2409 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op joy12345

Nou even een update. De kans is aanwezig dat het een bbz is. Ik werd meteen ...
Shit joy, wat een kut nieuws!!! Ik heb zelf met 8 weken een bbz gehad en leef enorm met je mee. Hopelijk geven ze je snel meer duidelijkheid♥️ hou je taai🌹

9 maanden geleden

Veel sterkte Joy 🌸

9 maanden geleden

Reactie op joy12345

Sterkte 😘 weten jullie al meer?

9 maanden geleden

Reactie op Eliane1

Beste dames, Ik ben 5+4 en merk dat ik sinds enkele dagen veel minder afsch ...
Bij mij wisselt het ook, sommige dagen bijna niets en sommige dagen best veel. Ik denk niets om je druk over te maken 😊

9 maanden geleden

Reactie op joy12345

Heel veel sterkte ❤️

9 maanden geleden

Reactie op RWT

Sterkte 😘 weten jullie al meer?
Het is een miskraam, geen bbz dus ergens ook opgelucht

9 maanden geleden

Reactie op issy23

Bij mij wisselt het ook, sommige dagen bijna niets en sommige dagen best ve ...
Dankjewel! Stom he hoe we ons druk kunnen maken om dit soort kleine details. Ik wou dat ik lekker van de zwangerschap kon genieten ipv overal iets achter te zoeken🫣

9 maanden geleden

Reactie op wondertje_1989

Ja ik ook minder dan vorige week! Sowieso veel minder “kwaaltjes”, geen pij ...
Oh ben dus niet de enige, dankjewel! Heb ook niet veel kwaaltjes (helaas🤪) maar wel al sinds de innesteling lichte krampjes. Ik dacht dan ook echt dat ik ongesteld aan het worden was tot dat het maar niet kwam en toch maar eens getest voor de “grap”

9 maanden geleden

Reactie op joy12345

Niet minder verdrietig. Heel veel succes met dit grote verlies😔🌈🤍

9 maanden geleden

Reactie op joy12345

Heel veel sterkte lieverd! ❤️🌷

9 maanden geleden

Reactie op joy12345

🌹❤️ sterkte

9 maanden geleden

Reactie op joy12345

Heel veel sterkte! 🌹

9 maanden geleden

Reactie op joy12345

Sterkte 🥺❤️

9 maanden geleden

Reactie op joy12345

Wat klote.. veel sterkte!💋

9 maanden geleden

Dankjulliewel! Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap schap en allemaal gezonde kindjes toe❤️

9 maanden geleden

Reactie op Eliane1

Dankjewel! Stom he hoe we ons druk kunnen maken om dit soort kleine details ...
Het lijkt er een beetje op dat je zorgeloze tijden voorbij zijn zodra je zwanger raakt.. ook best angstig dat het mis gaat. Vrijdag tik ik 6 weken aan en me eerste echo is do 29 feb🥹

9 maanden geleden

Reactie op joy12345

Sterkte! 😔❤️

9 maanden geleden

ook ik sluit mij graag aan bij dit clubje. ik ben 38 en zwanger van de eerste. uitgerekend op de 21e. in de tweede maand proberen was het al raak, dus zweef vooral op die bekende roze wolk. 🤗 vergeet dan ook nog weleens dat het niet vanzelfsprekend is dat alles ook goed blijft gaan. beetje naïef misschien. wil ook graag alle dames sterkte wensen die nu in onzekerheid leven of met een verlies te maken hebben 🌹

9 maanden geleden

Ik had net mijn eerste echte uitbarsting tegen mijn vriend. Hij kan niet wachten om zijn vrienden te vertellen over de zwangerschap, dus ik ben akkoord gegaan met een soort mini surpriseparty. Surprise surprise heeft meneer kei veel mensen uitgenodigd. Toen stortte ik even in. Na een half uur was alles weer uitgepraat en rustig, gelukkig. Mijn vriend liet iets vallen over apps voor papa's die hij al heeft geïnstalleerd. Blijkt er een app tussen te zitten over hoe om te gaan met moodswings van de zwangere. Ik zei: "Daar heb je nu mooi gebruik van kunnen maken!" Haha

9 maanden geleden

Reactie op Mommy2Be..

Het lijkt er een beetje op dat je zorgeloze tijden voorbij zijn zodra je zw ...
Wat leuk, ik ben vrijdag ook exact 6 weken! 5 maart is mijn echo. Maar heb er vorige week 1 gehad omdat ik wat krampjes had, dus mocht ik langskomen voor een vroege echo om bbz uit te sluiten en alles zag er gelukkig goed uit