4400 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op babynummertwee

Hier ook mega slechte nachten. Ik ben 6+1 maar jeetje ik lig maar wakker te ...
Same here, elke keer rond 5 wakker. Natuurlijk ook om te plassen. Maar daarna klaarwakker. Vanmorgen maar beneden film gekeken 😂

9 maanden geleden

Reactie op babynummertwee

Hier ook mega slechte nachten. Ik ben 6+1 maar jeetje ik lig maar wakker te ...
Ja ik ook! En heb ook een zoontje van bijna 3, die was vannacht wel ziek maar andere nachten ook. Terwijl ik 2 weken geleden juist alleen maar kon slapen 😅

9 maanden geleden

Hoi, hier nu 6+1 zwanger volgens de menstruatie. Verwacht naar 23/24okt gezet te worden ivm ovulatie testen. Meer die al zo vroeg misselijk zijn?

9 maanden geleden

Reactie op roooomy

Hi girls, ik als het goed is 25 oktober. Ben nu 5+4. Slapen jullie ook zó o ...
Hier ook hoor… vreselijk. Het gebeurt me vaak dat ik als ik in bed ga liggen meteen in slaap val, dan na een paar uur wakker wordt en dan klaarblijkelijk plafonddienst heb.

9 maanden geleden

6 weken als ik de datum van mn laatste menstruatie aanhoudt maar ik denk zelf 5+1 omdat ik mijn eiersprong duidelijk voel. Nog geen 3+ op de clearblu wat me een beetje onzeker maakt (vorige zwangerschap had ik em sneller) maar ik probeer niet meer te testen.

9 maanden geleden

Vanmorgen was de test streep donkerder dan de controle streep. Dit was de laatste test dus toch een fijn idee. Ik ben ook flink misselijk met vlagen en enorm vermoeid. Ik hoop dat het straks minder wordt als mijn man na een week weer thuis is en ik niet met m’n zoon heel de dag in de weer ben en wat meer kan rusten.

9 maanden geleden

Reactie op klink744

Vanmorgen was de test streep donkerder dan de controle streep. Dit was de l ...
Ja bij mij ook zo’n test vanmorgen 🥰

9 maanden geleden

No worries! Ik ben een dagje later uitgerekend dan jij en hier gaan de ‘kwa ...
Oh gelukkig! Wat fijn om te weten! Je hebt van die momenten dat je jezelf helemaal gek kan maken 🙈

9 maanden geleden

Reactie op Suuuzle

Ben super zenuwachtig 🫣 Heb morgenochtend een inwendige echo in het zieken ...
Net geweest.. was alleen zwart rondje te zien. Nog geen vruchtje of dooierzakje. Hij denkt eerder 4 weken ipv 5 weken 🥺 maak me gelijk zorgen. Had deze afspraak beter kunnen afzeggen 🥲 Weet dat het nog alle kanten op kan gaan maar toch… had liever iets meer gezien.

9 maanden geleden

Reactie op Suuuzle

Net geweest.. was alleen zwart rondje te zien. Nog geen vruchtje of dooierz ...
Ahh dat is inderdaad niet wat je wil horen! Ik dacht ook langer zwanger te zijn maar door een onregelmatige cyclus toch korter zwanger. Wellicht is er over een paar weken meer te zien! Niet gelijk twijfelen hoor! ❤️

9 maanden geleden

Reactie op Sannie1988!

Ahh dat is inderdaad niet wat je wil horen! Ik dacht ook langer zwanger te ...
Dankjewel 🩷 ik lees online dat je met 5 weken wel vaker alleen vruchtzakje ziet en nog geen dooierzakje of vruchtje 😮‍💨 Het zat in ieder geval wel op een goede plek 🙏🏼🍀 ohh dit worden lange weken tot 21 maart de eerste echo 🥹 Morgenochtend en vh weekend de cb wekenindicator doen. Hoop dat die 3+ aangeeft , ben ik weer gerustgesteld.

9 maanden geleden

Reactie op Doomnx

Hoi, hier nu 6+1 zwanger volgens de menstruatie. Verwacht naar 23/24okt gez ...
5+3 dagen en gisteren voor het eerst misselijk geworden. Niet heel erg maar wel constant!

9 maanden geleden

Reactie op roooomy

Hi girls, ik als het goed is 25 oktober. Ben nu 5+4. Slapen jullie ook zó o ...
Jaa enorm ik kan mijn draai niet vinden in de nachten . En waar ik voorheen moeilijk uit bed kwam … sta ik nu om half zes naast mijn bed 🥲😂

9 maanden geleden

Reactie op Kinderwensin2024

Ik sluit me graag aan! Waarschijnlijk uitgerekend op 23-10-24. 13 maart de ...
Super leuk! Ik heb precies dezelfde data! 23/10 en echo 13 maart😍

9 maanden geleden

Eerste echo gehad vandaag en alles ziet er super goed uit. Mooi kloppend hartje te zien 🥹😍 Nu berekend op 6+2. Intens gelukkig❤️

9 maanden geleden

Reactie op Bowie1997

Eerste echo gehad vandaag en alles ziet er super goed uit. Mooi kloppend ha ...
Wat super fijn!! 🫶🏼

9 maanden geleden

Reactie op Suuuzle

Dankjewel 🩷 ik lees online dat je met 5 weken wel vaker alleen vruchtzakje ...
Ok dit geeft me weer hoop 🙏🏼🥹 afgelopen zaterdag was die nog 2-3 weken dus loopt op 🤗

9 maanden geleden

Reactie op Suuuzle

Ok dit geeft me weer hoop 🙏🏼🥹 afgelopen zaterdag was die nog 2-3 weken d ...
Wat fijn! 😊

9 maanden geleden

Mega blij!! Net terug van de echo en we hebben een mooi kloppend hartje gezien! Dacht zelf rond de 7 weken te zijn, maar verkeerde berekening. Dit kleine snoepje is 5w6d. 💛💛💛

9 maanden geleden

finally!