Hier ook mega slechte nachten. Ik ben 6+1 maar jeetje ik lig maar wakker te ...
Ja ik ook! En heb ook een zoontje van bijna 3, die was vannacht wel ziek maar andere nachten ook. Terwijl ik 2 weken geleden juist alleen maar kon slapen 😅
Hi girls, ik als het goed is 25 oktober. Ben nu 5+4. Slapen jullie ook zó o ...
Hier ook hoor… vreselijk. Het gebeurt me vaak dat ik als ik in bed ga liggen meteen in slaap val, dan na een paar uur wakker wordt en dan klaarblijkelijk plafonddienst heb.
6 weken als ik de datum van mn laatste menstruatie aanhoudt maar ik denk zelf 5+1 omdat ik mijn eiersprong duidelijk voel.
Nog geen 3+ op de clearblu wat me een beetje onzeker maakt (vorige zwangerschap had ik em sneller) maar ik probeer niet meer te testen.
Vanmorgen was de test streep donkerder dan de controle streep. Dit was de laatste test dus toch een fijn idee. Ik ben ook flink misselijk met vlagen en enorm vermoeid. Ik hoop dat het straks minder wordt als mijn man na een week weer thuis is en ik niet met m’n zoon heel de dag in de weer ben en wat meer kan rusten.
Ben super zenuwachtig 🫣 Heb morgenochtend een inwendige echo in het zieken ...
Net geweest.. was alleen zwart rondje te zien. Nog geen vruchtje of dooierzakje. Hij denkt eerder 4 weken ipv 5 weken 🥺 maak me gelijk zorgen. Had deze afspraak beter kunnen afzeggen 🥲
Weet dat het nog alle kanten op kan gaan maar toch… had liever iets meer gezien.
Net geweest.. was alleen zwart rondje te zien. Nog geen vruchtje of dooierz ...
Ahh dat is inderdaad niet wat je wil horen! Ik dacht ook langer zwanger te zijn maar door een onregelmatige cyclus toch korter zwanger. Wellicht is er over een paar weken meer te zien! Niet gelijk twijfelen hoor! ❤️
Ahh dat is inderdaad niet wat je wil horen! Ik dacht ook langer zwanger te ...
Dankjewel 🩷 ik lees online dat je met 5 weken wel vaker alleen vruchtzakje ziet en nog geen dooierzakje of vruchtje 😮💨
Het zat in ieder geval wel op een goede plek 🙏🏼🍀 ohh dit worden lange weken tot 21 maart de eerste echo 🥹
Morgenochtend en vh weekend de cb wekenindicator doen. Hoop dat die 3+ aangeeft , ben ik weer gerustgesteld.
Mega blij!! Net terug van de echo en we hebben een mooi kloppend hartje gezien! Dacht zelf rond de 7 weken te zijn, maar verkeerde berekening. Dit kleine snoepje is 5w6d. 💛💛💛