2409 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op Indy89
Ja ik bestelde thee en zij ook meteen en niks over gezegd. 😂
Fijn dat het zo liep, Indy!
9 maanden geleden
Hi allemaal 🙋🏼♀️, ik ben 30 jaar en op dit moment bijna 10 jaar samen met mijn vriend. Dit is onze tweede zwangerschap, de eerste is helaas een aantal maanden geleden geëindigd in een mk. Ontzettend gelukkig dat het opnieuw gelukt is, maar wel heel spannend! Op dit moment 6+2 en gister voor het eerst het hartje zien kloppen. De uitgerekende datum staat voor nu op 16 oktober. Heb zelf heel erg het gevoel dat het een jongetje gaat worden, maar een meisje zou net zou leuk zijn 🩷🩵!
VRIEND
9 maanden geleden
Reactie op iahpeters
Wie van jullie heeft al boven de wc gehangen?
Ik had vanmorgen mijn eerste ...
Ja helaas wel. We vierden vandaag de derde verjaardag van m'n oudste en ben halverwege naar boven gelopen om er subtiel even wat uit te gooien.
9 maanden geleden
Reactie op iahpeters
Ik had gisteravond mijn eerste keer. Vandaag wel misselijk geweest, maar lijkt nu weer af te nemen gelukkig!
VRIEND
9 maanden geleden
Reactie op Vaiana2024
Ik had gisteravond mijn eerste keer. Vandaag wel misselijk geweest, maar li ...
Ah fijn! Hopelijk blijft dat zo. Bij mij kan het echt per dag wisselen.
9 maanden geleden
Reactie op Indy89
Dat niet maar wel vlagen van misselijkheid
Hier ook. Niet overgegeven, maar wel af en toe diep moeten ademhalen vanwege de misselijkheid.
9 maanden geleden
Ik soms ook wel misselijk denk ik. Niet kotsmisselijk of ook niet zo misselijk dat ik niets kan eten. Maar heb bijvoorbeeld daardoor wel zin in slecht eten zoals chips 😂
Heb ook echt veel eten wat ik nu echt niet hoeft te eten. Het liefste Hollandse pot
9 maanden geleden
Reactie op iahpeters
Ah ja hopelijk wel! Ik heb tot nu toe alleen ochtendmisselijkheid en tussendoor soms wat vlagen. Als ik eet trekt het weer weg.
9 maanden geleden
Reactie op Charlenevl
Ja helaas wel. We vierden vandaag de derde verjaardag van m'n oudste en ben ...
Ik gisteravond bijna. Opeens enorme krampen onderin m'n buik, denk toch obstipatie. Daarna gevoel van flauwvallen, zweten en boven een emmer gehangen..en even op de grond gelegen daarna. Het lukt mij niet echt om over te geven, normaal ook al niet. Hoop dat het jou vooral heeft opgelucht en dat het hierbij blijft !
VRIEND
9 maanden geleden
Reactie op LEE1994
Ik gisteravond bijna. Opeens enorme krampen onderin m'n buik, denk toch obs ...
Oefff dat is ook niet lekker. Dat gevoel van flauwvallen is echt heel naar.
Spugen is hier ondertussen dagelijkse kost geworden, meestal 's morgens. Het lucht gelukkig wel op ja! Voel me daarna even minder misselijk, totdat m'n maag zich weer te leeg vindt en ik daar dan misselijk van wordt.
Gelukkig krijgen we er uiteindelijk iets heel moois voor terug 😁
9 maanden geleden
Hoi allemaal! jeetje wat zijn we met veel, wat leuk! 🥰 iedereen van harte gefeliciteerd. Ik meld me ook graag aan.
- Mijn naam is Laura, 29 jaar;
- 18 oktober uitgerekend;
- Zwanger van eerste kindje en de echo staat op 6 maart, kan echt niet wachten!
- Heb bijna geen klachten, alleen moet mijn vriend niet in de buurt van mijn tepels komen 😵💫. En soms een beetje buikpijn.
Ik heb de afgelopen 2 dagen soms een heel klein beetje donkere afscheiding, bruinig. Vind dit ontzettend spannend, maar lees overal dat het heel normaal is?
Ook vind ik het nog een beetje spannend om te blijven fitnessen met zware gewichten. Iemand hier ook last van?
Heel veel succes iedereen de komende tijd 🥰