2409 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op Oktober2024baby
Ik meld me ook aan hier,
33 jaar, dochter van 2 jaar en voor haar een miskr ...
Oh en weinig symptomen, beetje gevoelige borsten een zeurende pijn in mijn onderrug
9 maanden geleden
Hi allemaal, gefeliciteerd! Ik sluit ook graag aan 😊
Leetijd: 30
Uitgerekende datum: 17/10
Symptomen: beetje last van obstipatie, gevoelige borsten, snel schrikken (super gek haha maar heb dit echt extra erg als ik zwanger ben), snel moe
Na een miskraam met lange nasleep die begin januari eindigde met een hysteroscopie gelijk zwanger. Moet zeggen dat ik het na die zware periode heel lastig vind om te geloven dat ik gelijk weer zwanger ben. Heb verder ook best veel onzekerheid over of het dit keer wel goed zal gaan.
Zeker om die reden heel fijn om al jullie verhalen te lezen! ❤️
9 maanden geleden
Hi, ik ben Amanda en zwanger voor de tweede keer. Vorig jaar juli een miskraam gehad. Hopelijk gaat het deze keer goed. Momenteel ben ik op wereldreis met mijn vriend. Geen idee hoe dit gaat als ik meer klachten krijg, maar de omgeving en de zon gaan goed doen denk ik. Alleen even kijken waar ik een eerste echo kan doen. Tegen die tijd zijn we in Azië maar dat komt vast goed.
9 maanden geleden
Dag meiden!! De dag loopt weer ten einde en ik ben heel erg benieuwd hoe jullie je voelen! Lekker aan het cocoonen op de bank of eerder hangend boven het toilet? 🌸
Wij hebben vandaag met krap 5 weken een eerste echo gehad en gelukkig zit het goed en is het niet weer een BBZ♥️ super moeilijk te spotten... Uiteindelijk zagen we het vruchtje tegen de wand van het vruchtzakje zitten. Phew! Zegt nog niets, maar wel dat wij nu eindelijk ook een normale zwangerschap hebben en ik daar niet bang voor hoef te zijn! Nu geloven in ons kind en mijn lijf dat we de 29e een kloppend hartje gaan zien! 🤞🏽 Hier wat last van mijn liezen en erg moe, maar verder voel ik mij heel zen en best wel erg goed🎊
VRIEND
9 maanden geleden
Reactie op Kelly🤰🏻
Dag meiden!! De dag loopt weer ten einde en ik ben heel erg benieuwd hoe ju ...
Wat ontzettend fijn! Voor je het weet is het 29 februari. Ik duim voor jullie dat jullie dan een mooi kloppend hartje te zien krijgen 🤞❤️
VRIEND
9 maanden geleden
Reactie op Kelly🤰🏻
Dankjewel! Wat lief!!!
Hoe voel jij je vandaag?☺️
Wat lief dat je het vraagt. Ik had vandaag echt een goede dag, wat moe en af en toe misselijk, maar goed te doen. En jij?
9 maanden geleden
Reactie op Kelly🤰🏻
Dag meiden!! De dag loopt weer ten einde en ik ben heel erg benieuwd hoe ju ...
Ooh wat zal je opgelucht zijn! De kans was natuurlijk al niet groot, maar heel fijn dat dat in ieder geval de goede kant op gaat!
Hie het met mij gaat: Ik was tot nu toe nog niet echt super moe maar vandaag werd ik door een metaforische vrachtwagen geraakt van moeheid.
Mijn moeder kwam vandaag op de koffie. Wat moeilijk om mijn mond te houden, dat ga ik niet nog weken volhouden.
9 maanden geleden
Hi, mijn naam vind ik nog een beetje spannend om te zeggen… (Jeweethetnooit) 😜
Maar wel mega enthousiast met een positieve test. Ik ben 28 jaar oud. Heb een zoontje van 3 jaar en mijn uitgerekende datum staat nu op 16 oktober. 💛
9 maanden geleden
Hi! Ik sluit ook aan. Verwacht rond 20/21 okt mijn uitgerekende datum. Heb een kortere luteale fase dus weet niet zo goed vanaf welk moment ik moet rekenen. Maar dat bij de eerste echo blijken.
Al een dochter van bijna 3.
Mijn aller eerste zwangerschap is uitgelopen op een miskraam bij 8,5 week. Gelukkig heb ik tot op heden wel vertrouwen want nog geen bloedverlies gehad.. maar het blijft spannend!!
VRIEND
9 maanden geleden
Reactie op wondertje_1989
Hi! Ik sluit ook aan. Verwacht rond 20/21 okt mijn uitgerekende datum. Heb ...
Gefeliciteerd! Ik heb ook een kortere luteale fase en reken gewoon vanaf de ovulatie (heb ik getest). Dus aantal dpo + 14 dagen, dan zou het als het goed is ongeveer moeten kloppen. Fijn dat je er een beetje vertrouwen in hebt. Het blijft een spannende tijd.
9 maanden geleden
Reactie op Charlenevl
Gefeliciteerd! Ik heb ook een kortere luteale fase en reken gewoon vanaf de ...
Ja precies, dankjewel! Zo rekende ik nu ook en dan zou het 20 oktober moeten zijn. Wel bijzonder want mijn aller eerste zwangerschap/miskraam was ik ook 20 oktober uitgerekend. Dus hopelijk gaat het nu wel goed!
9 maanden geleden
Reactie op Room1995
Super herkenbaar allemaal. Wanneer heb jij je eerste echo ?
Ik heb de afspraak nog niet gemaakt! Ga maandag bellen de ik.. maar merk dat ik het allemaal nog een beetje voor me uit wil schuiven omdat we bij de eerste echo bij de miskraam veel onduidelijkheid meekregen en toen nog 3 weken moesten wachten. Wanneer staat jouw afspraak?
9 maanden geleden
Ik denk goed, maar dat maakt ook zo aan het twijfelen. Gaat het wel goed, gaat het juist niet goed? 7 maart pas eerste echo, dus tot die tijd zo onzeker!