2410 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op NoorderIicht
Ooh niks ergers dan knellende kleding! Ik werk gelukkig grootste deel van d ...
Lekker in je slobber broek! 馃槀Ja ik werk ook veel thuis gelukkig maar heb ook geregeld op locatie bij de klant maar draag nu gewoon veel jurkjes. Heb nog niks gekocht qua zwangerschaps kleding.
8 maanden geleden
Reactie op NoorderIicht
Dames hoe gaat het bij jullie?
Ik ga zo uiteten bij Loetje en moet goed over laten komen dat ik zeer benieuwd ben naar de biefstuk 0.0 馃槀. Verder vooral savonds vermoeidheid - merk wel dat wanneer ik een dagje thuis werk dit wat minder is. En de broeken beginnen wat strakker te zitten maar het is nog te doen. Gelukkig komt het voorjaar er aan en kunnen de jurkjes uit de kast gehaald worden
8 maanden geleden
Reactie op Lsn1
Ik ga zo uiteten bij Loetje en moet goed over laten komen dat ik zeer benie ...
Hoe was de 0.0 biefstuk?
8 maanden geleden
Eindelijk mijn eerste echo gehad. Alles was goed!
Wie wacht er nog op een echo?
8 maanden geleden
Pff ik ben zo enorm misselijk! Gisteren had mijn vriend een stamceldonatie (als donor gelukkig)en ik ben van oorsprong verpleegkundige, dus ik zou er tegen moeten kunnen, maar ik werd niet goed bij het aanprikken van het infuus. Ik merk echt wel dat mijn lichaam in de war is. Hoe gaat het met jullie mbt misselijkheid? En hebben jullie tips? Ik ben trouwens uitgerekend op 14-10
8 maanden geleden
Reactie op Indy89
Oh wat fijn! Iedereen is denk wel 8 weken plus in deze groep toch?
Denk het wel, maar ik had hem ook nu pas (17 oktober), groepje gaat tot 21 oktober.
Ik dacht, misschien zijn er nog een paar die ook nog geen eerste echo hadden gehad.
@Bonfire, ik ben eergisteren begonnen met Suprimal van de Kruidvat. Dat helpt mij iets.
VRIEND
8 maanden geleden
Reactie op NoorderIicht
Wie wacht er nog op een ...
Wat fijn! Even genieten weer. Wanneer heb je je volgende echo?
8 maanden geleden
Ik ben nu 8+4
Mijn eigen inschatting klopte precies.
Mijn volgende echo is begin april, dus weer even wachten!
8 maanden geleden
Reactie op NoorderIicht
Wie wacht er nog op een ...
Ik wacht nog (een soort van) geduldig af! Morgen is de grote dag, enorm benieuwd en zenuwachtig!
VRIEND
8 maanden geleden
Reactie op Inverwachtingvanonseerstekindje
Ik wacht nog (een soort van) geduldig af! Morgen is de grote dag, enorm ben ...
Spannend! Succes morgen.
VRIEND
8 maanden geleden
Reactie op Indy89
Duurt lang h猫? Ik ben 8.1 en mijn volgende is 29 maart maar mijn vorige was ...
Duurt echt heel lang. Ik had m'n echo met 7+3. Ben nu 9 weken en moet nog ruim 2 weken wachten op de volgende echo. Pfff. Fijn dat je morgen nog voor de leuk een echo mag! Ik probeer maar te vertrouwen dat het allemaal goed gaat 馃
8 maanden geleden
Reactie op Indy89
Net 1e gesprek gehad bij verloskundige, ik had al een echo elders gehad maa ...
Ah leuk! Ik heb morgen ook n gesprek bij de verloskundige en volgende week woensdag een echo. Heb al wel een vitaliteitsecho gehad dus volgende week de 12 weken echo. Ben dan precies 10+1 als het goed is
8 maanden geleden
Zo leuk en bijzonder om het verschil te zien! Links 6.0 en rechts 8.5 馃槏