum vooralsnog 30 september. ☺️

9 maanden geleden

Welkom!

9 maanden geleden

Reactie op EVR073🤰

Ik ben op 4 oktober uitgerekend🫣😍
Ik ook!🙏🏻

9 maanden geleden

Als goed is 1 oktober maar echo nog niet gehad dus niet helemaal zeker🙈

9 maanden geleden

Reactie op dterheide99

Als goed is 1 oktober maar echo nog niet gehad dus niet helemaal zeker🙈
Ik ook!!

9 maanden geleden

Reactie op yazmien

Ik ben op 6 oktober uitgerekend, 20 februari eerste echo!
Ik precies hetzelfde 😍

9 maanden geleden

Reactie op shd10

Ik precies hetzelfde 😍
Oh wat super leuk! Wordt dit jou eerste kindje?

9 maanden geleden

Ik ben 2 oktober uitgerekend, maar ik heb echt geen kracht en ben misselijk heel de dag door.. Ook heb ik een beetje een afkeer naar mn vriend gekregen (waarschijnlijk door de misselijkheid) kan ook weinig verdragen. Is dit normaal? 🥺

9 maanden geleden

Reactie op dpswaebeke

Ik ben 2 oktober uitgerekend, maar ik heb echt geen kracht en ben misselijk ...
Ja, schijnt zelfs normaal te zijn dat je de geur van je vriend ineens niet meer kan verdragen (of bedoelde je dat ook?)

9 maanden geleden

Reactie op shd10

Ik precies hetzelfde 😍
ik 20 oktober de 2e echo. eerst was afgelopen donderdag omdat we dachten allemaal dat ik toen al 8 weken was. maar bleek 6 weken te xijn qua grootte van t kindje. dus kijken of het goed gaat in mn buik met t kleintje over een week😍 Fingers crossed is nog even spannend.

9 maanden geleden

Hallo allemaal! 1 oktober uitgerekend, zit nu precies op 7 weken. Waren al een tijdje aan het proberen, 1.5 jaar en een miskraam gehad (bij 5 weken) wat ontzettend veel met me deed. Voel me goed en de 19e onze eerste echo. Heb er veel vertrouwen in, maar soms echt een angstvlaag omdat je toch veel leest over meerdere miskramen. Leuk om van iedereen de verhalen te horen! 🥰

9 maanden geleden

Reactie op dpswaebeke

Ik ben 2 oktober uitgerekend, maar ik heb echt geen kracht en ben misselijk ...
Haha ja hoor, herkenbaar. Ene dag helemaal in de wolken en happy samen en de andere dag denk ik; laat me met rust en zit ik in mijn eigen coconnetje. Je bent er als vrouw zo anders mee bezig.. 😜

9 maanden geleden

Ja, schijnt zelfs normaal te zijn dat je de geur van je vriend ineens niet ...
Ja ik kan niks van hem verdragen z’n geur niet, z’n adem, niks 😂 en ik ben nog maar 7 weken, moet nog zolang 🫣

9 maanden geleden

Reactie op dpswaebeke

Ja ik kan niks van hem verdragen z’n geur niet, z’n adem, niks 😂 en ik ben ...
Hopelijk wordt ook dit na 12 weken minder. Je andere klachten zijn super herkenbaar voor mij 🥹😅

9 maanden geleden

Hoi allemaal 😊 7 oktober uitgerekend voor ons eerste kindje! 27 februari de eerste echo. We zijn zo enorm benieuwd! Ik heb eigenlijk alleen weinig energie en een dag heel misselijk geweest. Verder nu wat opgeblazen einde van de avond. Als het zo blijft mag ik niet klagen 😊 Hoe gaat het met jullie tot nu toe?

9 maanden geleden

ik 20 oktober de 2e echo. eerst was afgelopen donderdag omdat we dachten al ...
hier exact hetzelfde. afgelopen woensdag eerste echo gehad en dacht toen 8 weken te zijn...verloskundige kon het niet goed zien en twijfelde tussen 6 of 7 maar neigde meer naar 6. wel al een kloppend hartje. ook wij hebben 20 (februari neem ik aan) onze 2e echo. heel spannend ben benieuwd

9 maanden geleden

gisteren echo gehad en ben rond 6,5-7 weken zwanger waardoor ik net in oktober val🙂 vermits mijn tweede en derde beide met 40+2 geboren zijn acht ik de kans groot dat nr 4 ook pas vanaf 40 weken komt😅

9 maanden geleden

vandaag eerste echo om 11:40 uur. zo spannend ik hoop dat het goed is

9 maanden geleden

Reactie op Celiie

vandaag eerste echo om 11:40 uur. zo spannend ik hoop dat het goed is
Succes! Zal voor je duimen 🍀

9 maanden geleden

Goedemorgen!! Ik heb morgen de eerste echo, ben volgens eigen berekening vandaag 6+4. Ik heb heel erg last gehad van een opgeblazen buik, vandaag is dit weg. Is dat normaal? Of moet ik mij zorgen maken?