2410 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Dev1Dal
Ik maak me zorgen.. Vanavond voel ik me exact hetzelfde als wanneer ik de d ...
Ah snap dit heel erg. Ik heb zelf een beetje in m’n hoofd van ‘zolang er geen bloedingen en heftige steken in m’n buik zijn, moet ik er vanuit gaan dat het goed is’ maar de onzekerheid neemt ook echt wel de overhand regelmatig 😅. Wanneer heb je weer n echo?
8 maanden geleden
Dank jullie wel voor jullie geruststellingen, Charlenevl en Lsn1. Ik weet het zelf rationeel benaderd ook wel, dat het erbij hoort. Maar die hormonen maken me af en toe echt meer gek dan ik zelf door heb.
Donderdag 28 maart hebben we termijnecho, we zijn dan 11+1. Twee dagen daarvoor heb ik een afspraak met mijn baas om verlof en dergelijken te bespreken. Beetje een gekke timing (want liever heb ik dan opnieuw de bevestiging en een goeie echo al in handen), maar met mijn aankomende vakantie kan het niet anders.
Komt goed 💪🏻
8 maanden geleden
Reactie op Dev1Dal
Ik maak me zorgen.. Vanavond voel ik me exact hetzelfde als wanneer ik de d ...
Ik had afgelopen weekend precies hetzelfde. Ik had opeens nare buikkrampen en de misselijkheid en de pijnlijke borsten leken opeens bijna te verdwijnen.. ik werd gek! Ik was namelijk 2 weken lang super misselijk en moe. Dus ik dacht 1+1 is 2. Ik heb toen wel de verloskundige gebeld, die heeft mij wat gerustgesteld maar veel kon ze verder niet voor me betekenen. Gelukkig zijn de krampen na 2 dagen verdwenen en is de misselijkheid weer terug.
8 maanden geleden
Reactie op Dev1Dal
"Gelukkig (...) is de misselijkheid weer terug" 🤣 Wie had ooit gedacht dit ...
"Fijn!", haha!
De onzekerheid wordt wel minder met de weken hoor :)
8 maanden geleden
Whhaaaah ik maak mezelf helemaal gek.. Gister klein beetje rood bij het afvegen.. Maar het is tot nu toe gelukkig bij 1x gebleven.. Maar iedere keer naar de wc gaan vind ik nu spannend.. Wetende dat die kleine in me buik ook al een groei achterstand van 1 week heeft maar afgelopen maandag wel een heel goed krachtig kloppend hartje.. Zijn er meer mensen met een enkele keer iets roods bij het afvegen?
VRIEND
8 maanden geleden
Reactie op Lsn1
Ik heb zojuist een goede echo gehad, heel fijn! De datum is wel verplaatst ...
Ah wat een goed nieuws. Lekker van genieten 😁
8 maanden geleden
Hi, in verwachting van eerste kindje. Ben zelf 28 jaar en ben uitgerekend 14 oktober! Ik heb eigenlijk geen symptomen.. behalve dat ik heel moe ben vooral als ik niet bezig ben kan ik zo in slaap vallen. Geen misselijkheid, cravings of dergelijke. Ben heel erg obsessed met internet fabeltjes lezen over het geslacht, en wil een pret echo doen in week 14. Kan niet wachten!
8 maanden geleden
Reactie op Lsn1
Ik heb zojuist een goede echo gehad, heel fijn! De datum is wel verplaatst ...
Wat fijn!! En ook nog iets naar voren!
8 maanden geleden
Reactie op Lsn1
Jaa inderdaad 🫶🏼 val nu wel buiten deze groep - maar ‘t is ons eerste kin ...
Ohhh wat een mooie echo!!
8 maanden geleden
Reactie op Joyce-B
Whhaaaah ik maak mezelf helemaal gek.. Gister klein beetje rood bij het afv ...
Gisteren en vandaag niet rood maar bruin met 9,5 week. Gister een echo met beweging en een kloppend hartje, maar zoooo eng. Vorige keer een week bruine afscheiding en toen met 5,5 week een miskraam.
8 maanden geleden
Ik heb het vandaag op het werk verteld. Zag ik erg tegenop, dus ben blij dat ze het nu weten.