4400 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op Maikie99
Ben nu 4 weken, uitgerekend rond 28 oktober. Ik merk wel dat ik ontzettend ...
Ik ben dan ook uitgerekend! 12 maart de echo. Volgens mij komen en gaan symptomen een beetje en kan het dus zijn dat je er de ene dag meer last van hebt dan de andere. Het is echt zo spannend, je kan nu gewoon niks anders doen dan gezond leven, je houden aan wat je wel en niet mag eten, en wachten
9 maanden geleden
Reactie op rosak
Ik heb al last van nesteldrang ofzo 😂 meer last van? Wil ineens alles scho ...
Hahaha nee hier ook! Hier al de "babykamer" vandaag leeg gehaald en uitgezocht.
9 maanden geleden
Hi dames!
Ik ben volgens mijn eigen berekening uitgerekend op 24-10. Op 11-2 had ik een early positieve test in mijn handen. Dit word ons tweede kindje. Mijn eerste echo is pas op 19 maart. Duurt nog zooo lang.. Kijk er echt naar uit! 🤍
9 maanden geleden
Reactie op rosak
👋🏼👋🏼👋🏼👋🏼👋🏼🙋🏼♀️🙋🏼♀️🙋🏼♀️🙋🏼♀️
Jaaa hoever ben je dan ?? Ik 7+2 eigen berekening ik vind het kei spannend!! Heb 2 miskramen gehad dus bleehhhh wil niet meer 2 weken afwachten
9 maanden geleden
Hoi allemaal! Ik sluit ook aan. Verwacht rond 26 oktober uitgerekend te zijn. 13 maart eerste echo, spannend weer die eerste periode! Wij hebben al een zoon van 2,5 jaar oud.
Symptomen zijn nu vooral gevoelige borsten en super veel dromen tijdens het slapen en vroeg wakker.
9 maanden geleden
Reactie op babynummertwee
Wie van jullie heeft ook echo op 6 maart ???
🙋🏼♀️😁
9 maanden geleden
Reactie op Kimberly28
🙋🏼♀️😁
Ahhh spannend hé nog 2 weken aftellen!! Ik ben dan eigen berekening 7+2 en jij ?
9 maanden geleden
Na eigen berekening rond 22 oktober uitgerekend. eerste echo op 15 maart. We hebben al een zoon van 7 en een zoontje van 2,5 jaar😊. symptomen zijn vooral vermoeidheid en heel af en toe vragen van misselijkheid
9 maanden geleden
Pfff, ik hoop dat ik ziek aan het worden ben en dat mijn klachten nu niet allemaal door de zwangerschap komen. Vorige zwangerschap was ik de hele zwangerschap best fit, maar nu voel ik me verschrikkelijk. Niks smaakt, ik ben constant ontzettend vermoeid, ik heb ontzettend veel dorst, al 3L op, maar ik blijf enorm veel dorst houden, hoofdpijn, buikpijn en mn darmen zijn ook niet blij. Zoo, dat was even mn klaaggezang, maar ik ben natuurlijk hartstikke blij dat ik zwanger ben!!
9 maanden geleden
Reactie op babynummertwee
Jaaa hoever ben je dan ?? Ik 7+2 eigen berekening ik vind het kei spannend! ...
Nou dat is de vraag…. Laatste menstruatie zal ik nu 5 weken zijn maar ik had 2 weken na begin menstruatie al innesteling 🩸. Dus ik ben dan of 7 of 8 weken ergens in die buurt. Het is ons 3e kindje. Ben er niet heel erg mee bezig. Lekker genieten zolang het kan