2410 Reacties
VRIEND
8 maanden geleden
Reactie op NoorderIicht
Jammer. Er komen nog genoeg periodes zonder echos aan 🤪
Mijn misselijkhe ...
Hahaha ja zeg dat. Ik word met de zwangerschap zenuwachtiger.
Oh heerlijk. Wat fijn ook dat je even je handen vrij had. Ik mis dat echt nu al deze zwangerschap.
VRIEND
8 maanden geleden
Reactie op Indy89
Weet je wat ik zo gek vind dat de tijd super langzaam gaat maar tegelijkert ...
Heel herkenbaar ja!
8 maanden geleden
Beste dames, ik ben 9 weken zwanger en ervaar sinds vannacht menstruaties-achtige krampen. Ik maak me ontzettend zorgen. Ik had hier in week 5 en 6 ook dagelijks last van maar dan schijnt het normaal te zijn en het verdween volledig de afgelopen 2 a 3 weken en maakte plaats voor andere vervelende kwaaltjes. Ik weet niet hoe normaal het is met week 9? Iemand die hetzelfde ervaart?
8 maanden geleden
Reactie op Eliane1
Beste dames, ik ben 9 weken zwanger en ervaar sinds vannacht menstruaties-a ...
Geen zorgen zolang je niet bloed is het gewoon bandenpijn:
de pijn is dan vergelijkbaar met menstruatiepijn. Rond de twintig weken verandert deze pijn in een vervelende en scherpe pijn, die kan uitstralen naar de onderrug, vagina, schaamlippen en het schaambot.
VRIEND
8 maanden geleden
Reactie op rosak
Dinsdag weer een echo kan niet wachten! Als het goed is dan 9.4 ofzo. Ben z ...
Oh dat is al bijna! Ik ben ook benieuwd 😁
8 maanden geleden
Hoi allemaal. Ik sluit een beetje laat aan, maar tot afgelopen vrijdag wist ik nog niet wanneer ik uitgerekend was.
Ik ben zwanger van mijn 2e kindje (3e zwangerschap). Ik ben uitgerekend op (ongeveer) 20 oktober.
Ik ben vooral heel erg moe, maar wanneer ik te veel doe of te gespannen ben, ga ik kokhalzen. Verder meer van die vage klachten als pijntjes, jeuk en duizeligheid.
Aanmijn vorige bevalling (keizersnede) heb ik chronische buikpijn overgehouden. Na 3,5 jaar had ik eindelijk een behandeling gevonden die de pijn weg kreeg. Ik vind het stiekem dus wel een beetje spannend wat mijn buik dit keer gaat doen.
VRIEND
8 maanden geleden
Reactie op Anne1506
Wat leuk dan zijn wij even ver. Ik heb donderdag nog een echo☺️
Is dat dan de termijnecho of dat niet?
8 maanden geleden
Hoi Lieve Dames,
Ik ben Danique
Ik ben voor de 6e keer zwanger en ben 12 oktober uitgerekend.
Heb één zoon van 6 jaar dus dit wordt hopelijk mijn 2e gezonden levensvatbare kindje 🙏🏼
Hele spannende tijd, vorige jaar 30 januari met 17 weken zwangerschap moeten bevallen omdat onze zoon Dwayne niet levensvatbaar was. Een zwangerschap is altijd spannend, het wordt er alleen niet makkelijker op na zoveel miskramen en tegenslagen.
Was toen alleen maar ziek, migraine. En deze zwangerschap gelukkig alleen maar moe🙏🏼 dus dat is een hele verandering..
8 maanden geleden
Vandaag nog een laatste dag doen alsof er niks aan de hand is op de familiedag. Vrijdag hebben we onze tweede echo (10 weken) en dan gaan we her volgende week zaterdag en zondag iedereen tijdens mijn verjaardag vertellen dat mijn vriend en ik ons eerste kindje krijgen. Ben echt alleen maar bezig in mijn hoofd met dat we het dan eindelijk gaan vertellen. Was eigenlijk een beetje vergeten dat ik volgende week ook mijn verjaardag vier en dat daarom iedereen naar ons komt 😅
Wachten duurt lang
8 maanden geleden
Reactie op FlesjeFristi
Vandaag nog een laatste dag doen alsof er niks aan de hand is op de familie ...
Ah zo leuk! Wij hebben woensdag de termijnecho en willen het daarna ook gaan vertellen. Onze ouders en we hebben beide onze beste vriend het verteld maar verder nog niemand. Voel het toch weer een stapje ‘echter’ ofzo.
VRIEND
8 maanden geleden
Reactie op FlesjeFristi
Vandaag nog een laatste dag doen alsof er niks aan de hand is op de familie ...
Hahahahah dit is echt heel herkenbaar. Wij hebben de termijnecho een week later met 11+3 en de dag erna de verjaardag van m'n jongste waar we het ook gaan vertellen. Vergeet soms inderdaad dat het eigenlijk voor haar verjaardag is 🙈
VRIEND
8 maanden geleden
Reactie op DaniqueZuurhout
Hoi Lieve Dames,
Ik ben Danique
Ik ben voor de 6e keer zwanger en ben 12 o ...
Wat heftig en wat spannend weer dan zo'n zwangerschap. Ik duim voor je dat het een gezonde zwangerschap mag zijn deze keer.