4400 Reacties
9 maanden geleden
Vanmorgen gebeld voor termijn echo op 20 maart! 21e heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige, volgens mij zag ik bij mijn 1e kindje de verloskundige al voordat ik de echo had (is bij ons in een apart echo centrum) achja, prima! Kijk er naar uit ☺️
9 maanden geleden
Reactie op EW
Herkenbaar 😂. Elke nacht ben ik om 05.30uur opeens klaar wakker?
Oh ik heb dit rond 01.00u. 😮💨🥹
9 maanden geleden
Reactie op Luna1997
Ik heb dat ook, 12e echo en 19e intakegesprek. Vond het ook bijzonder maar ...
Bij mij is het ook apart gepland! Wel beide op 21 maart. Echo ochtend en intake middag. En moet naar andere locatie voor de intake, wel in mijn woonplaats. Blijkbaar normaal dan inderdaad 🤣
9 maanden geleden
Reactie op Suuuzle
Dankjewel 🩷 ik lees online dat je met 5 weken wel vaker alleen vruchtzakje ...
Hoi, ik heb vandaag ook dit bericht gekregen bij mijn eerste echo! Ik dacht zelf 6 weken te zijn, maar zij denkt eerder 5. Wel een vruchtzakje, maar verder niks te zien.
Zij gaf aan er nog positief in te staan, ik merk zelf dat ik dat wel heel lastig vind. Nu 14 dagen wachten op de volgende echo, dat gaan hele lange dagen worden!
Online lees ik wisselende verhalen. Ik ga gewoon duimen voor ons dat het goed komt 🍀
9 maanden geleden
Reactie op mj06
Hoi, ik heb vandaag ook dit bericht gekregen bij mijn eerste echo! Ik dacht ...
Ahh ja snap dat je het moeilijk vindt. Je hoopt toch wat meer te zien en gerust gesteld te worden. Dit maakt je gewoon onzeker.
Heb inderdaad ook veel gelezen erover en dat het zeker nog goed kan komen! Dus daar gaan we gewoon voor 🍀🫶🏼
Ik heb vanwege vakantie 21 maart pas de echo 🥹 maarja vakantie is wel fijne afleiding hoop ik! 🏝️
9 maanden geleden
We hebben de echo gehad vandaag! Ook ik dacht 7+2 te zijn; de Vk dacht 5+2 ik denk zelf nu 6weken te zijn want dat zou achteraf gezien kloppen met mijn vruchtbare dagen. Nu over 2 weken nog een echo. Hoewel we nu wel een kloppend hartje hebben gezien ben ik er ook niet helemaal gerust op!
9 maanden geleden
Reactie op linseyvb
hoi dames!
ik ben 21 oktober uitgerekend, 8 maart de eerste echo maar mer ...
Haha, oooh ik voel je helemaal! Hier ook een brok ongeduld! Ik ben ook 21 Oktober uitgerekend en 8 maart eerste echo. Sterkte!
8 maanden geleden
Reactie op Luna1997
Ik heb dat ook, 12e echo en 19e intakegesprek. Vond het ook bijzonder maar ...
De rede hier achter is dat als het met de echo niet goed is ze niet heel veel tijd hebben ingepland met de intake. Stel het is niet goed hoeven ze geen intake meer te doen met je en kunnen ze iemand anders nog jouw plek van de intake geven.
8 maanden geleden
hey! Ik heb 6 feb mijn eisprong gehad, 15 feb positieve zwangerschapstest (20 feb moest ik ongesteld worden)
18 maart mijn 1e echo. en ergens tussen 21-29 okt uitgerekend volgens mijn berekeningen.
maar de ene dag voel ik me echt slecht, en nu heb ik zo'n dag dat ik wakker word en me totaaaal niet zwanger voel. word daar zo onzeker van
8 maanden geleden
Reactie op rd2602
hey! Ik heb 6 feb mijn eisprong gehad, 15 feb positieve zwangerschapstest ( ...
Ik moet zeggen het verschilt bij mij echt per dagdeel.. ik heb vlagen van vermoeidheid en lichte misselijkheid .. maar er zitten ook uren tussen dat ik mij top voel .. k denk dat het voor iedereen anders is en dat het vrij normaal is door de schommelingen in je hormonen .. probeer je niet al te ongerust te maken komt vast goed ❤️