4400 Reacties

9 maanden geleden

Ik zou op 28 oktober uitgerekend zijn, nu 5 weken zwanger. Wanneer bellen jullie de verloskundige? Het voelt nog zo vroeg 😅

9 maanden geleden

Reactie op MamaEm

Ik zou op 28 oktober uitgerekend zijn, nu 5 weken zwanger. Wanneer bellen j ...
Ik belde gelijk dezelfde dag 😂. Voor mij is alles nieuw maar mocht mezelf gelijk aanmelden! 11 maart de eerste echo 😍

9 maanden geleden

Reactie op MamaEm

Vrijwel meteen! Soms erg druk

9 maanden geleden

Reactie op MamaEm

Ik testte op vrijdag positief en heb me zondag aangemeld. Maandag belden ze om de echo en intake in te plannen. Ik zou wel gaan aanmelden nu, ze zijn vaak erg druk en dan bestaat de kans dat je niets meer te kiezen hebt qua wanneer je de echo krijgt!

9 maanden geleden

Ik ben blij dat ik deze groep heb gevonden! Ik ben 30 oktober uitgerekend van m’n eerste kindje. Ben nu dus 4+5 en heb 15 maart de eerste echo. Ik heb alleen sinds vanmiddag lage rugpijn, en vanaf vandaag doen m’n borsten geen pijn meer. Ik ga me dan gelijk zorgen maken 🙈 komt dit bekend voor bij jullie?

9 maanden geleden

Reactie op Laris97

Ik ben blij dat ik deze groep heb gevonden! Ik ben 30 oktober uitgerekend v ...
Gefeliciteerd! Ja ik heb dat ook 🙂 komt vast goed 🥰

9 maanden geleden

Reactie op rosak

Gefeliciteerd! Ja ik heb dat ook 🙂 komt vast goed 🥰
Dankjewel, jij ook! Gelukkig, dat stelt mij weer wat gerust 🥰

9 maanden geleden

Reactie op Laris97

Ik ook precies dit hoor! 5+4. Klachten komen en gaan 😊 lage rugpijn, minder zere borsten, maar de ene dag is het weer meer dan de ander

9 maanden geleden

Reactie op matcha_1

Ik ook precies dit hoor! 5+4. Klachten komen en gaan 😊 lage rugpijn, minde ...
Ohh fijn om te weten, dankje! 😊

9 maanden geleden

Reactie op Evanna

Ik testte op vrijdag positief en heb me zondag aangemeld. Maandag belden ze ...
Oke zo te lezen moet ik opschieten, niet verwacht 😅 bij mijn eerste kindje wist ik pas met 12 weken dat ik zwanger was dus hele eerste trimster nooit echt bewust meegemaakt. Zonder positieve test zou ik ook niet zeggen dat ik zwamger ben. Aan de ene kant blij mee dat ik geen symptomen hebt, aan de andere kant ook spannend dat ik niets merk.

9 maanden geleden

Ben super zenuwachtig 🫣 Heb morgenochtend een inwendige echo in het ziekenhuis. Was nog controle van een eerder onderzoek, staat al 3 maanden gepland. Ben benieuwd of de gyn iets gaat of mag zeggen. En of er überhaupt wat te zien in 😅 morgen precies 5 weken, dus wel erg vroeg om iets te zien denk.

9 maanden geleden

Reactie op Suuuzle

Ben super zenuwachtig 🫣 Heb morgenochtend een inwendige echo in het zieken ...
Heel veel succes morgen!!

9 maanden geleden

Reactie op Suuuzle

Ben super zenuwachtig 🫣 Heb morgenochtend een inwendige echo in het zieken ...
Succes!!

9 maanden geleden

Morgen heb ik mijn 1e echo! Begin het nu toch wel spannend te vinden. Benieuwd of er al een kloppend hartje te zien is🙈

9 maanden geleden

Reactie op Bowie1997

Morgen heb ik mijn 1e echo! Begin het nu toch wel spannend te vinden. Benie ...
Oehh spannend! Heel veel succes!

9 maanden geleden

Hi Allemaal! Ik verwacht 26 okt uitgerekend te zijn, ben benieuwd of dat ook zo klopt. Ik heb al een echo gehad waar alleen verdikt baarmoederslijmvlies op te zien was. Woensdag weer en echo en hoop dat een vruchtzakje te zien. Ik heb vroege echo’s vanwege een eerdere BBZ. Vind het zo spannend! Heb elke dag wel buikkrampen, wat ook wel weer normaal is maar ook spannend en een erg opgeblazen buik die einde van de dag al erg bol is. Ouders en zussen hebben we het al verteld en was een erg leuk moment!

9 maanden geleden

Reactie op Laris97

No worries! Ik ben een dagje later uitgerekend dan jij en hier gaan de ‘kwaaltjes’ ook op en af. De rugpijn is helaas wel elke ochtend aanwezig maar gevoelige borsten de ene dag meer dan de ander! Bij m’n vorige zwangerschap had ik van week 3-5 echt ziek gevoelige borsten en daarna eigenlijk helemaal niet meer en daaruit is nu een kindje van 1,5 :)

9 maanden geleden

Hi girls, ik als het goed is 25 oktober. Ben nu 5+4. Slapen jullie ook zó ontzettend slecht?🥺

9 maanden geleden

Reactie op roooomy

Hi girls, ik als het goed is 25 oktober. Ben nu 5+4. Slapen jullie ook zó o ...
Ik ben 5+5 en het gaat een beetje op en af. Week 4 de hele week slecht geslapen. Nu sinds zaterdag wat bijgeslapen maar vannacht weer wakker met buikkrampen 😵‍💫 Zojuist gaat m'n man naar het werk en kan ik ook gelijk niet meer slapen.

9 maanden geleden

Reactie op roooomy

Hi girls, ik als het goed is 25 oktober. Ben nu 5+4. Slapen jullie ook zó o ...
Hier ook mega slechte nachten. Ik ben 6+1 maar jeetje ik lig maar wakker te zijn echt vreselijk elke ochtend mega vroeg wakker. Lees tussen 5 en 6. En tussendoor ook 100x wakker