2409 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Dev1Dal

Ik had net mijn eerste echte uitbarsting tegen mijn vriend. Hij kan niet wa ...
Ah, ik vind het echt heel schattig dat ie allemaal apps heeft gedownload. Smelt! En altijd leuk die uitbarstingen 😂

9 maanden geleden

Reactie op Charlenevl

Ah, ik vind het echt heel schattig dat ie allemaal apps heeft gedownload. S ...
Jaaa, mijn vriend is er mss nog wel meer mee bezig dan ikzelf. Momenteel heb ik ook last van zijn geur. Toen ik zei dat dat heel normaal schijnt te zijn reageerde hij: "Ja, dat had ik gelezen. Geen probleem." Super lief dat hij zich er nu al zo goed in verdiept en dat hij zo goed met me mee probeert te bewegen 🥰

9 maanden geleden

hoi allemaal! ik ben Linsey 28 jaar. ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger. ik heb 8 maart de eerste echo! dit is ons eerste kindje. ik ben op 21-10 uitgerekend. ik heb eigenlijk alleen maar last van wat gespannen borsten en m'n humeur. 🤣 verder voel ik me een beetje onzeker zolang de echo niet geweest is? geen idee waarom.. meerdere vrouwen last van? liefsss

9 maanden geleden

Reactie op Dev1Dal

Ik had net mijn eerste echte uitbarsting tegen mijn vriend. Hij kan niet wa ...
Ach schat toch😩 die man van jou is veel te enthousiast 😍 Wij hebben hier net ook een explosie gesprek gehad en ik ging janken en om helemaal niets. Die hormonen zijn niet mis🧐🤨

9 maanden geleden

gelukkig zijn die explosieve gesprekken dan niet alleen bij mij. al moet ik zeggen, ik maak ze explosief 🫣😅

9 maanden geleden

Reactie op Kelly🤰🏻

Ach schat toch😩 die man van jou is veel te enthousiast 😍 Wij hebben hier ...
Ik schrok ook echt van mijn eigen reactie, ja. Want uiteindelijk is hij inderdaad gewoon heel enthousiast, en dan ga ik een potje lopen janken.. 🤷🏻 Bij jou ook alles weer bijgelegd en oké?

9 maanden geleden

Reactie op RWT

Om maar meteen te beginnen! Mijn naam is Renate, 32, moeder van een dochte ...
Hi Renate! Hoe gaat het nu met je? Ik heb in december ook een spontane miskraam gehad met bijna 10 weken. Had jij ook al een echo met kloppend hartje gezien? Ik merk dat ik het lastig vind om er nu al echt mee bezig te zijn. Bang dat het weer verkeerd gaat… groetjes, Evelien (uitgerekend op ongeveer 23 oktober)

9 maanden geleden

Hi! Ik ben eigenlijk niet zo van dit soort dingen, maar ik mis even mensen om te delen over hoe ik mij voel. Ik ben Evelien (34), 3e zwangerschap. Maar vorige zwangerschap is in december met bijna 10 weken geëindigd in een miskraam. Ik voelde toen heel weinig symptomen, waardoor ik hier nu heel erg op aan het letten ben. Maakt me ook onzeker en onrustig soms. Ik ben wat duizelig, gevoelige borsten, hoofdpijn. Wanneer ik ben uitgerekend is nog een beetje een vraag, volgens mij rond 23 okt, maar de verloskundige zei 17. Anyway ik houd nog even 23 aan, dan kan het straks alleen maar meevallen als de termijn echo is. Mijn eerste afspraak/echo is pas 12 maart. Dus ik moet nog even afwachten

9 maanden geleden

Ben vandaag precies 6 weken (nog geen echo gehad; 7 maart (pas)), duurt nog zo lang. Voel me steeds zo opgeblazen (vooral 's avonds) en denk dan; ik kan nog geen buikje hebben en denk dan echt dat ik teveel nu eet. Hebben jullie wel al een buikje of moet ik toch minder gaan eten? :D

9 maanden geleden

Reactie op LEE1994

Ben vandaag precies 6 weken (nog geen echo gehad; 7 maart (pas)), duurt nog ...
Hier ook precies 6 weken en 7 maart de eerste echo! Ik heb zelf ook echt een hele opgeblazen buik. Zeker aan het eind van de dag. Het hoort erbij hoor 🙂

9 maanden geleden

Reactie op Charlenevl

Hier ook precies 6 weken en 7 maart de eerste echo! Ik heb zelf ook echt e ...
Dankjewel voor de bevestiging en wat leuk dat we tegelijk oplopen! Het is voor ons ons eerste kindje dus weet niet zo goed wat er allemaal wel en niet bij hoort. Nou nog 2 weken en een dag, kan niet wachten :).

9 maanden geleden

Helaas ga ik waarschijnlijk weer afhaken☹️ Gisteravond begon het bloedverlies bij 6+1 en ook wat stolsels met pijn . Nu is het wel weer voorbij, maar de verloskundige kwam langs en vond het er ook niet zo best uit zien. Straks een echo maken…. Mijn symptomen zijn ook als sneeuw voor de zon verdwenen. Dus of het is er gisteren al uitgekomen of zit er überhaupt nog iets ? Pff verdriet en ongeloof. Alweer binnen een half jaar 😭

9 maanden geleden

Reactie op Room1995

Helaas ga ik waarschijnlijk weer afhaken☹️ Gisteravond begon het bloedverli ...
Sterkte hopelijk is het oké 🤞

9 maanden geleden

Reactie op Room1995

Heel veel sterkte!!

9 maanden geleden

Reactie op Room1995

veel sterkte 🩷

9 maanden geleden

Reactie op LEE1994

Ben vandaag precies 6 weken (nog geen echo gehad; 7 maart (pas)), duurt nog ...
Ik ben dagelijks super mega opgezet en het lijkt of dan als wel 4 maanden zwanger ben. nou had ik hier ook wel eens last van voordat ik in verwachting was

9 maanden geleden

Hi, de eerste echo moet ik nog hebben maar zelf uitgerekend ben ik op 16 oktober uitgerekend, dus dan val ik hier mooi tussen haha. Ik ben 28 jaar en heb een dochter van bijna 5. De symptomen die ik heb zijn pijnlijke borsten en een extreem lage bloeddruk. Ookal moet ik wel zeggen dat de klachten vandaag minder zijn en daar maak ik me wat zorgen over, want overal staat dat de klachten juist erger moeten worden met 6 weken, de echo heb ik op 4 Maart

9 maanden geleden

Reactie op Room1995

Wat vreselijk 😢

9 maanden geleden

Reactie op Room1995

Ah wat verdrietig! Heel veel sterkte! 🥹❤️

9 maanden geleden

Reactie op Room1995

Heel veel sterkte! 🌷