2409 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op LauraN94
Hoi allemaal! jeetje wat zijn we met veel, wat leuk! 🥰 iedereen van harte ...
Leuk he dat we met zo veel zijn en onze ervaringen en gedachten kunnen delen.
Ik ben normaal ook een hele fanatiek sporter. Op dit moment sport ik even niet, als ik wat meer zekerheid heb wil ik wel weer gaan sporten.
Mijn gevoel zegt dat anders teveel energie naar mijn herstel gaat van de spieren dan dat er energie naar de baarmoeder gaat. Maar of dit klopt I don't know.
Je kan het altijd even navragen bij de verloskundige watvoor advies ze jou geeft
9 maanden geleden
Reactie op mendy 12
ik ben niet misselijk maar wel echt heel moe en ben 18 jaar maar niet te ...
Wat vervelend voor je dat het niet te doen is qua moeheid. Zijn er voor jou wel momenten dat je rust kan nemen? Of kun je je ziek melden?
Hopelijk krijg je in het 2de trimester meer energie.
9 maanden geleden
Hai! Ik ben Sabine, net 39 jaar geworden. Ik woon in Brabant. Nu zwanger van de 2e (heb al een dochter van 2,5).
De eerste positieve test was op 11/2, de tweede op 13/2. Dit is rond de NOD geweest. Ik had voor mijn 1e zwangerschap een perfect regelmatige cyclus van 28 dagen, maar nu varieert het. Meestal 26 dagen, maar soms ook 27/28 dagen.
De uitgerekende datum zit dan nu nog rond 19-21 oktober. Maar wie weet moet ik deze groep na de termijn echo wel verlaten 😜. Ben nu ongeveer 6 weken.
Ik voel me best goed. Vermoeidheid begint te komen. En wat kleine kwaaltjes zoals rommelende buik, vol gevoel in de maag (nog niet echt misselijk) en af en toe maagzuur. Herkenbaar van de vorige keer, hoewel dit toen wel allemaal erger werd vanaf nu 🙈.
8 maanden geleden
Dag dag.
Super spannend allemaal.
Eerste zwangerschap. We zijn helemaal in de wolken.
Zelf weet ik niet goed wanneer ik uitgerekend ben. Heb zelf geteld wanneer mijn laatste menstruatie is. Dus ga er (als ik goed heb geteld) vanuit dat ik de 21 of 22 oktober uitgerekend ben.
Zojuist al een paar dagen in de ziektewet moeten gaan i.v.m. 5de ziekte die er heerst op school. Hopelijk heb ik snel de uitslag en weet ik of ik het vroeger al eens heb gehad of niet.
VRIEND
8 maanden geleden
Zijn er al dames die deze week aan de beurt zijn voor een echo?
8 maanden geleden
Reactie op Indy89
Hi meiden even een vraag… ik ga zo lunchen met een vriendin en normaal neme ...
Momenteel probeer ik te vasten😅. Dit kan bij mij nog geloofwaardig zijn omdat ik het vorig jaar ook probeerde en toen was ik niet zwanger. Wel was het toen mislukt😅 Nu een nieuwe poging🙈 vasten... Geen alcohol
8 maanden geleden
Reactie op Charlenevl
Zijn er al dames die deze week aan de beurt zijn voor een echo?
Vandaag om 11:45 uur. Zooo spannend🍀 ben vandaag 6+5
VRIEND
8 maanden geleden
Reactie op mdkdv
Ja vrijdag!
Ah wat leuk, ik ook! Hopelijk goed nieuws.
VRIEND
8 maanden geleden
Reactie op Nathalie55
Vandaag om 11:45 uur. Zooo spannend🍀 ben vandaag 6+5
Oeh, laat je weten hoe het was?
8 maanden geleden
zo dames, ik ben er ook weer eens.
ik sta nu op de piste, valt me toch wel zwaar. ik mis mijn zoontje, en de hormonen zijn niet niks. we hebben het gezelschap ook maar ingelicht want de random huilbuien zijn anders erg raar.
zo te lezen gaat het bij jullie ook zn gangetje, ups en downs. Hallo voor iedereen die zich nieuw heeft voorgesteld!