2409 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op Kelly🤰🏻
Hoe is het vanavond met jullie? 🌸
Hier zijn de hormonen flink aan de wand ...
ik heb totaal geen eetlust. moet echt bewust iets eten. herken mezelf echt niet zo
VRIEND
9 maanden geleden
Reactie op Kelly🤰🏻
Ik probeer op de momenten dat ik niet misselijk ben echt te bunkeren. Kleine beetjes eten lukt niet. Enige wat
wat helpt is eten als ik niet misselijk ben. Dus dat doe ik maar...
9 maanden geleden
Reactie op Kelly🤰🏻
Nu lekker bank hangen. Ben vooral moe en de hele dag door kleine dingen aan het eten.
Op het werk ben ik een beetje de weg in mijn werkzaamheden aan het zoeken.
Ik werk in een kleinschalige sauna en dat is dan een combinatie van receptie en horeca, dus ik sta en loop de hele dag. Het woordje pauze bestaat niet /nauwelijks( alleen bij een overlappende dienst heb je pauze met avondeten) dus ik probeer af en toe te gaan zitten. Maar als ik dan net zit komt er net iemand aan lopen, gaat het belletje van de receptie, telefoon gaat etc.
Gelukkig kan ik er met mijn baas wel over praten. Ik ga per week mijn diensten bekijken en als ik een knelpunt zie dan trek ik aan zijn jas en moet hij maar even van kantoor af zodat ik even een pauze kan houden.
Hoe doen jullie dat met je werk?
9 maanden geleden
Ik vind het zo moeilijk om rustig aan te doen op een werkdag. Ik werk in de aanvullende thuiszorg. Vandaag heb ik eerst een dik uur met een rolstoel rond gesjouwd. Daarna kon ik thuis heel even liggen. Om vervolgens twee uur aan een stuk een pittige cliënt te managen. En ter afsluiting heb ik nóg een keer een flinke wandeling gemaakt.
Gelukkig heb ik een super lieve vriend die vanavond voor me heeft gekookt 🥰
9 maanden geleden
Reactie op Kelly🤰🏻
Ik heb mijn primeur gehad door vanavond na een hele dag misselijk te zijn geweest, voor het eerst tijdens de zwangerschap te hebben overgegeven 🫣
9 maanden geleden
hallo allemaal,
ik ben lisette 35 jaar en zwanger van #3
dacht eigenlijk 10 oktober uitgerekend te zijn, maar had een late positieve ovulatietest die overeenkomt met het termijn die de echo gisteren aangaf. Namelijk dat ik nu 6 + 1 ben. dat zou betekenen dat ik rond 18 oktober ben uitgerekend.
Ben vreselijk moe en misselijk 🤢 heb 2 jongens dus hoop nu toch wel stiekem op een meisje 🤭
9 maanden geleden
Reactie op Indy89
Hi meiden even een vraag… ik ga zo lunchen met een vriendin en normaal neme ...
Tja er is weinig wat je kunt zeggen wat niet opvalt, als je altijd wijn drinkt.
'ik heb een antibioticakuur '
'oh ik zag dit staan, leek me ook heel lekker!'
'ik ben met de auto'
Misschien trappen ze erin? 🤪
9 maanden geleden
Reactie op Indy89
Hi meiden even een vraag… ik ga zo lunchen met een vriendin en normaal neme ...
Dat is altijd een lastige...ik heb laatst gewoon wat anders besteld, niemand keek er raar van op. Ik heb er zelf niks over gezegd en als ze het zouden vragen kun je zeggen dat je niet zo'n zin hebt in alcohol.
Antibiotica is wat cliché kunt ook zeggen dat je een of andere uitslag op de rug hebt en daarvoor tabletten hebt waar je geen alcohol bij mag drinken.
9 maanden geleden
Reactie op Indy89
Ja ik bestelde thee en zij ook meteen en niks over gezegd. 😂
Misschien is ze ook zwanger 🤪