2410 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op Babyijssie

Zo leuk en bijzonder om het verschil te zien! Links 6.0 en rechts 8.5 😍
Wauw die echo van 8.5 is duidelijk! Ik had vandaag met 8.4 niet zulke duidelijke echos. Was dit vaginaal of via de buik?

8 maanden geleden

Mijn echo vandaag was eerst uitwendig. Zo konden we voor het eerst het hartje niet alleen zien knipperen, maar ook horen kloppen. Maar omdat ik zelf aangaf dat ik weet dat inwendig vaak meer details laat zien, en omdat mijn verloskundige super enthousiast is, hebben we daarna ook nog een inwendige echo gemaakt. De metingen klopten direct veel beter met mijn termijn. En we konden de beentjes zien bewegen!!

8 maanden geleden

Mijn naam is Liane en 30 jaar. Moeder van een dochter van bijna twee. Naar een miskraam in april 2023. Opnieuw zwanger inmiddels 8+4 weken. Het blijft spannend of het niet weer opnieuw mis gaat. Ben 19 oktober uitgerekend

8 maanden geleden

Reactie op NoorderIicht

Wauw die echo van 8.5 is duidelijk! Ik had vandaag met 8.4 niet zulke duide ...
Dit was via de buik. Jammer dat de echo foto niet zo duidelijk was, als verder maar alles goed is 🤞🤞

8 maanden geleden

Ik sluit me ook aan! Ik ben 34 jaar en moeder van 2 kinderen; Dochter geboren april 2018 Zoon geboren Augustus 2020 Ben uitgerekend op 19 oktober. Ik voel me net zoals de vorige zwangerschappen erg misselijk! Hele dag door. Gebruik Emesafene tabletten maar helpt nog niet veel en maakt me nog duizeliger door de bijwerkingen 😅 hoop dat het 2e trimester minder wordt..

8 maanden geleden

Vandaag een nieuwe echo gehad en ben nu gezet op 8+5🥰 voor ons een mijlpaal, aangezien mijn vorige zwangerschap de groei stopte bij 7 weken. Zo bijzonder
Vandaag mijn aller aller eerste echo gehad! Gelukkig alles goed. Precies gemeten zoals mijn cyclus aangaf, 8+5, en een kloppend hartje gezien🥰

8 maanden geleden

Vandaag de tweede echo gehad. Zo bijzonder weer. Al een groot verschil met 2 weken geleden. Nu 8+2 weken. Op de echo weer een mooi hartje te zien en zelfs al een klein armpje. ❤️❤️

8 maanden geleden

Vandaag tweede echo gehad met precies 9 weken!🥰

8 maanden geleden

Vandaag eerste echo gehad (inwendig) alles was goed! 8+2 dagen volgens de scan ☺️

8 maanden geleden

Ziet er goed uit al die echo's dames! Merk dat ik zelf de goede echo van 2 weken geleden weer zo'n beetje vergeten ben en echt behoefte heb aan bevestiging dat het goed zit. Nog 2 weken volhouden.

8 maanden geleden

Reactie op Charlenevl

Ziet er goed uit al die echo's dames! Merk dat ik zelf de goede echo van 2 ...
Ik had gewoon een afspraak gemaakt bij een pret echo bureau

8 maanden geleden

Reactie op Charlenevl

Ziet er goed uit al die echo's dames! Merk dat ik zelf de goede echo van 2 ...
Was maar €25 euro en toch heel fijn die geruststelling!

8 maanden geleden

Reactie op Oktober2024baby

Ik had gewoon een afspraak gemaakt bij een pret echo bureau
Ja dat heb ik geprobeerd, maar lukte helaas niet om een dag te vinden waar nog plek was en ik samen met m'n man kon gaan. Alleen durf ik niet. Of moet ik dat toch maar doen?

8 maanden geleden

Reactie op Charlenevl

Ja dat heb ik geprobeerd, maar lukte helaas niet om een dag te vinden waar ...
Tja lastig... Ik zou ook niet graag alleen gaan. Kan er misschien een vriendin mee, of een (schoon)moeder? Dan kan je er iets leuks van maken

8 maanden geleden

Hi all! Ik ben zwanger van ons eerste kindje. Ik ben 31 jaar. Met 6.4 hebben we het hartje zien kloppen bij de verloskundige. Volgens mijn cyclus ben ik uitgerekend op 17 oktober, 28 maart de termijnecho. We kunnen niet wachten! Ik heb overdag gelukkig weinig symptomen, begin van de avond begint de vermoeidheid en heb ik een trekkend gevoel in mijn onderbuik.

8 maanden geleden

Reactie op Charlenevl

Ja dat heb ik geprobeerd, maar lukte helaas niet om een dag te vinden waar ...
Altijd doen waar je je goed bij voelt! Ik heb ook zo'n echo gemaakt, was zelf wel blij om gewoon samen te zijn, maar is denk ik echt per persoon verschillend :).

8 maanden geleden

Reactie op NoorderIicht

Tja lastig... Ik zou ook niet graag alleen gaan. Kan er misschien een vrien ...
Oh dat is nog wel een goed idee. Kijken of dat eventueel te plannen is volgende week.

8 maanden geleden

Heb geprobeerd, maar helaas alleen op de vrijdag nog plek in de buurt dat iemand mee kan en de week erna heb ik al termijnecho. Dat vind ik dan toch een beetje zonde, dus het wordt geduld hebben voor mij.

8 maanden geleden

Reactie op Charlenevl

Heb geprobeerd, maar helaas alleen op de vrijdag nog plek in de buurt dat i ...
Jammer. Er komen nog genoeg periodes zonder echos aan 🤪 Mijn misselijkheid is vandaag weer toegenomen. Wel een leuke ochtend gehad met mijn dreumes. We zijn samen naar Monkey Town gegaan, lekker gespeeld en poffertjes gegeten. Thuis was hij zo moe, geslapen van 12:30 tot 16:00. Nu zit hij boekjes te lezen op de bank. Fijn dagje, denk niet dat ik een pittige dag aan had gekund.