2410 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op NoorderIicht
Ik heb het vandaag mijn ouders al verteld. Volgende week echo. Ik vond het ...
Ahh leuk!
Ik heb het m’n beste vriendin verteld, gezien we een weekendje naar Spanje gingen en ik dus veel dingen niet kon eten en drinken.
Van de week hebben we het mijn moeder verteld - en denk volgende week mijn schoonouders. De rest laten we nog tot na de 12weken echo 🤭. T voelt nog heel abstract dus wil zelf ook graag nog iets meer bevestiging dat het goed is.
8 maanden geleden
Hoe reageerden ze? En hoe hebben jullie het verteld? Fijn dat jullie het nu met anderen kunnen delen😊
Ik ga het vandaag aan mijn beste vriendin vertellen. Zij heeft al heel lang een kinderwens, maar het lukt haar niet om zwanger te worden. Ze was ook de eerste waar ik aan dacht toen ik een positieve test in handen had. Ik ga het vandaag haar in alle rust vertellen, zodat het bij haar even kan landen. Ik weet wel dat ze voor mij enorm blij zal zijn, maar dit blijft dubbel.
Over drie weken gaan we het pas, na de termijnecho, aan de familie en vrienden vertellen. Kijk daar enorm naar uit, want ik ben een open boek en dit geheim houden is voor mij echt lastig 😅
8 maanden geleden
Mijn ouders heb ik het verteld met een stuk chocolade waarop stond: Luuk wordt broer!
Mijn schoonouders hebben we het vandaag gewoon verteld. Tranen in de ogen van geluk daar, wat lief.
Mijn zus en vriendinnen wil ik het vertellen na de eerste echo met 8+3 weken. De rest mag wachten tot de 12 weken.
8 maanden geleden
Reactie op NoorderIicht
Ik heb het vandaag mijn ouders al verteld. Volgende week echo. Ik vond het ...
Ik heb het ook gisteren middels dit doosje aan mijn ouders verteld. We hebben iets vergelijkbaars gedaan bij de aankondiging van ons 1e kind. Ik was bang voor mijn moeders reactie. Maar ze was heel blij. Mijn schoonouders vinden ergens de komende 2 weken.
Bij 8+2 op 13 maart heb ik de vitaliteitsecho. Als die is geweest lichten we onze 2 beste vrienden en mijn schoonzusje met partner in. Ons dochtertje en andere manier vrienden en familie na de termijnecho. En de rest volgt daarna wel een keer.
8 maanden geleden
Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad, alles was goed. Je zag het hartje kloppen en de navelstreng zag je ook al. Ik ben nu 7+2
Bijzonder mooi om zoiets te zien ❤️
Mijn ouders, broer ,zus en de aanhang. 4 vriendinnen en paar collega's weten het al. Ik heb ze dit verteld omdat ik zo'n 2,5 jaar bezig ben geweest om (bewust alleenstaande) mama te worden. En ze hebben me al die tijd zo fijn gesteund.
8 maanden geleden
Reactie op iahpeters
Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad, alles was goed. Je zag het hartje kl ...
Wat fijn dat het gelukt is en je vandaag een kloppend hartje hebt gezien!! Gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst!😊
VRIEND
8 maanden geleden
Reactie op iahpeters
Ah wat fijn!! Snap wel dat je dat snel wil delen.
8 maanden geleden
Reactie op iahpeters
Ik heb morgen weer een echo. Ben dan ook 7+2. Hopelijk zie ik dan ook een mooi kloppend hartje.. Vind het toch wel spannend merk ik. Ik ben ook bezig BAM te worden. Alleen ben ik "pas" bezig. Na een medisch traject ben ik nu in de eerste iui zwanger geraakt. Ik ben benieuwd naar jou traject, want dat lijkt me echt heftig zo lang in je eentje bezig te zijn.
8 maanden geleden
Vandaag me eerste echo gehad, ik ben 8 weken zwanger met een mooi kloppend hartje 🥰🥰🥰
8 maanden geleden
Reactie op Joyce-B
Ik heb morgen weer een echo. Ben dan ook 7+2. Hopelijk zie ik dan ook een m ...
Wat spannend voor je joyce. Gelukkig weet je morgen meer.
Super leuk om te horen dat jij het ook alleen doet. Ik heb in totaal 9× IUI gehad , (1 x een hele vroege miskraam , was net 2 dagen overtijd)
En daarna 1ste IVF ronde 6 cryo's waarvan nu de 3de is blijven zitten.
Ik heb af en toe wel een tussenpauze gehad ivm verhuizing, vakantie, familieomstandigheden.
Wat voor mij vooral zwaar was waren de teleurstelling. Wat mij erg heeft geholpen is er veel over praten. Ik heb echt veel steun van mijn omgeving en ik ben aangesloten bij de bam-mam vereniging. Daarin heb je online contact met dames die in het zelfde traject zitten. Daar kun je alles delen en vragen. Ik weet niet of jij daar al lid van bent?
Heel veel succes morgen. Neem je trouwens iemand mee?
8 maanden geleden
Reactie op iahpeters
Wat spannend voor je joyce. Gelukkig weet je morgen meer.
Super leuk om te ...
Nee ik ben daar nog geen lid van. Had wel een keer op de website gekeken maar me nog niet aangemeld. Misschien toch maar is doen😊
Me moeder en schoonzus gaan morgen met me mee, dus dat is wel super fijn. Wel heftig zo een lang en zwaar traject! Maar fijn dat je wel voldoende steun had in je omgeving.
8 maanden geleden
1e kindje en als het goed is 15 oktober uitgeteld,
Symptomen is af en toe misselijk en af en toe steekjes in mijn onderbuik, en vooral heel moe en zere boobies🤗🤗
8 maanden geleden
Reactie op Sonia103882
Vandaag me eerste echo gehad, ik ben 8 weken zwanger met een mooi kloppend ...
Super mooi!
8 maanden geleden
Hey wat leuk!
Ik ben Kelly en nu 7+2 zwanger van ons eerste kindje. Vorig jaar april een miskraam gehad bij 5+2 dus extra spannend.
Uitgerekende datum is geschat op 20 oktober. 13 maart heb ik de eerste echo.
Verder beginnen we midden dit jaar met de bouw van ons nieuwbouw huis dus alles komt tegelijk en dat maakt het wel pittig
8 maanden geleden
Reactie op kellym1998
Hey wat leuk!
Ik ben Kelly en nu 7+2 zwanger van ons eerste kindje. Vorig ...
We zijn dan dezelfde dag uitgerekend wat leuk! Succes in ieder geval met verbouwen😀
8 maanden geleden
Wat een mooie, goede berichten ! Overmorgen mogen wij voor de echo en ik kan er echt naar uitzien!
Merk wel dat ik sinds vandaag soort zo'n zeurderige, lage (stekende) buikpijn heb. Voel me verder goed (op moeheid na), dus ik probeer me geen zorgen te maken. Hebben meer mensen hier last van?