Lieve Dames,
Om de trend voort te zetten ook een klets groepje voor dames die zijn uitgetekend tussen 14 en 21 oktober.
(Tekst van Sikka)
Toen ik vorig jaar zwanger was (eindigde in een mk bij 9 weken) was er een leuk topic met voorstelronde dus dacht dat het leuk was om hier ook te doen 馃槉
Wie ben je: (je mag hier je gebruikersnaam invullen)
Leetijd:
Hoeveelste kindje:
Uitgerekende datum:
Symptomen:
Iets wat we echt van je moeten weten:
Verder kunnen we nog gezellig kletsen over het verloop van onze zwangerschap.
Het groepje is bedoeld voor dames die Uitgerekende zijn 14-21 Oktober 2024
Om maar meteen te beginnen!
Mijn naam is Renate, 32, moeder van een dochter van bijna 3.
Uitgerekende datum is 16 oktober dus h茅茅l erg pril.
Ik heb in november een spontane miskraam gehad met 9 weken dus sta er redelijk onzeker in en hoop dat het ons nu wel gegund is.
Leuk! Hier ook 16 oktober uitgerekend, dus inderdaad nog heel pril.
Mijn naam is Charlene, 28 jaar. Ik heb een zoontje van bijna 3 en een dochtertje van 10 maanden.
Ik vind het weer zo spannend. Dat eerste trimester mag wat mij betreft snel voorbij zijn.
ik sluit me aan
2e kindje
vandaag 12 dpo en positieve test. volgens de app 16 oktober 馃 voelt nog heel onwerkelijk, geloof het pas als ik n fellere test zie
Hii allen,
Ik ben 34 jaar. Mijn eerste kindje馃ス.
18 oktober uitgerekend.
Gerommel in me buik, anders dan menstruatiepijn.
Vandaag zit ik op 11 of 12 dpo en heb een cb test gedaan. Deze geeft 1-2 weken aan馃槏
Hoi allemaal! Ik ben S. en ben 36 jaar oud. Ik ben zwanger van de 2e en uitgerekend op 16 oktober. Mijn zoontje is van omstreeks dezelfde datum in 2022 dus het is heel aannemelijk dat hun verjaardag op dezelfde dag zal vallen 馃槄.
Ik twijfel zo of ik morgen niet alvast bel. Aan de ene kant wil ik nog even een knaltest, maar aan de andere kant zitten ze ook zo snel vol. Ben ook niet super flexibel, dus wel fijn als de dag en tijd van de afspraak een beetje uitkomen.