1538 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op Celiie
vandaag eerste echo om 11:40 uur. zo spannend ik hoop dat het goed is
Wat spannend succes! Ik mag morgen😍🙏
9 maanden geleden
Reactie op Naoooomi
Goedemorgen!! Ik heb morgen de eerste echo, ben volgens eigen berekening va ...
Nee dit lijkt me niet iets om je zorgen over te maken ❤️
9 maanden geleden
Reactie op Celiie
net de eerste echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien. 1 dagje terug ...
mooi! gefeliciteerd!
9 maanden geleden
zijn er meer die ook last hebben van geuren etc? ik ga vaak met het ov naar werk, maar ik kan echt weinig hebben joh! ik ruik alle vieze lichaamsgeurtjes en word daar dan op slag misselijk van.
9 maanden geleden
Reactie op Celiie
net de eerste echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien. 1 dagje terug ...
Wat fijn ❤️
9 maanden geleden
Nu echt de dagen aftellen tot de echo, volgende week woensdag.. Zo benieuwd naar ons kleintje. We hebben nu afgesproken om familie en vrienden het dan wel te vertellen❤️
9 maanden geleden
Ik heb net mijn echo gehad. Jeetje het was zenuwslopend, want eerst was er niks te zien in mijn baarmoeder, maar wel een cyste. Bleek dat mijn darmen in de weg zaten en uiteindelijk toch een mooie embryo gezien en een mooi kloppend hartje. Voor nu kwam het uit op 6+4. 3 dagen terug gezet en uitgerekende datum op 5 oktober. Ben benieuwd wat ze dan bij de volgende echo zullen zeggen.
Succes allemaal!
9 maanden geleden
Reactie op heleentje1992
zijn er meer die ook last hebben van geuren etc? ik ga vaak met het ov naar ...
Ik kan de geur van de airfryer niet meer verdragen en de geur van vlees in het algemeen 🤢 het vreemde is dat ik er hoofdpijn van krijg ipv echt misselijk
9 maanden geleden
Ik kan de geur van de airfryer niet meer verdragen en de geur van vlees in ...
En ook de (vochtige?) geur van de badkamer vlak nadat er gedoucht is, eerst rook ik dan überhaupt niets
9 maanden geleden
Reactie op marie1983
ik kan het wel verdragen maar mijn geur is wel 10x sterker. Ik werk met kin ...
Ja ik ruik alles idd ook veel eerder dan dat de geur mijn vriend bereikt! Net een vampier 🧛🏻♀️
9 maanden geleden
Vandaag met 7w onze eerste echo gehad en onze ukkepuk gezien! Met een sterk kloppend hartje ♥️ De uitgerekende datum is 1 oktober, daarmee 1 dag teruggezet.
Succes allemaal!