2409 Reacties
VRIEND
9 maanden geleden
Reactie op Kelly🤰🏻
Hoe is het met jullie?🌸❤️
Wel oké, wordt helaas wel echt steeds misselijker. Gelukkig niet de hele dag, dus dat scheelt. Hier 8 maart pas eerste echo. Tot die tijd heel erg in spanning.
9 maanden geleden
Ik ben erg emotioneel merk ik. Ik huil echt om alles.
Vandaag was mijn man boodschappen doen met mijn dreumes en ze hadden bij de Lidl zo'n kartonnen ding waar je je hoofd doorheen kon steken. zodat je een foto kan maken. Voor die safari mini actie.
Komt hij dus thuis, helemaal trots, want hij had een voorbijganger een foto laten maken met hem en onze dreumes door zo'n gat. Staan ze allebei met een brede grijns bij zo'n stom fotoding..
Mijn hart ❤️
9 maanden geleden
Reactie op Charlenevl
Wel oké, wordt helaas wel echt steeds misselijker. Gelukkig niet de hele da ...
Ik 12 maart pas. Verschrikkelijk. Kunnen we even doorspoelen aub?
Rot zeg van je misselijkheid.
9 maanden geleden
Ik weet niet zo goed hoe ik mij voel.
Ben moe en ook weer niet. Heb trek en als ik gegeten heb zit ik vol en ben ik misselijk. Mijn man zegt dat hij merkt dat ik zwanger ben…. Vooral daar word ik boos om…. Kortom echt zwanger… 😄🙈
VRIEND
9 maanden geleden
Reactie op NoorderIicht
Ik 12 maart pas. Verschrikkelijk. Kunnen we even doorspoelen aub?
Rot zeg ...
Ja, ik ben helemaal voor!
VRIEND
9 maanden geleden
Reactie op Room1995
Sinds deze dag zo intens moe…. Zojuist 3 uur geslapen maar nog steeds moe
Ja, dat slaap je er niet vanaf helaas 😥
9 maanden geleden
Ik sluit me ook aan. 😁
Ik ben 35 jaar oud en zwanger van ons 1e kindje. Na bijna een jaar proberen en 1 vroege miskraam in november had ik nu op mijn NOD een dikke vette positieve test 🥳
Weet het nu bijna 2 weken maar nog steeds onwerkelijk.
Ik heb sinds de dag voor mijn NOD al buikpijn, zwaar gevoel onder in de buik. Wordt erger wanneer ik niet vaak genoeg naar de wc ga. Vaak plassen is ook al een ding. Zere borsten, veel honger en dorst. En vermoeidheid sinds dit weekend.
Toch niet erg want de klachten maken ook dat ik me echt wel zwanger voel en dat geeft een gerust gevoel.
9 maanden geleden
Hallo Anne-Ruth en JTH88!
Allebei gefeliciteerd!
Hoe is het met iedereen?
VRIEND
9 maanden geleden
Reactie op NoorderIicht
Hallo Anne-Ruth en JTH88!
Allebei gefeliciteerd!
Hoe is het met iedereen?
Welkom inderdaad!
Hier is eigenlijk niet zoveel veranderd. Ik ben leerkracht en heb voorjaarsvakantie nu. Dat is wel even lekker.
Verder heb ik wel echt moeite met het geheim houden. Wat zijn jullie smoesjes?
Hoe is het bij jou?
9 maanden geleden
Hi allemaal, zoals het er nu uitziet met mijn eigen berekening, ben ik 17 oktober uitgerekend van ons eerste kindje.
Nu was ik heel erg benieuwd hoe jullie het met de opvang willen gaan doen. Mochten jullie daar al over hebben nagedacht.
Wij willen waarschijnlijk 2.5 of 3 dagen gebruik maken van de opvang, maar als ik het bereken, moeten we best wel veel betalen vind ik. Hoe kijken jullie hier tegenaan?
9 maanden geleden
Hi, ik stel me graag voor met mijn tweede naam; Maria
Ik ben bijna 33 jaar.
Sinds vorige week weet ik dat ik in verwachting ben van ons eerste kindje!
15 oktober ben ik uitgerekend.
Mijn symptomen zijn hele gevoelige borsten, vermoeidheid en geregeld lichte krampen en gek op sinaasappels😆.
Verder ben ik helemaal nieuw met een online forum of kletsgroepje!
9 maanden geleden
Ik ben zo bang dat het niet goed is. Ik had eergisteren bruinverlies. Vannacht werd ik wakker met licht roze afscheiding en vanochtend helderrood en het blijft gaan. Niet heel veel, maar een beetje als je laatste dag menstruatie. Straks de verloskundige bellen en hopelijk kan ik eerder een echo, maar vrees het ergste. Ik ben echt zo verdrietig🥹🥹
VRIEND
9 maanden geleden
Reactie op anne513
Hi allemaal, zoals het er nu uitziet met mijn eigen berekening, ben ik 17 o ...
Hier gaat hij/zij 2 dagen naar de opvang straks. Betaal me echt scheel. Mijn zoon en dochter gaan momenteel 1 dag per week en dat is al duur. Volgend jaar gaat de oudste 3 dagen naar de bso en de jongsten 2 dagen naar het kdv.