4400 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Bowie1997

Ik heb al de hele week last van hartkloppingen. Ik denk dat dit komt door e ...
Ja herkenbaar bij m鈥檔 eerste zwangerschap! Je lijf pompt je bloed nu ook sneller/meer door je lijf.

9 maanden geleden

hallo dames. ik ben denk ik 27 oktober uitgerekend. ik ben heel erg bang dat het mis gaat. kan hierdoor ook niet tegoed slapen. ik heb vorge jaar rond deze tijd me eerste miskraam gehad. en erg bang geworden nu. ik heb 4 maart een afspraak met 6.2 dagen hopelijk stelt dit me gerust. elke keer als ik pijn heb denk ik dat het een miskraam wordt. ik heb namelijk helemaal geen symptonem van zwanger zijn.

9 maanden geleden

Reactie op Ellaflora

Ja herkenbaar bij m鈥檔 eerste zwangerschap! Je lijf pompt je bloed nu ook sn ...
Stelt me gerust dat het door de zwangerschap kan komen. Is toch altijd een beetje eng als het ineens je hart betreft

9 maanden geleden

Reactie op Shamim

hallo dames. ik ben denk ik 27 oktober uitgerekend. ik ben heel erg bang da ...
Fijn dat je iets eerder mag komen voor de echo. Hopelijk mag je snel meer vertrouwen krijgen. Sterkte!

9 maanden geleden

Reactie op Senna2024

Volgens mijn eigen berekening 28-10 uitgerekend. Nu 4 weken zwanger. 21 maa ...
Wat leuk! Gefeliciteerd! Ik ben volgens eigen berekening 27-10 uitgerekend en ook 21 maart de eerste echo. Nu 4+4 wk zanger. Zo spannend he! En nog zo lang wachten haha.

9 maanden geleden

Hallo (aanstaande) mama's Ik ben 24 oktober uitgerekend. Ik ben zwanger van een donor van mijn eerste kindje. Vooralsnog weinig kwaaltjes. Heb op 11 maart eerste echo

9 maanden geleden

hoi hoi. ik ben nu 4+5 .

9 maanden geleden

Reactie op Futuremom28

Ik ook! 28 oktober uitgerekend en 12 maart de eerste echo. Super spannend!
ik ook 28 oktober

9 maanden geleden

Reactie op annewan

ik ook 28 oktober
Wat leuk, grote groep die op 12 maart de eerste echo heeft! Voelt nog zo ver weg..

9 maanden geleden

Reactie op GGK

Wat leuk, grote groep die op 12 maart de eerste echo heeft! Voelt nog zo ve ...
Hier ook 12 maart de eerste echo 馃

9 maanden geleden

Net maar even de zwangerschapsbroeken uit de kast gehaald馃槤 krijg de hele avond visite en die spijkerbroek deed zo pijn!

9 maanden geleden

Hier ook 12 maart echo 馃槉

9 maanden geleden

7 maart echo

9 maanden geleden

Reactie op Suzan86

Hier ook 12 maart de eerste echo 馃
en hier ook 馃崁馃 spannend!

9 maanden geleden

Meerdere dames last van menstruatie achtige krampen? Het maakt me zo onzeker deze krampjes.. 馃槬

9 maanden geleden

Meerdere dames last van menstruatie achtige krampen? Het maakt me zo onzeke ...
Heb het gehad vanaf m鈥檔 positieve test tot een paar dagen geleden. Ben nu vijf weken! Het hoort erbij, maar prettig is het niet aangezien het zo als een aankomende menstruatie voelt 馃槄

9 maanden geleden

Hoe ver ben je nu? Die krampen schijnen wel heel normaal te zijn. Ik heb het ook nog steeds, krampen, steken en soort druk/zwaar gevoel. Ben nu 4+3. Lijkt nu wel ietsje minder te worden dan paar dagen terug.

9 maanden geleden

Heb ik ook last van. Nouja alleen in mijn rug. Echt de rugkrampen die ik met menstruatie ook altijd heb. Daar lees ik vrij weinig over, bekend bij andere mensen?

9 maanden geleden

Ik heb een onregelmatige cyclus en heb dus geen idee wanneer m鈥檔 eisprong is geweest, maar als ik me app moet geloven ben ik 4+6 vandaag. Ja het voelt dus echt alsof ik elk moment ongesteld ga worden. Zo ontiegelijk naar gevoel want wil dat dus he-le-maal niet, maar anderzijds is het wel een teken dat je baarmoeder lekker bezig is

9 maanden geleden

Ik heb een onregelmatige cyclus en heb dus geen idee wanneer m鈥檔 eisprong i ...
Hier precies hetzelfde en ook 4+6 als ik de berekening moet geloven馃馃徏 zo benieuwd 15 maart de eerste echo