4400 Reacties

9 maanden geleden

Oo wat fijn zo’n groep! Ik ben van de eerste zwanger en uitgerekend op 24 oktober, 6 maart 1e echo! Ik vind het zo onwerkelijk nog allemaal, hebben jullie dat ook?

9 maanden geleden

Uitgerekend op 28 oktober! ❤️ Voor nu een onzekere tijd.. 13 maart eerste echo

9 maanden geleden

Reactie op xxLindaa

Oo wat fijn zo’n groep! Ik ben van de eerste zwanger en uitgerekend op 24 o ...
Ja heel erg! Wij kunnen het nog niet geloven. Komt vast pas bij de eerste echo

9 maanden geleden

Reactie op xxLindaa

Ja, zeker! Ik vergeet het ook gewoon regelmatig. Dan zie ik mijn menstruatiecup liggen en dan denk ik ‘uhmmm wanneer moet ik ook alweer ongesteld worden 🤔’ en dan denk ik 2 seconden later ‘ummm voorlopig niet 🫠’

9 maanden geleden

Net uit eten geweest bij de Thai en een beetje beef curry gegeten. Is altijd wel door gegaard (want curry) maar toch twijfelde ik over een stukje (niet gegeten) en nu helemaal druk aan het maken over de overige happen ervan. Terwijl het altijd dunne stukjes zijn die eigenlijk altijd wel door gegaard zijn……. Oh oh oh. Wat zo’n zwangerschap al niet doet met je zorgen 😩😂

9 maanden geleden

Reactie op sbt2003

Hier precies hetzelfde en ook 4+6 als ik de berekening moet geloven🤞🏼 zo ...
Oh wat toevallig zeg!! Ik heb de eerste echo op 11 maart! Vind het allemaal zo spannend 😅

9 maanden geleden

Reactie op xxLindaa

Ik ben ook zwanger voor de eerste keer en kan mezelf helemaal vinden in wat je zegt! Af en toe begin ik ineens te lachen, en dan denk ik “jeetje ik ben gewoon zwanger?!” Hahahaha 🤭

9 maanden geleden

Reactie op Dev7784

Heb ik ook last van. Nouja alleen in mijn rug. Echt de rugkrampen die ik me ...
Ik heb ook snel last van mijn rug deze dagen! Is volgens mij heel normaal

9 maanden geleden

Hebben meer mama’s last van diarree?? En nemen jullie loperamide?? Of is het een kwestie van gewoon afwachten..

9 maanden geleden

Reactie op Senna2024

Hebben meer mama’s last van diarree?? En nemen jullie loperamide?? Of is he ...
Ja ik heb dat ook! Ik neem er niks voor, ja m’n vriend komt een banaan of een droge cracker brengen als ik weer op de pot zit 😅🤣 ik heb het vooral na het avondeten

9 maanden geleden

Reactie op Dev7784

Heb ik ook last van. Nouja alleen in mijn rug. Echt de rugkrampen die ik me ...
Ik heb ook last van rugpijn… hierdoor wordt ik onzeker of alles wel goed gaat…

9 maanden geleden

Ik ben ook zwanger voor de eerste keer en kan mezelf helemaal vinden in wat ...
Hahah precies dit heb ik ook 😄

9 maanden geleden

Reactie op KVS95

Hahah precies dit heb ik ook 😄
Ik ook 😊 zo onwerkelijk! Continu vlinders in mn buik 🦋

9 maanden geleden

ik mag hier ook aansluiten. geen idee wanneer mijn eisprong is geweest, dit gelijk naar een zwangerschapstest afbreking

9 maanden geleden

Hebben jullie het al aan mensen verteld? Ik ben nu 5 weken. Ben benieuwd wat jullie hierin hebben gekozen!

9 maanden geleden

Reactie op matcha_1

Hebben jullie het al aan mensen verteld? Ik ben nu 5 weken. Ben benieuwd wa ...
Alleen aan mijn aller beste vriendin.

9 maanden geleden

Reactie op matcha_1

Nog niet. Mijn man en ik hebben besloten het na de eerste echo langzaamaan aan iedereen te vertellen. Af en toe wel echt moeilijk. Was gisteren bij mijn broer en schoonzus die zelf een kindje verwachten en was zo moeilijk om me niet te verspreken! Maar ook wel weer binnenpretjes over ofzo haha.

9 maanden geleden

Reactie op matcha_1

Wij op dit moment nog niet (morgen 5 weken zwanger), maar we willen het eind volgende week wel aan beide ouders gaan vertellen.

9 maanden geleden

Wie kan er nog meer niet meer lekker op z’n buik slapen? Ben pas 5 weken, maar het voelt toch soort oncomfortabel… Kon juist altijd heerlijk op m’n buik slapen😅

9 maanden geleden

Reactie op matcha_1

M’n vriend en ik hebben besloten dat we willen wachten tot de 12 weken, we vinden het fijn en een soort van bijzonder om dit nog even met zijn 2tjes te delen 🤭.